abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118979404

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_118979445
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Wat is er aan gedaan dan? Ben je naar een psycholoog geweest? Want die heb je echt nodig als ik dit hierboven lees (spreek uit ervaring, ben zelf ook enorm gepest vroeger).
Ja, maar dat heeft niet echt resultaat opgeleverd, veel tijd gekost en veel geld.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:52:00 #3
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft niet echt resultaat opgeleverd, veel tijd gekost en veel geld.
Het moment dat je opgeeft is het moment dat je verloren hebt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118979540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Andere psycholoog proberen?
Misschien dat die psycholoog het verkeerd aanpakte.
En bovendien moet je ook willen veranderen. Ik heb de indruk dat jij helemaal niet wilt veranderen (je wilt namelijk dat de wereld voor jou verandert) en waar geen wil is, is geen weg.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:52:48 #5
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118979572
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Andere psycholoog proberen?
Misschien dat die psycholoog het verkeerd aanpakte.
En bovendien moet je ook willen veranderen. Ik heb de indruk dat jij helemaal niet wilt veranderen (je wilt namelijk dat de wereld voor jou verandert) en waar geen wil is, is geen weg.
Dit ja!
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118979599
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:52 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ook als je het niet opgeeft en jarenlang door blijft vechten zonder verder te komen, heb je naar mijn mening ook verloren. Alleen ligt het dan niet aan je motivatie of je inspanning.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:55:31 #7
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ook als je het niet opgeeft en jarenlang door blijft vechten zonder verder te komen, heb je naar mijn mening ook verloren. Alleen ligt het dan niet aan je motivatie of je inspanning.
Ben ik met je eens, maar tips genoeg heeft hij hier gehad om verder te komen.

Ik snap ook niet dat hij het allemaal maar aan de kant schuift, want daar doelde ik met name op. If you are deceived you have to trust others to get out it.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 8 november 2012 @ 14:57:05 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118979727
quote:

[..]

Mooi gesproken!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118979734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar tips genoeg heeft hij hier gehad om verder te komen.

Ik snap ook niet dat hij het allemaal maar aan de kant schuift, want daar doelde ik met name op. If you are deceived you have to trust other to get out it.
Ik denk omdat hij liever in zijn fantasiewereldje wilt blijven leven omdat dat veiliger is (noem het maar de Benzin comfortzone oid).
Edit:Zou best wel eens met zijn pestverleden te maken kunnen hebben, dat fantasiewerledje, maar dan nog, hoogste tijd voor hem om dat los te laten! ^O^
  donderdag 8 november 2012 @ 14:57:54 #10
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979750
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mooi gesproken!
Ik wacht nog op het moment dat ze mij bij TED uitnodigen :)
pi_118979764
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Ik wacht nog op het moment dat ze mij bij TED uitnodigen :)
TED?
  donderdag 8 november 2012 @ 14:58:47 #12
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979770
pi_118979788
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef twi het volgende:

[..]

Dat is waar, als ze geen interesse zou hebben gehad in witte wijntjes was 't nooit wat geworden.
dat is de truck dus??
Do what you love, love what you do!
pi_118979796
quote:
O gutto, die pagina. Is wel grappig :P
pi_118979815
quote:

[..]

:Y precies!
pi_118979819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef kree het volgende:

[..]

dat is de truck dus??
Dat is de vrachtwagen?
Je bedoelt dat Twi voor een vrachtwagen vol witte wijn heeft gezorgd! ^O^
  donderdag 8 november 2012 @ 15:01:03 #17
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979841
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is de vrachtwagen?
Je bedoelt dat Twi voor een vrachtwagen vol witte wijn heeft gezorgd! ^O^
Een echte gentleman, die Twi ;)
pi_118979854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk omdat hij liever in zijn fantasiewereldje wilt blijven leven omdat dat veiliger is (noem het maar de Benzin comfortzone oid).
Edit:Zou best wel eens met zijn pestverleden te maken kunnen hebben, dat fantasiewerledje, maar dan nog, hoogste tijd voor hem om dat los te laten! ^O^
Ik wil gewoon niet meer elke dag mezelf zo ongelukkig voelen. Het allerliefste wil ik een beetje gelukkig zijn. Ik vind deze wereld niet fijn.
pi_118979896
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Een echte gentleman, die Twi ;)
En 1tje met geld ook nog!
Ik heb via via via gehoord dat zijn woonhuis zo groot is, dat zijn huis 5 adressen heeft :P
pi_118979911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil gewoon niet meer elke dag mezelf zo ongelukkig voelen. Het allerliefste wil ik een beetje gelukkig zijn. Ik vind deze wereld niet fijn.
De langspeelplaat loopt weer vast, hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118979927
quote:

[..]

Je reageert echt op 0 van mijn posts maar ik doe nog 1 poging:

Geluk zit van binnen, geluk maak je zelf en hoort niet (of niet voor het grootste deel) afhankelijk te zijn van de wereld om je heen.

Er zijn depressieve miljonairs die alles hebben en er zijn gelukkige zwervers.
Denk daar maar eens over na.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118979960
quote:

[..]

En dus verstop je je maar in je fantasiewereldje?
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je daarmee niet verder komt. Een fantasiewereld is een wereld gebouwd op leugens. Wil je dat Benzin? Leven in een web van leugens?

Ik begrijp best dat de waarheid pijn doet. Meer dan je denk te kunnen verdragen.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:04:00 #23
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118979961
quote:

[..]

Wat ga je concreet doen Benzin om het te veranderen?

Ik blijf hem vragen...
pi_118979983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat doet hij wel vaker ;)
Selectief posts negeren :P
pi_118979984
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

O gutto, die pagina. Is wel grappig :P
Interessant vooral.
pi_118980044
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Interessant vooral.
Heb jij nog tips voor Benzin?
pi_118980084
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb jij nog tips voor Benzin?
Ga uit huis en sluit je bij een random clubje aan.
pi_118980142
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:07 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ga uit huis en sluit je bij een random clubje aan.
Ik weet niet hoe zijn ouders zijn, maar met een beetje geluk heeft hij wel ouders die om hem geven (ze hebben wsl ook de psychologiekosten betaald).
Als dat zo is, lijkt het me beter dat Benzin thuis blijft wonen zodat zijn ouders een beetje over hem kunnen waken.

Wel moet hij zijn fantasiewereldje gaan opgeven. Anders loopt het spoor bij hem dood.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:10:17 #29
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980192
ik was ook een psychologisch onzeker wrak, Benzin. Heb gewoon hulp gezocht en er wat aan gedaan. Ik veroordeel nu niemand en niets meer, heb het naar mijn zin, heb een eeuwige bron van positiviteit om uit te putten en ik vind mezelf nu gewoon echt leuk.

Ja het kostte ook geld, maar geld mag geen belemmering zijn als je echt wil veranderen ;)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:10:51 #30
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118980215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Michielos het volgende:
ik was ook een psychologisch onzeker wrak, Benzin. Heb gewoon hulp gezocht en er wat aan gedaan. Ik veroordeel nu niemand en niets meer, heb het naar mijn zin, heb een eeuwige bron van positiviteit om uit te putten en ik vind mezelf nu gewoon echt leuk.

Ja het kostte ook geld, maar geld mag geen belemmering zijn als je echt wil veranderen ;)
Ik denk dat elke euro het dubbel en dwars waard was.
pi_118980219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef Michielos het volgende:

Precies. Wat is belangrijker? Je geld? Of je leven! ^O^
pi_118980240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Geluk zit van binnen, geluk maak je zelf en hoort niet (of niet voor het grootste deel) afhankelijk te zijn van de wereld om je heen.

Er zijn depressieve miljonairs die alles hebben en er zijn gelukkige zwervers.
Denk daar maar eens over na.
Tja dit is wel waar, helaas voor jou benzin.

Want ik snap je namelijk precies, maar net zoals iedereen zegt, het komt niet vanzelf natuurlijk.

En ok net zo goed voor mij niet ook, maar dat is het verschil denk ik tussen jou en mij.

Ik zie dat in gewoon, tis helemaal niet potje dekseltje etc en komt wel.
Mooi not dus.

Goed ik probeer wat dingen en leer er wel van ook onderhand wat wel en niet werkt en dat kan persoonlijk zijn of via internet :)

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)
Do what you love, love what you do!
pi_118980252
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
uk heeft hij wel ouders die om hem geven (ze hebben wsl ook de psychologiekosten betaald).
Als dat zo is, lijkt het me beter dat Benzin thuis blijft wonen zodat zijn ouders een beetje over hem kunnen waken.

Wel moet hij zijn fantasiewereldje gaan opgeven. Anders loo
Ik zou toch echt niet kiezen om op safe te spelen. Als het fout gaat kan hij altijd terug. Benzin moet gewoon even inzien dat het misschien tricky is, maar hij kan zich wapenen. Zorg voor wat regelmaat en ga desnoods bij de schermvereniging :P
  donderdag 8 november 2012 @ 15:13:39 #34
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Precies. Wat is belangrijker? Je geld? Of je leven! ^O^
Mijn leven. :) Duh :D

Het was elke euro ook dubbel en dwars waard. Soms moet je gewoon door een zure appel heen willen bijten, iets anders willen doen, een hele make over willen, vanaf scratch beginnen en met nieuwe technieken gesterkt een nieuw begin durven aangaan. Heb niet meer achterom gekeken i.i.g. de laatste tijden
  donderdag 8 november 2012 @ 15:13:39 #35
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118980321
Ik snap Benzin in practisch alles, alleen niet in het gedeelte dat hij star blijft als hem wordt aangegeven om zichzelf te veranderen.
pi_118980331
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:11 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou toch echt niet kiezen om op safe te spelen. Als het fout gaat kan hij altijd terug. Benzin moet gewoon even inzien dat het misschien tricky is, maar hij kan zich wapenen. Zorg voor wat regelmaat en ga desnoods bij de schermvereniging :P
Hoe moet hij dat kunnen verwezenlijken als hij in een fantasiewereldje leeft? Ik denk dat de sociale isolatie vooral gevaarlijk voor hem zou kunnen zijn, een clubje joinen gaat daarbij niet helpen.
Ik denk niet dat hij zich kan wapenen. Hij zal alleen maar verder de comfortzone binnen vluchten.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:15:43 #37
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118980389
Maar misschien is het tijd om wat minder tijd aan Benzin te besteden (voor de zoveelste keer ;) ) en mensen te helpen die wel geholpen willen worden.
pi_118980413
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Het was elke euro ook dubbel en dwars waard. Soms moet je gewoon door een zure appel heen willen bijten, iets anders willen doen, een hele make over willen, vanaf scratch beginnen en met nieuwe technieken gesterkt een nieuw begin durven aangaan. Heb niet meer achterom gekeken i.i.g. de laatste tijden
Precies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:16:26 #39
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Maar misschien is het tijd om wat minder tijd aan Benzin te besteden (voor de zoveelste keer ;) ) en mensen te helpen die wel geholpen willen worden.
lijkt mij een uitstekend plan :7
pi_118980423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe moet hij dat kunnen verwezenlijken als hij in een fantasiewereldje leeft? Ik denk dat de sociale isolatie vooral gevaarlijk voor hem zou kunnen zijn, een clubje joinen gaat daarbij niet helpen.
Ik denk niet dat hij zich kan wapenen. Hij zal alleen maar verder de comfortzone binnen vluchten.
Hij kan toch gewoon inschrijven bij wat verenigingen en daar heen gaan. Ook al ben je de grootste kneus je bent van de straat en je hebt wat aanspraak. Slechter kan het niet worden.
Het is nu niet dat zn relatie met zn ouders zo gezond is als ik het hoor :P
Het is ook gewoon echt zo dat sommige mensen pas los komen als ze op kamers gaan. Daar moet je ook rekening mee houden.
pi_118980441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:13 schreef Michielos het volgende:

[..]

Daar is wel lef voor nodig en daarvan heeft Benzin niet genoeg denk ik.
Zijn angst is groter en daarom blijft hij liever in zijn fantasiewereldje. Das veiliger voor hem, ook al is het ook frustrerender en kwaadmakender voor hem maar das altijd nog beter dan die angst.
De reden dat hij vasthoudt aan het idee dat de wereld om hem heen maar moet veranderen is omdat hij niet anders kan dan dat vinden. Anders stort zijn fantasiewereldje in.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:17:41 #42
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980465
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
Daarom. Nu heb ik superveel sociaal contact, veel vriendenkringen, dates zoveel als ik nooit gehad heb enz. :')
Gewoon durven doen. Het is makkelijker om in foutieve gedachten te blijven hangen. Dat is je comfortzone. Dat voelt veilig... daarbuiten is het eng.. Het komt toch nooit goed... ze gaan me uitlachen...

WAT THA FOK :D :') :D
pi_118980471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:15 schreef Murvgeslagen het volgende:
Benzin wilt wel geholpen worden, maar alleen maar "on his terms" ;)
En die terms zijn zo onrealistisch dat hij nu muurvast zit!
pi_118980505
Niet heel lullig bedoeld maar veel mensen die moeite hebben met versieren hebben er onrealistische ideeën bij.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  donderdag 8 november 2012 @ 15:19:24 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118980519
quote:

[..]

dat is de truck dus??
Nee hoor, gingen ook wat SMSjes aan vooraf, maar achteraf kunnen we allebei niet uitleggen wat het nu precies was. 't Gebeurt gewoon, en dat weet benzin uitstekend aangezien hij al een vriendinnetje heeft gehad dit jaar.
  donderdag 8 november 2012 @ 15:19:31 #46
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118980525
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet heel lullig bedoeld maar veel mensen die moeite hebben met versieren hebben er onrealistische ideeën bij.
ook dat :)
pi_118980543
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:16 schreef Fascination het volgende:
ies, dingen doen en je leven niet laten regeren door angst. Achteraf zul je denken: och, ik heb het in m'n hoofd veel erger gemaakt dan het in werkelijkheid is. Het is altijd nog beter een keer goed op je bek te gaan en daarvan te leren dan niets hebben ondernomen.
QFT. Les die ik ook weer geleerd heb :)
pi_118980579
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Heb ik er ook onrealistische ideeën bij?
Versieren gaat voor mij ook niet makkelijk, maar ik denk dat dat meer ligt aan sociale onhandigheid en een soort anonieme angst die dan komt opzetten waardoor ik niet meer zo goed kan nadenken en rustig kan blijven
Wat heb ik getypt! :')
pi_118980596
quote:

[..]

dat is de truck dus??
que?
pi_118980645
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb ik er ook onrealistische ideeën bij?
Versieren gaat voor mij ook niet makkelijk, maar ik denk dat dat meer ligt aan sociale onhandigheid en een soort anonieme angst die dan komt opzetten waardoor ik niet meer zo goed kan nadenken en rustig kan blijven
Wat heb ik getypt! :')
Ik denk niet dat jij er onrealistische ideeën bij hebt. Natuurlijk zou je op elke vrouwen kunnen afstappen waar je potentie in ziet maar ik verwacht dat je momenteel niet genoeg aantrekkingskracht op weet te bouwen. Je zult vaak op je bek gaan als je het probeert maar ook beter worden en uiteindelijk zal je net zo goed zijn als Firefly :D :D :D
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')