abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:37:59 #251
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010837
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef twi het volgende:

[..]

En die "xxxx" terug vertelt inderdaad wel dat ze je een beetje leuk vindt!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze er vijf van maakt heb je een relatie. 6 sta je op het punt om samen te wonen... :D


Overigens toen een vriend met zijn huidige vriendin aan het daten was veranderden de smsjes op een gegeven moment van standaard xxx naar standaard liefs, maar je kan er niet te veel aan ophangen...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119010840
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef kree het volgende:

[..]

Je weet de details niet waarover we praten en ok ik heb wel geleerd dat het niet werkt om logjes hier neer te zetten.

Dus je moet me maar geloven op mn blauwe ogen.
Dan gaan we raden :P

Gok: Ze vindt je leuk vanwege je kookkunsten! :D
pi_119010845
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Man als iedereen mij leuk vind die xxx stuurd heb ik nu een complete harem van mannen, vrouwen en kinderen :{

Gast het zijn xxxjes meer niet!
Hangt van de context van het gesprek af of het wat betekent of niet
Do what you love, love what you do!
pi_119010863
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan gaan we raden :P

Gok: Ze vindt je leuk vanwege je kookkunsten! :D
Fout :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:38:50 #255
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_119010866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef kree het volgende:

[..]

Je weet de details niet waarover we praten en ok ik heb wel geleerd dat het niet werkt om logjes hier neer te zetten.

Dus je moet me maar geloven op mn blauwe ogen.
Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:39:07 #256
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010878
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar meestal doen vrienden dat niet _O-
:o , turn of events...

Ik geef al mijn vrouwelijke vrienden een knuffel, betekent niets...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119010892
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef kree het volgende:

[..]

Fout :)
Ze vindt je boeiend omdat je muziek maakt ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119010910
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

:o , turn of events...

Ik geef al mijn vrouwelijke vrienden een knuffel, betekent niets...
Nou, ik geef niet zomaar iedereen een knuffel hoor
pi_119010922
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef twi het volgende:

[..]

Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.
Nee tis anders, ik plaats de relatie tussen een goed gesprek met iemand en xxx
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:40:27 #260
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119010929
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik geef niet zomaar iedereen een knuffel hoor
Ik ook niet iedereen. Maar vriendinnen wel dus.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119010937
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ze vindt je boeiend omdat je muziek maakt ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee raad maar door :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:40:53 #262
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119010944
Ah jezus is het die :) geen wonder dat ik die niet begreep. Ik zag het ook gewoon alsof Kree er niet zo erg mee zat dat het lastig is :)
we dan
pi_119010956
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef kree het volgende:

[..]

nee raad maar door :)
Dan weet ik het niet. Ik ken je verder niet zo goed.
pi_119010982
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ah jezus is het die :) geen wonder dat ik die niet begreep. Ik zag het ook gewoon alsof Kree er niet zo erg mee zat dat het lastig is :)
Maar waarom komt ie dan uitgebreid erover vertellen en vragen stellen? :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:42:13 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119010990
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt van de context van het gesprek af of het wat betekent of niet
Nee man! Je slaat weer door.

Genoeg mensen die standaard afsluiten met xxx of 1 x.

Als ik alleen al in mijn whatsapp kijk sluit bijna iedereen af met x
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119011016
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee man! Je slaat weer door.

Genoeg mensen die standaard afsluiten met xxx of 1 x.

Als ik alleen al in mijn whatsapp kijk sluit bijna iedereen af met x
Ik denk ook dat die x voor ieder weer een andere betekenis heeft.
pi_119011030
Misschien is kree wel én lief, én intelligent, én aantrekkelijk, én charmant, én goed in bed, én..
Wij kennen hem ook alleen maar via fok he

Ik doe x als ik iemand aardig vind, niet omdat ik naar bed wil met diegene
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:43:36 #268
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119011036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar waarom komt ie dan uitgebreid erover vertellen en vragen stellen? :P
Ja ik ga nu niet weer beginnen om dingen te gokken hoor :P
we dan
pi_119011047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan weet ik het niet. Ik ken je verder niet zo goed.
Wat het verschil is he en laat ik dan het antwoord maar geven.
Is dat je elkaar persoonlijke dingen verteld en dat komt overeen met elkaar of is herkenbaar etc.

Wat dan een beetje het woord is is, meeleven denk ik.
Of noem het een soort van klik.

Weet ik veel, qua daten etc, weet ik natuurlijk niet veel, maar dat wisten jullie al.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:44:25 #270
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119011073
Bij mij doen meiden altijd 4 x'jes. :7
we dan
pi_119011076
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Misschien is kree wel én lief, én intelligent, én aantrekkelijk, én charmant, én goed in bed, én..
Wij kennen hem ook alleen maar via fok he

Ik doe x als ik iemand aardig vind, niet omdat ik naar bed wil met diegene
Ja zoiets dus, pfff ik zit daar niet omdat ik seks wil ofzo in eerste instantie
Do what you love, love what you do!
pi_119011082
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik ga nu niet weer beginnen om dingen te gokken hoor :P
Het was niet gokken, het lag er toch echt dik bovenop ;)

Ik heb er gewoon een hekel aan als iemand met een kutzin komt om die vervolgens af te sluiten met een nietszeggende :)
:')
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:45:19 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119011098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:

[..]

Wat het verschil is he en laat ik dan het antwoord maar geven.
Is dat je elkaar persoonlijke dingen verteld en dat komt overeen met elkaar of is herkenbaar etc.

Wat dan een beetje het woord is is, meeleven denk ik.
Of noem het een soort van klik.

Weet ik veel, qua daten etc, weet ik natuurlijk niet veel, maar dat wisten jullie al.
Harstikke leuk dat je dat hebt met die meid.
Maar wat ze je proberen te vertellen is dat die 'xx' daar niet aan samenhangt.
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:45:23 #274
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119011101
Ow shit dit is niet eens de SC. Had het niet eens meer door :{
we dan
pi_119011107
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:

[..]

Wat het verschil is he en laat ik dan het antwoord maar geven.
Is dat je elkaar persoonlijke dingen verteld en dat komt overeen met elkaar of is herkenbaar etc.

Wat dan een beetje het woord is is, meeleven denk ik.
Of noem het een soort van klik.

Weet ik veel, qua daten etc, weet ik natuurlijk niet veel, maar dat wisten jullie al.
Nee hoor, heb zelf ook nog nooit online gedate. Ik ken het alleen maar van via via.
pi_119011152
Ik zoek gewoon om de zoveel tijd een fokker uit om mee te fokken
pi_119011155
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het was niet gokken, het lag er toch echt dik bovenop ;)

Ik heb er gewoon een hekel aan als iemand met een kutzin komt om die vervolgens af te sluiten met een nietszeggende :)
:')
owh :)
Do what you love, love what you do!
pi_119011177
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Harstikke leuk dat je dat hebt met die meid.
Maar wat ze je proberen te vertellen is dat die 'xx' daar niet aan samenhangt.
Snap ik maar ik denk dat ik nog wel slim genoeg ben om te bedenken of het wat betekent of niet
Do what you love, love what you do!
pi_119011179
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef kree het volgende:

[..]

owh :)
En dat was wel heel duidelijk haha
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:48:20 #280
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011182
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zoek gewoon om de zoveel tijd een fokker uit om mee te fokken
Hoe lang zitten ze in de roulatie?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119011197
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zoek gewoon om de zoveel tijd een fokker uit om mee te fokken
Hoi :')
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:49:09 #282
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011210
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef kree het volgende:

[..]

Hoi :')
Gelijk al aan de kinderen kree?! :o
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:50:03 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_119011239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef twi het volgende:

[..]

Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.
Zou dit komen door onervarenheid?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_119011244
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Gelijk al aan de kinderen kree?! :o
Ik wil best kindjes hoor.

Maar oke dat is nog even een tijd weg denk.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:51:29 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119011293
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef kree het volgende:

[..]

Snap ik maar ik denk dat ik nog wel slim genoeg ben om te bedenken of het wat betekent of niet
:D wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord? :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:52:19 #286
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011320
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord? :D
:( wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord? :(
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:52:19 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119011322
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord? :D
Ik heb het al laten zitten :')
pi_119011337
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord? :D
kan het al raden denk. Maar doe maar eerlijk dan...?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:54:44 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119011409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef kree het volgende:

[..]

kan het al raden denk. Maar doe maar eerlijk dan...?
Je hecht te veel hoop aan iets zonder echte waarde.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119011419
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zoek gewoon om de zoveel tijd een fokker uit om mee te fokken
Ik ook :')
pi_119011441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef kree het volgende:

[..]

Hoi :')
Jij voldoet niet
Al voorzien
pi_119011459
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hecht te veel hoop aan iets zonder echte waarde.
Vertel?
waarde de definitie ervan en waarom?
Do what you love, love what you do!
pi_119011476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef kree het volgende:

[..]

Vertel?
waarde de definitie ervan en waarom?
Het ging om die x-jes man :')
Lag er toch echt duidelijk bovenop :')
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:57:26 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119011512
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef kree het volgende:

Vertel?
waarde de definitie ervan en waarom?
De waarde die je legt aan dat 'xxx' iets betekent. Je koppelt het aan je gesprekken met haar.

'xx' doen meisjes vaak in bijna alle gesprekken met iedereen die ze spreken. Enkel als ze mensen haten/echt niet mogen dan zal er niet snel een 'xx' achter te komen te staan. Maar het heeft dus geen waarde.
pi_119011517
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ging om die x-jes man :')
Lag er toch echt duidelijk bovenop :')
tis niet waar gewoon, jullie kunnen dat echt niet inschatten omdat jullie niet weten waar ik het over had met haar.

Dus te snel conclusies trekken is het.

Ik weet ook wel dat een x soms niks betekent maar soms ook wel.

Het is niet dat ik daar op af ga ofzo...
Do what you love, love what you do!
pi_119011590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef kree het volgende:

[..]
Het is niet dat ik daar op af ga ofzo...
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef kree het volgende:

[..]
Maar ok kan wel vertellen dat ik die paiq meid echt wel een beetje leuk vindt.
Of het wat wordt ooit, geen idee, tis leuk praten vooral maar ik kreeg wel

xxxx
terug

Geeft beetje aan dat ze me leuk vindt denk ik dan
  vrijdag 9 november 2012 @ 11:59:41 #297
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_119011593
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat een x soms niks betekent maar soms ook wel.

Nee, een x betekent niks. ook niet in context.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_119011622
Ik denk wel dat kree te snel denkt dat hij interesse heeft gewekt
  vrijdag 9 november 2012 @ 12:01:27 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119011642
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef kree het volgende:

[..]

tis niet waar gewoon, jullie kunnen dat echt niet inschatten omdat jullie niet weten waar ik het over had met haar.

Dus te snel conclusies trekken is het.

Ik weet ook wel dat een x soms niks betekent maar soms ook wel.

Het is niet dat ik daar op af ga ofzo...
Man een xje of xx of xxx of -xxx- is een standaard gewoonte geworden voor veel heel erg veel mensen.

Die xxx ongeacht gesprek hebben nul waarde!

Jij koppelt haar gevoelens voor jou aan die xxx.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_119011652
Wel grappig opzich hoe jullie het allemaal gelijk in een negatieve richting denken.

Wat uit die berichtjes blijkt is:
* Je doet het niet goed
* Betekent niks
* Gaat nooit wat worden
* Je denkt teveel erover en verwacht dingen die er niet zijn
* etc

Hmms je kunt het ook positief zien:
* Aardige meid
* Goed gesprek
* Eerlijk en oprecht tegen elkaar
* Tja best wel leuk
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')