Je bedoelt "alles zit alleen maar tegen?"quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ik ga het nog een keer proberen, misschien dat iemand het ziet.
(overigens, wat Murv zegt, klopt trouwens wel)
Ik heb m'n been gebroken en kan nooit meer lopen
Mijn vader kwam gisteren onder de tram en mijn moeder heeft kanker
Morgen is het einde van de wereld, dan volgt er een komeetinslag op Nederland die niemand ter wereld gaat overleven
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je bedoelt "alles zit alleen maar tegen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke je bedoelt dus te zeggen dat jouw problemen erger zijn dan de zijne.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ik ga het nog een keer proberen, misschien dat iemand het ziet.
(overigens, wat Murv zegt, klopt trouwens wel)
Ik heb m'n been gebroken en kan nooit meer lopen
Mijn vader kwam gisteren onder de tram en mijn moeder heeft kanker
Morgen is het einde van de wereld, dan volgt er een komeetinslag op Nederland die niemand ter wereld gaat overleven
Gast...quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha zeg maar gewoon waar het op staat dan, ik ben niet zo van die cryptische omschrijvingen
Do what you love, love what you do!
Ok, nog een poging:quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent een huilie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nog een poging:
Mijn vader kwam onder de tram en mijn moeder blijkt terminale kanker te hebben. Nu moet ik de hele dag huilen
Ik ben door de taliban ontvoerd en om me te martelen hakken ze elk uur 1 vinger af. Ik leef in doodsangst elke seconde![]()
![]()
Snapt iemand hem nu???
Nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
* krijgt koekje: je bedoelt dat mensen te pessimistisch zijn en te veel erover klagen
Haha vraag me af of zo iets werkt met meiden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik laat hem gewoon staan. De 1e die het goed heeft, krijgt een koekje
Je haat Kree? En houdt ervan om mensen te laten puzzelenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee.
Je moet niet te ver doordenken, het is nogal obvious
Benzinmode.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik laat hem gewoon staan. De 1e die het goed heeft, krijgt een koekje
magnetron haat me niet, zover ken ik hem wel een beetje onderhandquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je haat Kree? En houdt ervan om mensen te laten puzzelen
Ja, hij is wel goed gelukt hequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef Murdera het volgende:
Ik vind het een mooie persiflage hoor magnetron.![]()
Nee, ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je haat Kree? En houdt ervan om mensen te laten puzzelen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
* krijgt koekje: je bedoelt dat mensen te pessimistisch zijn en te veel erover klagen
quote:
Ik zeg hetzelfde maar bij mij was het helemaal fout..quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent warm
Paar krummeltjes heb je al
Die smiley van je achter trieste dingen, is er verder nog iets te raden dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent warm
Paar krummeltjes heb je al
Hint: Wat klopte er niet aan die zinnen die ik tikte?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik geef het op. Ga nu de hele dag mopperen als je het niet vertelt
De aanleiding voor de date is dat je gezellig met elkaar praatte (en dat kan na een korte eerste ontmoeting) en dat je misschien wel wat meer in haar ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef kree het volgende:
Trouwens wacht ff, ik heb het nog geneens over een "Date setting" nu natuurlijk.
Het is meer de aanleiding naar een date zeg maar.
Bedoel als je eenmaal echt een date hebt dan is het een ander verhaal en denk voor mij makkelijker dan ook.
Tis meer hoe zorg je dat je een date krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |