SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus tering
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Thuis tegen de hekkensluiter van de Eredivisie, altijd lastig. AZ.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Wat een teringaansteller die chadli
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
enne? je stapt niet zomaar van het veld af.quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een teringaansteller die chadli![]()
94e minuut Az
Hoor ze hier schreeuwenquote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
VVV verdubbelt zijn aantal punten
ja ik ben in limburg![]()
![]()
Wat een prutsers bij AZOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
waar zit je dan?quote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoor ze hier schreeuwen
ja ik ben in limburg![]()
charisteas?quote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Wel raar dat deze Griek faalt.
De vorige Griek was echt wel een succes.![]()
hamas hamas charisteasquote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Wel raar dat deze Griek faalt.
De vorige Griek was echt wel een succes.
Nog met winst verkocht ook dacht ik.![]()
![]()
Waarom draaien ze Tina Turner bij Heereveen?
Dat is van ons.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Baasje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Jammer voor hun dat hij gehuurd is.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze hadden hem gewoon genetisch moeten manipuleren toen hij nog een kind was, net als barca bij messi heeft gedaan.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2012 16:24:22 ]![]()
Niet.quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer voor hun dat hij gehuurd is.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer voor hun dat hij gehuurd is.
Vrij lange huur dan wel.![]()
Dacht van wel. Of dat zieden ze bij VI. Dat hij mislukt was in Belgie enzo.quote:
Heb het blijkbaar mis. Mijn excuses."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vaak rood toch?quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef Grifte het volgende:
Rado was best ren aardige speler in Den Haag![]()
op zich wel een leuke stad eigenlijk, alleen enorm verpauperd op sommige plaatsenquote:
en het slechtste dialect van heel limburg (want ja, in sommige plaatsen is het dialect best mooi)![]()
Hij speelde bij Lokeren maar werd daar toen uitgeleend geloof ik, toen hij terug was heeft hij 3 jarig contract getekend. Maar was in België mislukt ja.quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht van wel. Of dat zieden ze bij VI. Dat hij mislukt was in Belgie enzo.
Heb het blijkbaar mis. Mijn excuses.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja, Lokeren verhuurde hem een halfjaar aan Helsingborg en daarna heeft Heerenveen hem gekocht.quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht van wel. Of dat zieden ze bij VI. Dat hij mislukt was in Belgie enzo.
Heb het blijkbaar mis. Mijn excuses.![]()
Als je dat geen hands vind
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Denk het ook, zou zelf Graafland op doel zetten ipv Lamprou.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die eerste gol had Mulder niet gehad hoor, die was geniaal.quote:Op zondag 4 november 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk het ook, zou zelf Graafland op doel zetten ipv Lamprou.![]()
![]()
Sowieso was het dan anders gelopen. Twente heeft de hele wedstrijd gewoon gecontroleerd na de 2-0. Feyenoord had 1 enigszins dreigende periode waarin Twente de ballen blind naar voren begon te trappenquote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die eerste gol had Mulder niet gehad hoor, die was geniaal.Al kwamen hier alsnog zelfs geen halve kansen uit.
![]()
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Godverdomme nou.quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.Noot noot.![]()
Al een tijdjequote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Van Geel met de Volkswagen miljoenen ter beschikking. Dat zelfs FC Volkswagen nog failliet kon gaan.
![]()
Gewoon Immers en Mathijssen voor een gigantisch bedrag weghalen uit de kuip.quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Van Geel met de Volkswagen miljoenen ter beschikking. Dat zelfs FC Volkswagen nog failliet kon gaan.
Wat is er eigenlijk met Sneijder bij RKC aan de hand, hij speelt niet eens in de basis.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij heeft zijn naam niet mee.quote:Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er eigenlijk met Sneijder bij RKC aan de hand, hij speelt niet eens in de basis.![]()
Precies. Hij hielp altijd graag zijn oude clubsquote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon Immers en Mathijssen voor een gigantisch bedrag weghalen uit de kuip.![]()
![]()
Hij begon wel goed bij RKC, jammer want hij staat nog steeds in mijn team. Verder maakt het me eigenlijk ook niks uit.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andere spelers waren 20x zo goedOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Staat ook helemaal vrijquote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--vvv-venlo-1-2.html![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--vvv-venlo-1-2.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu voel ik me slecht, omdat ik daar mee blij was.quote:
Komt goed jongen. Je gaat wel een keer winnen.
Vorige week wonnen ze nog van Vitesse, terwijl ik toen op Vitesse heb gegokt.quote:Op zondag 4 november 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu voel ik me slecht, omdat ik daar mee blij was.
Komt goed jongen. Je gaat wel een keer winnen.
![]()
Jammer, ik heb veel RKC spelers in mijn teamOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?![]()
![]()
Dan zou hij toch voor NEC moeten zijnquote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?
NAC komt toch echt uit Breda.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?
quote:oops
[..]
![]()
![]()
Hier verliest AZ gewoon thuis van
Was dat die bal waar geen kaart voor werd gegeven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan je hier nou mee weg komenquote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat die bal waar geen kaart voor werd gegeven?![]()
![]()
Als ik dit zie, dan snap ik dat Van Basten boos was.quote:Op zondag 4 november 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou mee weg komenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Teringquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, wat heb je aan een combo en al helemaal een met zo'n lage quotering.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
2-1 NACOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
je gaat toch niet op een 1,2 quotering inzettenquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.![]()
![]()
ik heb op de lange termijn behoorlijk wat winst gemaakt (inzet verzesvoudigd) en dat is alleen met eredivisie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.![]()
ja echtquote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verliest AZ gewoon thuis van
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Dat is echt lame inderdaadquote:Op zondag 4 november 2012 17:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je gaat toch niet op een 1,2 quotering inzetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
twitter:Jmvanhalst twitterde op zondag 04-11-2012 om 14:59:41Twente jaagt, Feyenoord jaagt, heerlijke pot met hoog tempo #twefey reageer retweet
![]()
![]()
C'mon RKC (lees: Chevalier)![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jammer, afgelopen
Toch nog 5 puntjes voor Chevalier
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik vraag me af of ze hier nog een schorsing aan gaan verbinden/ onderzoek naar gaan starten? Is wel gewoon iets waar de scheids, indien hij het had waargenomen, rood voor moet geven.quote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat die bal waar geen kaart voor werd gegeven?To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Prima goal.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Lekker makkelijk, als NAC nu 'alles of niets' gaan zingen als je 5 minuten voor tijd 0-1 achter staat.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mooie slotfase. Trieste NAC supporters met hun gejank naar Luciano zeg. Als je zo tegen de scheids tekeer gaat staakt hij de wedstrijd.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wat dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooie slotfase. Trieste NAC supporters met hun gejank naar Luciano zeg. Als je zo tegen de scheids tekeer gaat staakt hij de wedstrijd.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
zaterdag 10 november
18:45 uur RKC Waalwijk - FC Utrecht
19:45 uur VVV-Venlo - Willem II
19:45 uur ADO Den Haag - AZ
20:45 uur NEC - Heracles AlmeloOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ado kan wel leuk worden
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef donroyco het volgende:
zaterdag 10 november
18:45 uur RKC Waalwijk - FC Utrecht 3
19:45 uur VVV-Venlo - Willem II 3
19:45 uur ADO Den Haag - AZ 2
20:45 uur NEC - Heracles Almelo 2Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wat een wijsheid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen allemaal leuke wedstrijd wordenKunnen ook allemaal kutwedstrijden worden.
![]()
't is wat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:17 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Wat een wijsheid.Kunnen ook allemaal kutwedstrijden worden.
![]()
twitter:Ad8mmaher twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 18:32:24Tot mijn spijt ben ik vandaag ziek en kan ik niet deelnemen aan de wedstrijd. Kom op boys 3 punten #adoaz reageer retweet
Wat een wedstrijden toch weer![]()
Ze moeten de wedstrijden van Ajax, PSV, Feyenoord en Twente echt wat beter gaan verdelen over de verschillende dagen.![]()
Komt door Europees voetbal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een wedstrijden toch weer![]()
Ze moeten de wedstrijden van Ajax, PSV, Feyenoord en Twente echt wat beter gaan verdelen over de verschillende dagen.![]()
Tja, wat mij betreft wel, ja. Al hadden ze bij het maken van het programma niet kunnen weten dat Feyenoord niet in de Europa League zit natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax kunnen toch makkelijk vanavond spelen?
Maar Ajax had zeker vandaag kunnen spelen, idd.![]()
Ik vind die 4 ploegen ook het leukst om te volgen, de rest boeit me niet echt. Al kan ADO-AZ wellicht nog redelijk leuk worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, wat mij betreft wel, ja. Al hadden ze bij het maken van het programma niet kunnen weten dat Feyenoord niet in de Europa League zit natuurlijk.
Maar Ajax had zeker vandaag kunnen spelen, idd.![]()
Utrecht uit bij RKC lijkt me ook wel aardig.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Met Leo Driessen als commentator, wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht uit bij RKC lijkt me ook wel aardig.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Leo Driessen als commentator, wat wil je nog meerMet Evert is dat gewoon een topper.
Met dank aan Bonyquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat PSV bovenaan komt te staan dit weekend.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Evert doet veel te weinig wedstrijden helaas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Met Evert is dat gewoon een topper.
![]()
Verrassendquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
ich sluit een stuntje van heerenveen niet uit.![]()
Dat vind ik ook, volgens mij hoor ik Theo Reitsma veel vaker.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Evert doet veel te weinig wedstrijden helaas.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bommel, Lens en Strootman terug + thuiswedstrijd = 3 punten PSV![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bommel, Lens en Strootman terug + thuiswedstrijd = 3 punten PSV
Ik denk het ook wel, al heeft Heerenveen het grote clubs tot nu toe wel lastig gemaakt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bommel, Lens en Strootman terug + thuiswedstrijd = 3 punten PSVOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:mafkees
Ja dat wel, maar ik las dat die Finnbogason waarschijnlijk niet meedoet. Dan blijft er op Djuricic na niet veel over bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel, al heeft Heerenveen het grote clubs tot nu toe wel lastig gemaakt.![]()
La Parra >>> Heel PSV selectie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik las dat die Finnbogason waarschijnlijk niet meedoet. Dan blijft er op Djuricic na niet veel over bij Heerenveen.
Markeer mijn woorden."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Finnie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik las dat die Finnbogason waarschijnlijk niet meedoet. Dan blijft er op Djuricic na niet veel over bij Heerenveen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
La Parra >>> Heel PSV selectie.
Markeer mijn woorden.![]()
Gaat hij dan eindelijk zijn eerste goede voorzet afleveren. Wat een drama is dat![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
La Parra >>> Heel PSV selectie.
Markeer mijn woorden.
Die Papa is ook best goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, helaas Stijn. Denk je nog steeds dat ze gaan stunten?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dan denk ik dat de kans wel slinkt jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, helaas Stijn. Denk je nog steeds dat ze gaan stunten?![]()
![]()
Ik zie hem wel een nieuwe Manolev worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Gaat hij dan eindelijk zijn eerste goede voorzet afleveren. Wat een drama is dat"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jammer. Hij heeft best een mooie fiets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
staat niet in de basis volgens mij"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Manolev heeft serieus nog meer goede voorzetten afgeleverd dan hemquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie hem wel een nieuwe Manolev worden.![]()
nope, middenveld is Kums - Djuricic - Marecekquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
staat niet in de basis volgens mij![]()
Ik zit al te wachten tot er een andere wedstrijd begint, wat een armoe
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Klopt. De kans dat PEC gaat stunten is denk ik groter dan dat Heerenveen dat gaat doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nope, middenveld is Kums - Djuricic - Marecek![]()
Wedden dat het fout gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. De kans dat PEC gaat stunten is denk ik groter dan dat Heerenveen dat gaat doen.
Als ik veel vertrouwen heb, dan verzieken ze het altijd.
Thuiswedstrijdje joh, dan komt het meestal wel goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wedden dat het fout gaat.
Als ik veel vertrouwen heb, dan verzieken ze het altijd.![]()
Normaal gesproken moet Heerenveen makkelijk te pakken zijn voor PSV.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
al is het wel jammer dat Toivonen er niet bij is, die scoort namelijk altijd tegen Heerenveen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door AFCNiels op 10-11-2012 19:03:02 ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nu kijk ik maar Vlaar tegen Van Persie, ook een prima wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom. Vitesse-Twente, PEC-Ajax en PSV-Heerenveen. Prima dagje morgen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zet ik dat ook wel even op. RKC-Utrecht is niet veel aan, al waren de eerste 5 minuten wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu kijk ik maar Vlaar tegen Van Persie, ook een prima wedstrijd.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
forza utreg! FORZA UTREG! FORZA UTREG OLE O LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef Paul het volgende:
forza utreg! FORZA UTREG! FORZA UTREG OLE O LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Paul
![]()
FC UTREGGGGGGGGGGGGGGGG DE BUNNIKSIDEEEEEEEEE AND WE WILL SINGGGGGGGGGGG WE SING IT ALLL THE TIMEEEEEEEEEWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
1 DING IS ZEKERRRRRRRRRRR UTREG WINT DE BEKER!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
AS IK BOVEN OP DE DOMMMM STAAAAAA KIJK IK EVEEEEEEEEN NAAR BENEEEEEE DAN ZIE IK HET OUWE GRACHIEEEEEEE HET VREEBURG EN WIJK CCCCCCCC JA DAN SPRINGT M'N HATSIE OPEEEEEEEEEEN IK BEN TROTS WAT DAGGIE WAT ER IS GEEN MOOIUURR PLEEHEEKIIEE AS UTREG MU STAD! AS UTREG MU STADWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Denk eens aan je hart, kut Paul.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Paul doe eens normaalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Aston Villa tegen Man United is erg spannend nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat heb ik vorige week niet gezien dan, wel de fouten natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Straks wedstrijd van het weekend. Wij (heracles) staan garant voor goals, mooie acties en fouten.![]()
Ze bewaarden de goeie dingen voor vanavond.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week niet gezien dan, wel de fouten natuurlijk.![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
Utrecht weer even met beide beentjes op de grond gezet. Mooi man.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ok.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
FC Utreg is de mooiste club van nl![]()
Yeah sure byequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
FC Utreg is de mooiste club van nl
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Goedzo, ik wens je alvast veel succes je verlies van morgen te verwerkenquote:To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Dat denk jij,maar Malki gaat die punten gewoon uit Rotterdam stelen !quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goedzo, ik wens je alvast veel succes je verlies van morgen te verwerken![]()
![]()
Er is werkelijk niks van die club uniek maakt. Het enige waar je bij Utrecht aan denkt is hun haat richting Ajax. Verder totaal geen uitstralingquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
FC Utreg is de mooiste club van nl![]()
Van mij mag hij een doelpuntje meenemen in ruil voor een handtekening onder een contractquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Dat denk jij,maar Malki gaat die punten gewoon uit Rotterdam stelen !![]()
Leuke speler
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ruilen voor Pelle ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van mij mag hij een doelpuntje meenemen in ruil voor een handtekening onder een contract![]()
Leuke speler![]()
![]()
Nee, zo leuk is ie ook weer nietquote:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ik denk dat Pelle dit seizoen waardevoller is voor ons dan een Malki voor ons zou zijn. Desalniettemin zou ik Malki wel in Feyenoord kunnen inpassenquote:
Misschien volgend jaar
Ze hebben een goede keeper atmquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is werkelijk niks van die club uniek maakt. Het enige waar je bij Utrecht aan denkt is hun haat richting Ajax. Verder totaal geen uitstraling
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
az
Over twee jaar mogen jullie hem hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle dit seizoen waardevoller is voor ons dan een Malki voor ons zou zijn. Desalniettemin zou ik Malki wel in Feyenoord kunnen inpassen
Misschien volgend jaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altidore, mooie goal
Daar kwam AZ goed wegOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die trainer van Willem II zei nog wel dat zijn ploeg van Venlo ging winnen dankzij passie en strijd in hun spel.![]()
![]()
Mooi voor VVV, die kunnen de punten ook goed gebruiken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij houdt wel van een partijtje knokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgende week geen Holla tegen PSV."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je ziet GertJan denken, stond ik daar maar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Veel inzet.
Bijna 10 meter verder dan het moest.
Wel spannend, maar goed is het niet echt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Bijna 10 meter verder dan het moest.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, vind ik ook wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt wel een keertje tijd dat Ajax makkelijk 3 punten pakt, ik kan me de laatste keer niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 11 november 2012 11:59 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop vandaag vooral op een stunt van PEC![]()
Komt doordat ajax momenteel de kwaliteit ontbeert om makkelijk punten te pakken. Of dat komt door het gebrek aan kwaliteit van de individuele spelers, of het team als geheel, laat ik in het middenquote:Op zondag 11 november 2012 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt wel een keertje tijd dat Ajax makkelijk 3 punten pakt, ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren![]()
![]()
Laten we die discussie van hoe het komt maar in het midden laten, maar met jouw theorie ben ik het niet eens, hoewel concentratie en inzet ook kwaliteiten zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt doordat ajax momenteel de kwaliteit ontbeert om makkelijk punten te pakken. Of dat komt door het gebrek aan kwaliteit van de individuele spelers, of het team als geheel, laat ik in het midden![]()
Welke theorie ben je het niet mee eens? Waardoor het komt, of dat ajax de nodige kwaliteiten op dit moment niet bezit?quote:Op zondag 11 november 2012 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we die discussie van hoe het komt maar in het midden laten, maar met jouw theorie ben ik het niet eens, hoewel concentratie en inzet ook kwaliteiten zijn.![]()
kwaliteit genoeg voor deze competitie, alleen ontbeert het regelmatig aan concentratie en inzetquote:Op zondag 11 november 2012 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke theorie ben je het niet mee eens? Waardoor het komt, of dat ajax de nodige kwaliteiten op dit moment niet bezit?![]()
Welke, zoals je zelf al zei, ook kwaliteiten zijnquote:Op zondag 11 november 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwaliteit genoeg voor deze competitie, alleen ontbeert het regelmatig aan concentratie en inzet.
![]()
Echt niet. Leo vind ik zoooo irritant, niet normaal meer.quote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal wel weer Ron de Rijk worden, dan liever nog Leo Driessen imo"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij trainde mee, maar denk dat hij invalt en niet begint.quote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook goed, dacht dat hij geblesseerd was."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze zijn nog geen 10 minuten bezig... Geef ze wat tijd om op te warmenquote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat ze eens moeten scoren.![]()
![]()
Ivoorkust was vroeger een Franse kolonie. Wilfried is een redelijk franse naam.quote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom heeft Bony eigenlijk een Belgische voornaam?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Okay, thanks voor de info Napoleonquote:Op zondag 11 november 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ivoorkust was vroeger een Franse kolonie. Wilfried is een redelijk franse naam.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Oh daarom spreken ze daar Frans..quote:Op zondag 11 november 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ivoorkust was vroeger een Franse kolonie. Wilfried is een redelijk franse naam.![]()
Of is wilfried officieel natuurlijk een germaanse naam. Maar veel Fransen dragen deze naam ook, zo ook de Franse tennisser Wilfried Tsonga.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Oh, ok.quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Vitesse is idd beter, Twente zal dus wel winnenquote:Op zondag 11 november 2012 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Vitesse speelt wel goedDit was wel geel voor Rouglas overigens
![]()
![]()
0-1 90+3 zekerquote:Op zondag 11 november 2012 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vitesse is idd beter, Twente zal dus wel winnen![]()
Shirts zonder reclame zijn toch een stuk mooier, jammer dat ze de achterkant zo hebben verneukt met dat zwarte vlak![]()
ja dat moet van de knvb/uefa anders is het nummer niet leesbaarquote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef Tarado het volgende:
Shirts zonder reclame zijn toch een stuk mooier, jammer dat ze de achterkant zo hebben verneukt met dat zwarte vlak![]()
Een effen kleur bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja dat moet van de knvb/uefa anders is het nummer niet leesbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |