Ga uit huis en sluit je bij een random clubje aan.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor Benzin?
Ik weet niet hoe zijn ouders zijn, maar met een beetje geluk heeft hij wel ouders die om hem geven (ze hebben wsl ook de psychologiekosten betaald).quote:Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga uit huis en sluit je bij een random clubje aan.
Ik denk dat elke euro het dubbel en dwars waard was.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Michielos het volgende:
ik was ook een psychologisch onzeker wrak, Benzin. Heb gewoon hulp gezocht en er wat aan gedaan. Ik veroordeel nu niemand en niets meer, heb het naar mijn zin, heb een eeuwige bron van positiviteit om uit te putten en ik vind mezelf nu gewoon echt leuk.
Ja het kostte ook geld, maar geld mag geen belemmering zijn als je echt wil veranderen
Precies. Wat is belangrijker? Je geld? Of je leven!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Michielos het volgende:
ik was ook een psychologisch onzeker wrak, Benzin. Heb gewoon hulp gezocht en er wat aan gedaan. Ik veroordeel nu niemand en niets meer, heb het naar mijn zin, heb een eeuwige bron van positiviteit om uit te putten en ik vind mezelf nu gewoon echt leuk.
Ja het kostte ook geld, maar geld mag geen belemmering zijn als je echt wil veranderen
Tja dit is wel waar, helaas voor jou benzin.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je reageert echt op 0 van mijn posts maar ik doe nog 1 poging:
Geluk zit van binnen, geluk maak je zelf en hoort niet (of niet voor het grootste deel) afhankelijk te zijn van de wereld om je heen.
Er zijn depressieve miljonairs die alles hebben en er zijn gelukkige zwervers.
Denk daar maar eens over na.
Ik zou toch echt niet kiezen om op safe te spelen. Als het fout gaat kan hij altijd terug. Benzin moet gewoon even inzien dat het misschien tricky is, maar hij kan zich wapenen. Zorg voor wat regelmaat en ga desnoods bij de schermverenigingquote:Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
uk heeft hij wel ouders die om hem geven (ze hebben wsl ook de psychologiekosten betaald).
Als dat zo is, lijkt het me beter dat Benzin thuis blijft wonen zodat zijn ouders een beetje over hem kunnen waken.
Wel moet hij zijn fantasiewereldje gaan opgeven. Anders loo
Mijn leven.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies. Wat is belangrijker? Je geld? Of je leven!
Hoe moet hij dat kunnen verwezenlijken als hij in een fantasiewereldje leeft? Ik denk dat de sociale isolatie vooral gevaarlijk voor hem zou kunnen zijn, een clubje joinen gaat daarbij niet helpen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou toch echt niet kiezen om op safe te spelen. Als het fout gaat kan hij altijd terug. Benzin moet gewoon even inzien dat het misschien tricky is, maar hij kan zich wapenen. Zorg voor wat regelmaat en ga desnoods bij de schermvereniging
Precies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mijn leven.Duh
Het was elke euro ook dubbel en dwars waard. Soms moet je gewoon door een zure appel heen willen bijten, iets anders willen doen, een hele make over willen, vanaf scratch beginnen en met nieuwe technieken gesterkt een nieuw begin durven aangaan. Heb niet meer achterom gekeken i.i.g. de laatste tijden
lijkt mij een uitstekend planquote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar misschien is het tijd om wat minder tijd aan Benzin te besteden (voor de zoveelste keer) en mensen te helpen die wel geholpen willen worden.
Hij kan toch gewoon inschrijven bij wat verenigingen en daar heen gaan. Ook al ben je de grootste kneus je bent van de straat en je hebt wat aanspraak. Slechter kan het niet worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe moet hij dat kunnen verwezenlijken als hij in een fantasiewereldje leeft? Ik denk dat de sociale isolatie vooral gevaarlijk voor hem zou kunnen zijn, een clubje joinen gaat daarbij niet helpen.
Ik denk niet dat hij zich kan wapenen. Hij zal alleen maar verder de comfortzone binnen vluchten.
Daar is wel lef voor nodig en daarvan heeft Benzin niet genoeg denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mijn leven.Duh
Het was elke euro ook dubbel en dwars waard. Soms moet je gewoon door een zure appel heen willen bijten, iets anders willen doen, een hele make over willen, vanaf scratch beginnen en met nieuwe technieken gesterkt een nieuw begin durven aangaan. Heb niet meer achterom gekeken i.i.g. de laatste tijden
Daarom. Nu heb ik superveel sociaal contact, veel vriendenkringen, dates zoveel als ik nooit gehad heb enz.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
Benzin wilt wel geholpen worden, maar alleen maar "on his terms"quote:Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar misschien is het tijd om wat minder tijd aan Benzin te besteden (voor de zoveelste keer) en mensen te helpen die wel geholpen willen worden.
Nee hoor, gingen ook wat SMSjes aan vooraf, maar achteraf kunnen we allebei niet uitleggen wat het nu precies was. 't Gebeurt gewoon, en dat weet benzin uitstekend aangezien hij al een vriendinnetje heeft gehad dit jaar.quote:
ook datquote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet heel lullig bedoeld maar veel mensen die moeite hebben met versieren hebben er onrealistische ideeën bij.
QFT. Les die ik ook weer geleerd hebquote:Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:
ies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
Heb ik er ook onrealistische ideeën bij?quote:Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet heel lullig bedoeld maar veel mensen die moeite hebben met versieren hebben er onrealistische ideeën bij.
Ik denk niet dat jij er onrealistische ideeën bij hebt. Natuurlijk zou je op elke vrouwen kunnen afstappen waar je potentie in ziet maar ik verwacht dat je momenteel niet genoeg aantrekkingskracht op weet te bouwen. Je zult vaak op je bek gaan als je het probeert maar ook beter worden en uiteindelijk zal je net zo goed zijn als Fireflyquote:Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik er ook onrealistische ideeën bij?
Versieren gaat voor mij ook niet makkelijk, maar ik denk dat dat meer ligt aan sociale onhandigheid en een soort anonieme angst die dan komt opzetten waardoor ik niet meer zo goed kan nadenken en rustig kan blijven
Wat heb ik getypt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |