Voor het zoenen moet je inderdaad ruim je tijd nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef het een andere benaming. Mijn ervaring is dat ik zo snel mogelijk stappen moet maken, in ieder geval tot het zoenen. Daarna maakt het in mijn ervaring niet zo heel veel meer uit.
Ik zeg juist van nietquote:Op donderdag 8 november 2012 15:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Voor het zoenen moet je inderdaad ruim je tijd nemen.
Is wel fijn als je snel weet of je serieus gaat daten of niet jaquote:Op donderdag 8 november 2012 15:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geef het een andere benaming. Mijn ervaring is dat ik zo snel mogelijk stappen moet maken, in ieder geval tot het zoenen. Daarna maakt het in mijn ervaring niet zo heel veel meer uit.
Je snapt hem niet helaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg juist van niet
Ik kan me niet 1 keer herinneren waarbij ik ging voor de kus en het niet lukte. Wellicht door de drank maar de succesrate zal sowieso boven de 90% liggen en dat ging meestal in een vrij rap tempo.
Serieus datenquote:Op donderdag 8 november 2012 15:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is wel fijn als je snel weet of je serieus gaat daten of niet ja
Maar ik lig momenteel aardig stil
Andere insteek danquote:Op donderdag 8 november 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serieus daten, denk dat 90% gewoon voor de fun was
Nee niet continu, het wordt heel erg creepy als je continu blijft kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef almond het volgende:
Presenteren heb ik inderdaad een bloedhekel aan, dus dat sluit wel mooi op elkaar aan
Is het eigelijk de bedoeling dat je iemand constant aan zit te kijken/bekijken? Want ik probeer het wel een beetje af te wisselen zodat ik niet zit te staren (irritant!)... maar misschien mis ik dan juist wel die ene kans
Dat lijkt me evidentquote:Op donderdag 8 november 2012 19:52 schreef almond het volgende:
Welk voordeel valt er te halen als ik dat bespreek met mijn vriendin?
Mij niet, maar ik was hoe dan ook al niet van plan om het te doen. Als ik zou weten dat mijn vriendin openlijk zat te flirten met andere mannen dan zou ik dat erg kwetsend vinden. Om die reden en omdat ik gewoon geen verkeerde indruk af wil geven ga ik dat haar besparenquote:
Dus ik mag me helemaal de vinketering sjansen zolang ik het maar ff meld?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Juist omdat het zo'n onschuldig doel heeft zou ik het bespreken. Stel dát ze er ooit achter komt of weet ik het wat.. Dan nog zou ik eerder een assertiviteitstraining volgen.
Als mijn vriend dat achter mijn rug om zou doen kan ie zn eerste ruzie krijgen
Ga je gang schatje, kijken hoeveel vrouwen er reagerenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik mag me helemaal de vinketering sjansen zolang ik het maar ff meld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ga je gang schatje, kijken hoeveel vrouwen er reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Been there, done that. Ik heb in mijn leven al tig cursussen en trainingen gehad. Het helpt allemaal niet zoveel. Wat ik van al die trainingen wél heb geleerd is dat als ik iets wil bereiken ik het op eigen kracht moet doen. Daar voel ik me ook prettiger bijquote:Op donderdag 8 november 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Juist omdat het zo'n onschuldig doel heeft zou ik het bespreken. Stel dát ze er ooit achter komt of weet ik het wat.. Dan nog zou ik eerder een assertiviteitstraining volgen.
Als mijn vriend dat achter mijn rug om zou doen kan ie zn eerste ruzie krijgen
zeg nooit nooitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet zo meldenswaardig eerlijk gezegd, hij wimpelt ze toch allemaal af als ze toehappen.
Dat verandert de zaak weerquote:
Het is ook mijn eigen gevoel. Alhoewel.. Als Bart dat om dezelfde reden zou willen proberen (Al zie ik het hem niet doen) zou ik het wel begrijpen en niet erg vinden.. Ik vertrouw hem. Maar wel graag vooraf weten.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik vind het niet zo meldenswaardig eerlijk gezegd, hij wimpelt ze toch allemaal af als ze toehappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes doen dat volgens mij sowieso niet echt, flirten via oogcontact. Tenminste, ik heb het maar één keer gemerkt, en toen vond ik het zelf een beetje freaky omdat ze me nonstop bleef aanstarenquote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef almond het volgende:
Hoi allen!
Ik zit met een lastig/vreemd verhaal. Ik wil namelijk leren flirtenNiet eens om er een vriendin of een neukertje uit te halen (ik heb namelijk al een heel lieve vriendin, die ik in eerste instantie heb leren kennen via internet
) maar om zelfverzekerder te worden. Ik heb een lastige jeugd gehad en ben daardoor altijd erg onzeker geweest... maar nu wil ik eens afrekenen met al die 'demonen' uit het verleden. Ik denk dat de kunst van het flirten mij daarbij kan helpen (klinkt gek, ik weet het).
Flirten gaat me tot nog toe moeizaam af, ik volg de regels (probeer oogcontact te maken, zelfverzekerde houding aan te nemen etc.) maar het wil toch telkens niet lukken. Ik kijk een meisje wel aan, maar zodra ze terugkijkt klap ik als het ware dicht... er komt geen lachje uit me en dus komt het een beetje over alsof ik chagerijnig haar kant op zit te kijken. Dat helpt natuurlijk niet echt en dus blijft het meestal ook bij 1 vluchtige blik van haar kanten is de kans verkeken. Ook durf ik ze vaak niet zo langdurig aan te kijken, na 2 seconden is wat mij betreft de rek er wel uit en als zij dan niet uit zichzelf lacht (zo goed als altijd dus) dan kijk ik de andere kant op
en dat komt natuurlijk al helemaal onzeker over...
Toch wil ik het kunnen. Maar hoe zet ik me toch over die 'angst' heen? En more importantly; hoe weet ik nou eigelijk wanneer ik kan gaan lachen naar iemand? Als zij 1 keer mijn richting opkijkt en daarna niet meer, moet ik de eer dan aan mezelf houden en niet blijven kijken als een of andere wanhopige loser?Of moet ik het gewoon blijven proberen? Als ik dat lachje er eindelijk uitkrijg en het wordt genegeerd dan voel ik me natuurlijk ook niet sterker, dus ik hoop dat er een soort van 'bevestiging' is voordat ik het doe.
Voor de rest reis ik dagelijks met de trein naar mijn werk, dus kansen zijn er genoeg... ik kan ze alleen nog niet benutten.
Tips zijn van harte welkom
Heus wel dat vrouwen dat doen!quote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Meisjes doen dat volgens mij sowieso niet echt, flirten via oogcontact. Tenminste, ik heb het maar één keer gemerkt, en toen vond ik het zelf een beetje freaky omdat ze me nonstop bleef aanstaren
Denk ik ook wel, tis een beetje een blik ofzo die je krijgt, maar interpreteer dat maar juist als een simpele gast.quote:
Zeg vanaf nu tegen de eerste leuke vrouw die je elke dag ziet: 'hoi ik ben almond'. Wat betreft het oogcontact, dat moet je altijd proberen vast te houden. En wanneer je moet lachen? Wanneer lachte je toen je een kleuter was. ALS JE BLIJ WAS!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef almond het volgende:
Hoi allen!
Ik zit met een lastig/vreemd verhaal. Ik wil namelijk leren flirtenNiet eens om er een vriendin of een neukertje uit te halen (ik heb namelijk al een heel lieve vriendin, die ik in eerste instantie heb leren kennen via internet
) maar om zelfverzekerder te worden. Ik heb een lastige jeugd gehad en ben daardoor altijd erg onzeker geweest... maar nu wil ik eens afrekenen met al die 'demonen' uit het verleden. Ik denk dat de kunst van het flirten mij daarbij kan helpen (klinkt gek, ik weet het).
Flirten gaat me tot nog toe moeizaam af, ik volg de regels (probeer oogcontact te maken, zelfverzekerde houding aan te nemen etc.) maar het wil toch telkens niet lukken. Ik kijk een meisje wel aan, maar zodra ze terugkijkt klap ik als het ware dicht... er komt geen lachje uit me en dus komt het een beetje over alsof ik chagerijnig haar kant op zit te kijken. Dat helpt natuurlijk niet echt en dus blijft het meestal ook bij 1 vluchtige blik van haar kanten is de kans verkeken. Ook durf ik ze vaak niet zo langdurig aan te kijken, na 2 seconden is wat mij betreft de rek er wel uit en als zij dan niet uit zichzelf lacht (zo goed als altijd dus) dan kijk ik de andere kant op
en dat komt natuurlijk al helemaal onzeker over...
Toch wil ik het kunnen. Maar hoe zet ik me toch over die 'angst' heen? En more importantly; hoe weet ik nou eigelijk wanneer ik kan gaan lachen naar iemand? Als zij 1 keer mijn richting opkijkt en daarna niet meer, moet ik de eer dan aan mezelf houden en niet blijven kijken als een of andere wanhopige loser?Of moet ik het gewoon blijven proberen? Als ik dat lachje er eindelijk uitkrijg en het wordt genegeerd dan voel ik me natuurlijk ook niet sterker, dus ik hoop dat er een soort van 'bevestiging' is voordat ik het doe.
Voor de rest reis ik dagelijks met de trein naar mijn werk, dus kansen zijn er genoeg... ik kan ze alleen nog niet benutten.
Tips zijn van harte welkom
Een innerlijk kan je niet neuken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:24 schreef kree het volgende:
paiq meisje is leuk.
Hmms heb nu halve dag zitten chatten.
De eerste eigenlijk waarvan ik denk, die zou ik wel eens willen ontmoeten![]()
Nouja ik kijk nog ff de kat uit de boom wel.
Haha ze is niet een supermodel, maargoed maakt mij niet uit, qua ideeen en innerlijk lijkt ze op me.
Dus ik zou dat een kans geven
En met een Barbie zonder inhoud kan je niet praten. Je punt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een innerlijk kan je niet neuken.
Wel grappig dat je dit zegt, heb het er namelijk met haar over gehad ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Goed hequote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
Tuurlijk flirten vrouwen, en hoe!
Die hebben het tot een kunst verheven!
Nou, kheb nog nooit een flirtende vrouw gezien. Kijken allemaal maar een beetje sagoquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:45 schreef Kevin24 het volgende:
Nou, kheb nog nooit een flirtende vrouw gezien. Kijken allemaal maar een beetje sagoof is dat het nieuwe flirten? boos kijken! :-)
Dit dus!quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ook
Maar als je in de kroeg zit en je kijkt om je heen, dan zijn er genoeg flirtende vrouwen te zien hoor.
Die hebben subtiliteit tot een kunst verheven.quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:13 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 05:36 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Toch te subtiel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus!
Even naar je lachen, weg kijken als je ze aan kijkt met een glimlach. Opeens naast je staan om te bestellen en klagen dat het lang duurt.
Langs je lopen en je bij je middel vast pakken en haar hand over de breedte van je rug laten glijden als ze langs lopen.
Vragen hoe je je koffie wil bij het ontbijt.
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Heb toch altijd m'n ogen goed los hoor :-) zal dan wel inflirtable/unflirtable.. of hoe noem je zoiets zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed of het valt je niet op. .of ze flirten gewoon echt niet met je. Dat kan natuurlijk ook
Maar als je in de kroeg zit en je kijkt om je heen, dan zijn er genoeg flirtende vrouwen te zien hoor.
Dat is me nog nooit overkomen neequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus!
Even naar je lachen, weg kijken als je ze aan kijkt met een glimlach. Opeens naast je staan om te bestellen en klagen dat het lang duurt.
Langs je lopen en je bij je middel vast pakken en haar hand over de breedte van je rug laten glijden als ze langs lopen.
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Dat is 1 ding wat zeker is!quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die hebben subtiliteit tot een kunst verheven.
Moet je er lichtjes op in gaan, dan worden ze wat minder subtielquote:
Gewoon voor je nuchter bent er uit schoppenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet er ook nog naast wakker worden he..
Dat noemt men onhandigquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Kevin24 het volgende:
Dat is me nog nooit overkomen neewel een keer dat er een vrouw tegen me aan liep en zei "Kijk uit eikel!" ..... Dus hey, ze praten iig wel met me! Kleine stapjes.
Subtielquote:
Niet nog een keer de post van ook_gek lezen die ik gequote heb.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Subtiel
Ja aanspreken en zeggen "ik vind je een lekker ding" is minder subtiel. Maar als je blind bent voor dergelijke aanwijzingen moet je daar maar wat aan doen(niet persoonlijk)
Lol.. miste een zinnetjequote:Op vrijdag 9 november 2012 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet nog een keer de post van ook_gek lezen die ik gequote heb.![]()
Ik probeer altijd te flirten maar ik faal een beetjequote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef almond het volgende:
[..]
Mij niet, maar ik was hoe dan ook al niet van plan om het te doen. Als ik zou weten dat mijn vriendin openlijk zat te flirten met andere mannen dan zou ik dat erg kwetsend vinden. Om die reden en omdat ik gewoon geen verkeerde indruk af wil geven ga ik dat haar besparen![]()
Het flirten heeft immers niet vreemdgaan als doel dus dan moet je ook geen slapende honden wakker maken
De echte vraag staat trouwens nog steeds, hoe kom ik over die angst heen... hoe krijg ik mezelf zover dat ik niet weer dichtklap...
Door het te doen. Vallen en opstaan. Tis helemaal niet erg als je de eerste keren dichtklapt. Ja het is jammer, maar je leert ervan. Daarbij heb je niet als doel om het meisje daadwerkelijk te versieren, dus als het niet werkt.. jammer maar helaas op naar de volgende.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:06 schreef almond het volgende:
De echte vraag staat trouwens nog steeds, hoe kom ik over die angst heen... hoe krijg ik mezelf zover dat ik niet weer dichtklap...
Hoe probeer je dat dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer altijd te flirten maar ik faal een beetje
quote:
Als ik bijv met mijn ouders ergens heen ga hoor ik achteraf van mijn moeder: dat meisje flirtte met je, en die en die keken ook wel heel lang naar je, en dat soort dingen. Heb ik zelf dan totaal niet in de gaten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Als je blind bent voor dergelijke aanwijzingen moet je daar maar wat aan doen![]()
Oogcontact enzo, allesquote:
Maar faalt je flirtgedrag dan, of faal je in gespreksvaardigheden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oogcontact enzo, alles
Maar volgens mij verzanden mijn gesprekken te snel in ongemakkelijke onderwerpen ofzo.
Ze zien me niet echt meer als meisje volgens mij doordat ik altijd meedoe aan lompe gesprekkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar faalt je flirtgedrag dan, of faal je in gespreksvaardigheden?
Ik heb overigens nog geen ongemakkelijk onderwerp van jou gehoord geloof ik.
Maar je bent toch ook niet een meisjes-meisje? Het hoeft niet iets slechts te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zien me niet echt meer als meisje volgens mij doordat ik altijd meedoe aan lompe gesprekken
Ik heb toch best vaak als ik met meiden praat (ja degene die nog vrijgezel zijn dan :S ) Dat ik het idee heb wat te zien in elkaars ogen ofzo, van dat ze denken zou meer kunnen zijn als alleen praten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oogcontact enzo, alles
Maar volgens mij verzanden mijn gesprekken te snel in ongemakkelijke onderwerpen ofzo.
Nou denk ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef heloef het volgende:
Flirten dat doen vrouwen ik denk niet dat ze bij mij doen. Of ze moeten het heel subtiel doen want zo blind ben ik ook weer niet.
Soms denk ik dat ze flirten, terwijl ze dat niet doen. Soms zie ik niet dat ze flirten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:03 schreef heloef het volgende:
Flirten dat doen vrouwen ik denk niet dat ze bij mij doen. Of ze moeten het heel subtiel doen want zo blind ben ik ook weer niet.
Nou ik denkquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze flirten, terwijl ze dat niet doen. Soms zie ik niet dat ze flirten.
Soms denken ze dat ik met hen flirt terwijl ik dat niet doe. Soms flirt ik me ze terwijl ze dat niet zien.
Communicatie is niet mijn sterkste kant, zo blijkt maar weer.
Soms dans ik stiekem met ze, en hoop ik dat ze het leuk vonden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze flirten, terwijl ze dat niet doen. Soms zie ik niet dat ze flirten.
Soms denken ze dat ik met hen flirt terwijl ik dat niet doe. Soms flirt ik me ze terwijl ze dat niet zien.
Denk dat iedereen dat wel eens heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet jij ook alquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef kree het volgende:
Geen idee er zou een handleiding voor moeten zijn eigenlijk
Alleen met Rokje.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms dans ik stiekem met ze, en hoop ik dat ze het leuk vonden.
Ik heb dat niet "eens". Ik heb dat voltijd.quote:
Het valt mee hoor, in ieder geval weet ik me altijd aardig te redden met meiden en ook met praten enzo.quote:
Het zit je ook niet mee he.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms dans ik stiekem met ze, en hoop ik dat ze het leuk vonden.
Dit is wel herkenbaar ja. Of het moet er dik bovenop liggen en zelfs dan weet ik het nog niet zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat mij via internet wel makkelijker af trouwens, hmms minder spanning ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:17 schreef heloef het volgende:
Flirten kan ik niet want het makkelijkste onderdeel van flirten kan ik niet. Letterlijk overigens.
Het leven is hard, ook al ben je zwart.quote:
Ik twijfel inderdaad enorm veel. Zou ze dat wel zo bedoelen? Zie ik niet wat ik wil zien?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar ja. Of het moet er dik bovenop liggen en zelfs dan weet ik het nog niet zeker
Ga je weer lopen miepen daarover? Dacht dat je daar vrede mee had.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:17 schreef heloef het volgende:
Flirten kan ik niet want het makkelijkste onderdeel van flirten kan ik niet. Letterlijk overigens.
wat is het makkelijkste onderdeel dan? Het aankijken van een meisje??? Ik ben ook altijd onder de indruk dat ze dan denken "eeewww wat kijkt die enge rapist "quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:17 schreef heloef het volgende:
Nee ik klaag niet. Maar probeer maar eens oogcontact te maken als je zo scheel als de tering bent.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het leven is hard, ook al ben je zwart.
[..]
Ik twijfel inderdaad enorm veel. Zou ze dat wel zo bedoelen? Zie ik niet wat ik wil zien?
[..]
Ga je weer lopen miepen daarover? Dacht dat je daar vrede mee had.
Als je dat kwijlend doet zal ze dat wel denken ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:21 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
wat is het makkelijkste onderdeel dan? Het aankijken van een meisje??? Ik ben ook altijd onder de indruk dat ze dan denken "eeewww wat kijkt die enge rapist "
Ow, ik dacht dat het kwijlen en je hand in je broek erbij hoorde.. hmmm.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je dat kwijlend doet zal ze dat wel denken ja.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:17 schreef heloef het volgende:
Iemand aankijkenquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:55 schreef ook_gek het volgende:
Wat is het makkelijkste deel van flirten dan?
Van leuk praten naar meer heeft iedereen zijn eigen stijl. Als dat aanraak/aankijkgedoe niet helemaal jou ding is doe je het toch met woorden. Wees gewoon concreet, maar houd het luchtig. Alles met een knipoog. En noem iets bijvoorbeeld gewoon een date als je het als een date ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:09 schreef kree het volgende:
[..]
Het valt mee hoor, in ieder geval weet ik me altijd aardig te redden met meiden en ook met praten enzo.
Maar het stapje van gewoon leuk praten naar meer, dat is meer mijn probleem.
edit: En trouwens daarmee bedoelde ik meer die blikken van meiden, niet dat er een handleiding is over versieren algemeen, want uiteraard die is er niet
Als Heloef dat letterlijk niet kan heeft hij geen ogen?!quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:17 schreef heloef het volgende:
Denk het maar dat stapje is dus lastig zowel met woorden als aanraken enzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:57 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Van leuk praten naar meer heeft iedereen zijn eigen stijl. Als dat aanraak/aankijkgedoe niet helemaal jou ding is doe je het toch met woorden. Wees gewoon concreet, maar houd het luchtig. Alles met een knipoog. En noem iets bijvoorbeeld gewoon een date als je het als een date ziet.
Denk dat het voornaamste is dat je bang bent een misstap te maken, en daar is geen reden toe.
Waarom is dat een afknapper? Als een dame met wie jij een leuk gesprek heb gehad hetzelfde vraagt is dat toch ook niet raar?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het maar dat stapje is dus lastig zowel met woorden als aanraken enzo.
Bedoel heel leuk praatje met een meid, tja over vanalles of blabla wat je hebt uitgevonden over haar en over kunt vragen.
Tot zo ver gaat het goed.
Maar dan, hmms dat is echt een obstakel gewoon, ik weet dus echt niet hoe ik dat moet aanpakken, behalve gewoon gelijk vragen joh zin om wat te drinken blabla.
Maar dat is dan meestal de afknapper ofzo denk.
Volgens mij kan hij dat bestquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:59 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als Heloef dat letterlijk niet kan heeft hij geen ogen?!
[..]
Euhm nou het is het niet in het algemeen, maar meer omdat er gewoon een stuk minder meiden zijn op mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:04 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waarom is dat een afknapper? Als een dame met wie jij een leuk gesprek heb gehad hetzelfde vraagt is dat toch ook niet raar?
Je hebt geen übergeheime missie waar niemand iets van mag weten, en met name de dame niet. En er staat ook niets vast, het is nog steeds luchtig. Je gaat gewoon wat drinken en de dame in kwestie weet dat je het gezellig vond. Dus?
Misschien omdat ze je eigenlijk niet wiltquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen al een meid zo ver krijgen om wat te gaan drinken is al lastig
Tja kan allemaal inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien omdat ze je eigenlijk niet wilt
Of misschien omdat ze tegelijkertijd al een betere date heeft
Of misschien omdat ze je eigenlijk afschuwelijk vindt, maar dat niet tegen je durft te zeggen
Of omdat ze het stiekem doet en eigenlijk niet mag daten van haar moeder![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niet lukt met de éne dame, move on. Wat Magnetron al aangeeft weet je de motivatie niet waarom iemand nee zegt. Het kan van alles zijn, feit is dat als ze nee zegt dat ze dat niet ziet zitten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nou het is het niet in het algemeen, maar meer omdat er gewoon een stuk minder meiden zijn op mijn leeftijd.
En degene die er zijn zijn waarschijnlijk net zo voorzichtig als ik (mss wel door dingen uit het verleden, noem het maar op)
Alleen al een meid zo ver krijgen om wat te gaan drinken is al lastig
Het is nog vroeg en ik snap het ook niet. Zie alleen een fout erin. Bij die 4e date ze dus wel en kan je dus wel met haar drinken want dan doet ze het stiekem waar ze bij de andere 3 niet gaat daten/drinken. Maar goed dat zal wel weer niet zijn wat je bedoeltquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dacht dat het er dik bovenop lag, maar je snapt hem niet
nopequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het is nog vroeg en ik snap het ook niet. Zie alleen een fout erin. Bij die 4e date ze dus wel en kan je dus wel met haar drinken want dan doet ze het stiekem waar ze bij de andere 3 niet gaat daten/drinken. Maar goed dat zal wel weer niet zijn wat je bedoelt
Is het dat jouw post 9 plus zijn post 1 = 10 smilies heeft en dat dat een magisch getal is en je eigenlijk aangeeft dat hij dus 10 keer zo blij mag zijn zonder die date? Ik wil het nu weten ookquote:
Ok, ik ga het nog een keer proberen, misschien dat iemand het ziet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het is nog vroeg en ik snap het ook niet. Zie alleen een fout erin. Bij die 4e date ze dus wel en kan je dus wel met haar drinken want dan doet ze het stiekem waar ze bij de andere 3 niet gaat daten/drinken. Maar goed dat zal wel weer niet zijn wat je bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |