quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hij is wel goed gelukt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar is mijn koekje.
Ik reken deze goed!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die smiley van je achter trieste dingen, is er verder nog iets te raden dan?
Nou even naar boven scrollen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als Heloef dat letterlijk niet kan heeft hij geen ogen?!
[..]
Gelukkig had ik 2 koekjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het volgende eens qua aanraken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het maar dat stapje is dus lastig zowel met woorden als aanraken enzo.
Bedoel heel leuk praatje met een meid, tja over vanalles of blabla wat je hebt uitgevonden over haar en over kunt vragen.
Tot zo ver gaat het goed.
Maar dan, hmms dat is echt een obstakel gewoon, ik weet dus echt niet hoe ik dat moet aanpakken, behalve gewoon gelijk vragen joh zin om wat te drinken blabla.
Maar dat is dan meestal de afknapper ofzo denk.
Omdat ik er nog wel gewoon over kan lachen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reken deze goed!
De vraag is, wat doet die fuckingsmiley daar Kree!!! @#$%
Dan knijp je een oogje dicht.quote:
Gisteren deed ik zielig op het station over hoe lang het nog duurde voor ik thuis was en toen kreeg ik een knuffel. Maar ik denk niet dat het werkt als hosselmethode.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer het volgende eens qua aanraken.
Als er tijdens een gesprek een aaah zielig moment komt kan je tijdens aaah arme jij of aaah wat zielig tegelijk over haar schouder wrijven of vast pakken eventjes.
Of stuur het gesprek op een afspraak af over iets. Kan heel simpel iets zijn maar schud dan wel de hand of iets van deal.
Je kan haar arm lichtjes vast pakken om te vragen of ze nog wat wilt drinken.
Zijn simpele momenten om aanraken te "oefenen"
Vind het zelf lastig uit te leggen omdat ik er zelf nooit over na gedacht heb. Ik doe het van zelf al namelijk.
Ben er een keer op gaan letten en ik doe hoe dus snel en vaak. Zelfde als flirten, ik denk er niet over na.
Grappigquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:27 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik er nog wel gewoon over kan lachen?
Nou wat het is, ik voel me niet hopeloos toch.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig
Het komt zo raar over op mij
Maar ik ben vast de enige die dat vindt
Iemand zomaar een knuffel geven kan ook zijn dat ie je probeert te rollen. Is mij een keertje overkomen toen ik in het centrum van Amsterdam liep (ik zag er een beetje uit als een toerist). Overigens had ik alle spullen nog hehequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gisteren deed ik zielig op het station over hoe lang het nog duurde voor ik thuis was en toen kreeg ik een knuffel. Maar ik denk niet dat het werkt als hosselmethode.
Ach, laat ik het zo zeggen, je doet tenminste meer dan ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat het is, ik voel me niet hopeloos toch.
Dat is precies het verschil met noem benzin bv.
Ik denk namelijk dat het nog steeds kan, alleen het vinden en de manier moet ik beetje aan werken.
Dan heb je verkeerde prioriteiten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen, je doet tenminste meer dan ik
Al is dat ik er niks aan doe een eigen keus. Heb andere prioriteiten momenteel. Over enkele maanden kijk ik wel verder
Uitstel gedrag hmmm tja herkenbaar met alles.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, laat ik het zo zeggen, je doet tenminste meer dan ik
Al is dat ik er niks aan doe een eigen keus. Heb andere prioriteiten momenteel. Over enkele maanden kijk ik wel verder
Vind ik niet. Het hebben van een partner is gewoonweg geen topprioriteit voor me op het moment.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerde prioriteiten.
wat dan wel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het hebben van een partner is gewoonweg geen topprioriteit voor me op het moment.
Het is geen uitstelgedragquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
Uitstel gedrag hmmm tja herkenbaar met alles.
Maar ok kan wel vertellen dat ik die paiq meid echt wel een beetje leuk vindt.
Of het wat wordt ooit, geen idee, tis leuk praten vooral maar ik kreeg wel
xxxx
terug
Dus tsja
Geeft beetje aan dat ze me leuk vindt denk ik dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze praten allemaal terug, dat is het niet, maar deze verteld zelf ook eens een keer iets.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef twi het volgende:
Die Paiq meid praat terug, dat is al een bijzondere ervaring en dus ga je haar ophemelen. Geloof me, ik ben er geweest.
Nee man ik heb mij een ooglapje aan laten meten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dan knijp je een oogje dicht.
Ik ben op dit moment bezig om m'n leven weer op de rit te krijgen. Ik ga niet in details tredenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
wat dan wel?
Trouwens voor mij ook niet, maar ik zou het wel graag willen.
En die "xxxx" terug vertelt inderdaad wel dat ze je een beetje leuk vindt!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ze praten allemaal terug, dat is het niet, maar deze verteld zelf ook eens een keer iets.
Dat is het verschil
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
En die "xxxx" terug vertelt inderdaad wel dat ze je een beetje leuk vindt!!!Je weet de details niet waarover we praten en ok ik heb wel geleerd dat het niet werkt om logjes hier neer te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je moet me maar geloven op mn blauwe ogen.Do what you love, love what you do!
Man als iedereen mij leuk vind die xxx stuurd heb ik nu een complete harem van mannen, vrouwen en kinderenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
Uitstel gedrag hmmm tja herkenbaar met alles.
Maar ok kan wel vertellen dat ik die paiq meid echt wel een beetje leuk vindt.
Of het wat wordt ooit, geen idee, tis leuk praten vooral maar ik kreeg wel
xxxx
terug
Dus tsja
Geeft beetje aan dat ze me leuk vindt denk ik dan
Maar meestal doen vrienden dat nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iemand zomaar een knuffel geven kan ook zijn dat ie je probeert te rollen. Is mij een keertje overkomen toen ik in het centrum van Amsterdam liep (ik zag er een beetje uit als een toerist). Overigens had ik alle spullen nog hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |