owhquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was niet gokken, het lag er toch echt dik bovenop
Ik heb er gewoon een hekel aan als iemand met een kutzin komt om die vervolgens af te sluiten met een nietszeggende![]()
Snap ik maar ik denk dat ik nog wel slim genoeg ben om te bedenken of het wat betekent of nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Harstikke leuk dat je dat hebt met die meid.
Maar wat ze je proberen te vertellen is dat die 'xx' daar niet aan samenhangt.
Hoe lang zitten ze in de roulatie?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zoek gewoon om de zoveel tijd een fokker uit om mee te fokken
Hoiquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Gelijk al aan de kinderen kree?!quote:
Zou dit komen door onervarenheid?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
Jij plaatst de relatie tussen "xxxx" en iemand die je leuk vindt, niet ik. Ik zeg alleen dat de conclusie die je daaraan trekt volslagen belachelijk is, omdat jij alles wat je via internet bespreekt met iemand tienmiljoenmiljard keer belangrijker maakt dan iemand aan de andere kant van de internetkabel.
Ik wil best kindjes hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Gelijk al aan de kinderen kree?!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
Snap ik maar ik denk dat ik nog wel slim genoeg ben om te bedenken of het wat betekent of niet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]wil je een eerlijk antwoord, of een leuk antwoord?
Ik heb het al laten zittenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
kan het al raden denk. Maar doe maar eerlijk dan...?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:51 schreef ook_gek het volgende:
Je hecht te veel hoop aan iets zonder echte waarde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
kan het al raden denk. Maar doe maar eerlijk dan...?
Ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Vertel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hecht te veel hoop aan iets zonder echte waarde.
Het ging om die x-jes manquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel?
waarde de definitie ervan en waarom?
De waarde die je legt aan dat 'xxx' iets betekent. Je koppelt het aan je gesprekken met haar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:55 schreef kree het volgende:
Vertel?
waarde de definitie ervan en waarom?
tis niet waar gewoon, jullie kunnen dat echt niet inschatten omdat jullie niet weten waar ik het over had met haar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ging om die x-jes man
Lag er toch echt duidelijk bovenop
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
Het is niet dat ik daar op af ga ofzo...
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ok kan wel vertellen dat ik die paiq meid echt wel een beetje leuk vindt.
Of het wat wordt ooit, geen idee, tis leuk praten vooral maar ik kreeg wel
xxxx
terug
Geeft beetje aan dat ze me leuk vindt denk ik dan
Nee, een x betekent niks. ook niet in context.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat een x soms niks betekent maar soms ook wel.
Man een xje of xx of xxx of -xxx- is een standaard gewoonte geworden voor veel heel erg veel mensen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
tis niet waar gewoon, jullie kunnen dat echt niet inschatten omdat jullie niet weten waar ik het over had met haar.
Dus te snel conclusies trekken is het.
Ik weet ook wel dat een x soms niks betekent maar soms ook wel.
Het is niet dat ik daar op af ga ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |