En aan welke kleur moet je nu denken?quote:
Wat heeft jou er overheen getrokken om wel stappen te zetten?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:28 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik snap het dus wel, been there, done that, got the t-shirt...
Vrees dat hij eerst nog dieper in het dal moet komen voordat hij echt stappen durft te nemen. Zo jammer, want ondertussen tikt de klok door. *tik* *tak* *tik* *tak* en weer een hoop tijd weg waarin je gelukkig had kunnen zijn...
Als ik mezelf nu afvraag of ik gelukkig ben is het antwoord soms 'ja' :-) Ben er nog lang niet, maar je hoeft echt niet in een slechte situatie te blijven hangen, veranderen is wel degelijk mogelijk. Maar dat moet je wel willen en je moet er wel moeite voor doen. En het is eng, maar het is het oh zo waard.quote:
meer als statement naar Benzin toe. Ik probeer niet de psycholoog van de koude grond uit te hangenquote:
Dat is inderdaad een probleem en dat is eigenlijk maar op 1 manier op te lossen, een manier die mij persoonlijk helaas niet erg goed ligt. Asociale hork dat ik benquote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef kree het volgende:
Het is gewoon dat je weinig leuke meiden meer tegen komt, gewoon omdat je ouder wordt,
Ow ik zou wel tevreden zijn met een restje hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
Euhms opzich denk ik dat jij net zo goed kans maakt als ik.
Maar het is lastig om te omschrijven.
Wat het vooral denk ik is en dat is voor jou en voor mij en mss benzin maar ok.
Het is gewoon dat je weinig leuke meiden meer tegen komt, gewoon omdat je ouder wordt,
Dus ok ik zoek het dan ook maar elders en dat is via internet, maar dan kom je weer de "restjes" tegen om het zo maar te zeggen.
En dat bedoel ik trouwens niet lullig, maar ok ik heb er best met een hoop gepraat en is wel mijn ervaring nu.
Nog geen probleem ik blijf het gewoon proberen en wie weet kom ik daar wel iemand tegen die leuk is.
Niet geschoten is altijd mis, onderhand kijk ik wel wel verder irl zeg maar
Ach, je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil kleine stappen maken maar ik heb te grote voeten
Die moeten hun schoenen online kopenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ach, je weet wat ze zeggen over mannen met grote voeten.
Vast aan het datenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Benzin is met de noorderzon vertrokken zie ik?
Het zou tijd worden.quote:
Nah, hij lurkt wsl nog gewoon meequote:
Betrapt.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, hij lurkt wsl nog gewoon mee
Hij vond het te heet worden onder z'n voeten, anders had hij wel gedag gezegd
blijf dan gvd gewoon weg of verander.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Betrapt.![]()
![]()
Verschillende mensen zeiden dat ze me liever hier niet hadden.
wat ben jij een loser zegquote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Betrapt.![]()
![]()
Als je niks doet met de informatie en alleen maar blijft klagen dan is dat nogal logisch lijkt mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Betrapt.![]()
![]()
Tja helaas maar dit is waar denk ik, hoewel me dat dus ook niet echt ligtquote:Op donderdag 8 november 2012 15:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een probleem en dat is eigenlijk maar op 1 manier op te lossen, een manier die mij persoonlijk helaas niet erg goed ligt. Asociale hork dat ik ben
De oplossing is namelijk om zoveel mogelijk mensen te ontmoeten elke week, door er steeds op uit te gaan. Kroegen, feestjes, enzovoorts. Elke week weer. En dan ontmoet je vanzelf leuke mensen en dan ook leuke vrouwen.
De paar keer dat ik dit deed, had dit ook een positieve uitwerking voor mij. Ik ben er alleen te lui voor, want ik zit veel liever een beetje relaxt binnen en ik hou niet zo van drukke bedoeningen.
Dat was mijn grootste probleem toen ik vrijgezel was. Ik weet dan wel wat mij te doen staat, doe het een paar keer, vindt het dan achteraf op zich nog wel leuk ook, maar heb er eigenlijk geen zin in om dat steeds te moeten doen.
Ik ben echt zo'n figuur die alleen uitgaat voor 2 dingen.
Vrouwen en muziek.
Zodra ik een vriendin heb, ga ik eigenlijk alleen nog maar naar concerten.. voor de rest niks
Maar ja, feit blijft: je lost niks op door thuis te blijven zitten.
Dit dus!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
Laten we het even over iets anders hebben dan benzin. Het gaat altijd over hem maar er verandert nooit iets. Zelfs als hij er niet is gaat dit topic over hem. Het is zijn persoonlijke reeks niet.
Mijn hossels zijn niet on-topicquote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
Oke, laten we Mystiks hossels bespreken. Tijd voor een positieve vibe
Ontwijkingsgedrag, we gaan het gewoon over jou hebben!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:47 schreef debeterebob het volgende:
Oke, laten we Mystiks hossels bespreken. Tijd voor een positieve vibe
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ontwijkingsgedrag, we gaan het gewoon over jou hebben!
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ontwijkingsgedrag, we gaan het gewoon over jou hebben!
Niet of je vel goed zit, maar of het versieren je niet al te makkelijk af gaat.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]Ik zit wel oké in mijn vel. Geen dikke issues of iets eigenlijk
Bij mij zegt die gewoon dat dat geen woord is hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]spellingen controle maakte dat er van zie ik nu.
Maar wtf is megatiefe dan?
Gaat niet zo makkelijk en snelquote:Op donderdag 8 november 2012 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet of je vel goed zit, maar of het versieren je niet al te makkelijk af gaat.
Maar het gaat wel dus?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk en snelMaar maakt niet uit
Geef het een andere benaming. Mijn ervaring is dat ik zo snel mogelijk stappen moet maken, in ieder geval tot het zoenen. Daarna maakt het in mijn ervaring niet zo heel veel meer uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Ik heb er wel zin in, maar ik ga niet al te hard pushen
Voor het zoenen moet je inderdaad ruim je tijd nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef het een andere benaming. Mijn ervaring is dat ik zo snel mogelijk stappen moet maken, in ieder geval tot het zoenen. Daarna maakt het in mijn ervaring niet zo heel veel meer uit.
Ik zeg juist van nietquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Voor het zoenen moet je inderdaad ruim je tijd nemen.
Is wel fijn als je snel weet of je serieus gaat daten of niet jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef het een andere benaming. Mijn ervaring is dat ik zo snel mogelijk stappen moet maken, in ieder geval tot het zoenen. Daarna maakt het in mijn ervaring niet zo heel veel meer uit.
Je snapt hem niet helaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg juist van niet
Ik kan me niet 1 keer herinneren waarbij ik ging voor de kus en het niet lukte. Wellicht door de drank maar de succesrate zal sowieso boven de 90% liggen en dat ging meestal in een vrij rap tempo.
Serieus datenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel fijn als je snel weet of je serieus gaat daten of niet ja
Maar ik lig momenteel aardig stil
Andere insteek danquote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus daten, denk dat 90% gewoon voor de fun was
Nee niet continu, het wordt heel erg creepy als je continu blijft kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef almond het volgende:
Presenteren heb ik inderdaad een bloedhekel aan, dus dat sluit wel mooi op elkaar aan
Is het eigelijk de bedoeling dat je iemand constant aan zit te kijken/bekijken? Want ik probeer het wel een beetje af te wisselen zodat ik niet zit te staren (irritant!)... maar misschien mis ik dan juist wel die ene kans
Dat lijkt me evidentquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef almond het volgende:
Welk voordeel valt er te halen als ik dat bespreek met mijn vriendin?
Mij niet, maar ik was hoe dan ook al niet van plan om het te doen. Als ik zou weten dat mijn vriendin openlijk zat te flirten met andere mannen dan zou ik dat erg kwetsend vinden. Om die reden en omdat ik gewoon geen verkeerde indruk af wil geven ga ik dat haar besparenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |