zeg nooit nooitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet zo meldenswaardig eerlijk gezegd, hij wimpelt ze toch allemaal af als ze toehappen.
Dat verandert de zaak weerquote:
Het is ook mijn eigen gevoel. Alhoewel.. Als Bart dat om dezelfde reden zou willen proberen (Al zie ik het hem niet doen) zou ik het wel begrijpen en niet erg vinden.. Ik vertrouw hem. Maar wel graag vooraf weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet zo meldenswaardig eerlijk gezegd, hij wimpelt ze toch allemaal af als ze toehappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes doen dat volgens mij sowieso niet echt, flirten via oogcontact. Tenminste, ik heb het maar één keer gemerkt, en toen vond ik het zelf een beetje freaky omdat ze me nonstop bleef aanstarenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef almond het volgende:
Hoi allen!
Ik zit met een lastig/vreemd verhaal. Ik wil namelijk leren flirtenNiet eens om er een vriendin of een neukertje uit te halen (ik heb namelijk al een heel lieve vriendin, die ik in eerste instantie heb leren kennen via internet
) maar om zelfverzekerder te worden. Ik heb een lastige jeugd gehad en ben daardoor altijd erg onzeker geweest... maar nu wil ik eens afrekenen met al die 'demonen' uit het verleden. Ik denk dat de kunst van het flirten mij daarbij kan helpen (klinkt gek, ik weet het).
Flirten gaat me tot nog toe moeizaam af, ik volg de regels (probeer oogcontact te maken, zelfverzekerde houding aan te nemen etc.) maar het wil toch telkens niet lukken. Ik kijk een meisje wel aan, maar zodra ze terugkijkt klap ik als het ware dicht... er komt geen lachje uit me en dus komt het een beetje over alsof ik chagerijnig haar kant op zit te kijken. Dat helpt natuurlijk niet echt en dus blijft het meestal ook bij 1 vluchtige blik van haar kanten is de kans verkeken. Ook durf ik ze vaak niet zo langdurig aan te kijken, na 2 seconden is wat mij betreft de rek er wel uit en als zij dan niet uit zichzelf lacht (zo goed als altijd dus) dan kijk ik de andere kant op
en dat komt natuurlijk al helemaal onzeker over...
Toch wil ik het kunnen. Maar hoe zet ik me toch over die 'angst' heen? En more importantly; hoe weet ik nou eigelijk wanneer ik kan gaan lachen naar iemand? Als zij 1 keer mijn richting opkijkt en daarna niet meer, moet ik de eer dan aan mezelf houden en niet blijven kijken als een of andere wanhopige loser?Of moet ik het gewoon blijven proberen? Als ik dat lachje er eindelijk uitkrijg en het wordt genegeerd dan voel ik me natuurlijk ook niet sterker, dus ik hoop dat er een soort van 'bevestiging' is voordat ik het doe.
Voor de rest reis ik dagelijks met de trein naar mijn werk, dus kansen zijn er genoeg... ik kan ze alleen nog niet benutten.
Tips zijn van harte welkom
Heus wel dat vrouwen dat doen!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Meisjes doen dat volgens mij sowieso niet echt, flirten via oogcontact. Tenminste, ik heb het maar één keer gemerkt, en toen vond ik het zelf een beetje freaky omdat ze me nonstop bleef aanstaren
Denk ik ook wel, tis een beetje een blik ofzo die je krijgt, maar interpreteer dat maar juist als een simpele gast.quote:
Zeg vanaf nu tegen de eerste leuke vrouw die je elke dag ziet: 'hoi ik ben almond'. Wat betreft het oogcontact, dat moet je altijd proberen vast te houden. En wanneer je moet lachen? Wanneer lachte je toen je een kleuter was. ALS JE BLIJ WAS!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef almond het volgende:
Hoi allen!
Ik zit met een lastig/vreemd verhaal. Ik wil namelijk leren flirtenNiet eens om er een vriendin of een neukertje uit te halen (ik heb namelijk al een heel lieve vriendin, die ik in eerste instantie heb leren kennen via internet
) maar om zelfverzekerder te worden. Ik heb een lastige jeugd gehad en ben daardoor altijd erg onzeker geweest... maar nu wil ik eens afrekenen met al die 'demonen' uit het verleden. Ik denk dat de kunst van het flirten mij daarbij kan helpen (klinkt gek, ik weet het).
Flirten gaat me tot nog toe moeizaam af, ik volg de regels (probeer oogcontact te maken, zelfverzekerde houding aan te nemen etc.) maar het wil toch telkens niet lukken. Ik kijk een meisje wel aan, maar zodra ze terugkijkt klap ik als het ware dicht... er komt geen lachje uit me en dus komt het een beetje over alsof ik chagerijnig haar kant op zit te kijken. Dat helpt natuurlijk niet echt en dus blijft het meestal ook bij 1 vluchtige blik van haar kanten is de kans verkeken. Ook durf ik ze vaak niet zo langdurig aan te kijken, na 2 seconden is wat mij betreft de rek er wel uit en als zij dan niet uit zichzelf lacht (zo goed als altijd dus) dan kijk ik de andere kant op
en dat komt natuurlijk al helemaal onzeker over...
Toch wil ik het kunnen. Maar hoe zet ik me toch over die 'angst' heen? En more importantly; hoe weet ik nou eigelijk wanneer ik kan gaan lachen naar iemand? Als zij 1 keer mijn richting opkijkt en daarna niet meer, moet ik de eer dan aan mezelf houden en niet blijven kijken als een of andere wanhopige loser?Of moet ik het gewoon blijven proberen? Als ik dat lachje er eindelijk uitkrijg en het wordt genegeerd dan voel ik me natuurlijk ook niet sterker, dus ik hoop dat er een soort van 'bevestiging' is voordat ik het doe.
Voor de rest reis ik dagelijks met de trein naar mijn werk, dus kansen zijn er genoeg... ik kan ze alleen nog niet benutten.
Tips zijn van harte welkom
Een innerlijk kan je niet neuken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef kree het volgende:
paiq meisje is leuk.
Hmms heb nu halve dag zitten chatten.
De eerste eigenlijk waarvan ik denk, die zou ik wel eens willen ontmoeten![]()
Nouja ik kijk nog ff de kat uit de boom wel.
Haha ze is niet een supermodel, maargoed maakt mij niet uit, qua ideeen en innerlijk lijkt ze op me.
Dus ik zou dat een kans geven
En met een Barbie zonder inhoud kan je niet praten. Je punt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een innerlijk kan je niet neuken.
Wel grappig dat je dit zegt, heb het er namelijk met haar over gehad ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Goed hequote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
Tuurlijk flirten vrouwen, en hoe!
Die hebben het tot een kunst verheven!
Nou, kheb nog nooit een flirtende vrouw gezien. Kijken allemaal maar een beetje sagoquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:45 schreef Kevin24 het volgende:
Nou, kheb nog nooit een flirtende vrouw gezien. Kijken allemaal maar een beetje sagoof is dat het nieuwe flirten? boos kijken! :-)
Dit dus!quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ook
Maar als je in de kroeg zit en je kijkt om je heen, dan zijn er genoeg flirtende vrouwen te zien hoor.
Die hebben subtiliteit tot een kunst verheven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Toch te subtiel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus!
Even naar je lachen, weg kijken als je ze aan kijkt met een glimlach. Opeens naast je staan om te bestellen en klagen dat het lang duurt.
Langs je lopen en je bij je middel vast pakken en haar hand over de breedte van je rug laten glijden als ze langs lopen.
Vragen hoe je je koffie wil bij het ontbijt.
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Heb toch altijd m'n ogen goed los hoor :-) zal dan wel inflirtable/unflirtable.. of hoe noem je zoiets zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ook
Maar als je in de kroeg zit en je kijkt om je heen, dan zijn er genoeg flirtende vrouwen te zien hoor.
Dat is me nog nooit overkomen neequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus!
Even naar je lachen, weg kijken als je ze aan kijkt met een glimlach. Opeens naast je staan om te bestellen en klagen dat het lang duurt.
Langs je lopen en je bij je middel vast pakken en haar hand over de breedte van je rug laten glijden als ze langs lopen.
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Dat is 1 ding wat zeker is!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hebben subtiliteit tot een kunst verheven.
Moet je er lichtjes op in gaan, dan worden ze wat minder subtielquote:
Gewoon voor je nuchter bent er uit schoppenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet er ook nog naast wakker worden he..
Dat noemt men onhandigquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Kevin24 het volgende:
Dat is me nog nooit overkomen neewel een keer dat er een vrouw tegen me aan liep en zei "Kijk uit eikel!" ..... Dus hey, ze praten iig wel met me! Kleine stapjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |