Ok.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
FC Utreg is de mooiste club van nl
Yeah sure byequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
Goedzo, ik wens je alvast veel succes je verlies van morgen te verwerkenquote:
Dat denk jij,maar Malki gaat die punten gewoon uit Rotterdam stelen !quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goedzo, ik wens je alvast veel succes je verlies van morgen te verwerken
Er is werkelijk niks van die club uniek maakt. Het enige waar je bij Utrecht aan denkt is hun haat richting Ajax. Verder totaal geen uitstralingquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
Van mij mag hij een doelpuntje meenemen in ruil voor een handtekening onder een contractquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Dat denk jij,maar Malki gaat die punten gewoon uit Rotterdam stelen !
Ruilen voor Pelle ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van mij mag hij een doelpuntje meenemen in ruil voor een handtekening onder een contract![]()
Leuke speler
Nee, zo leuk is ie ook weer nietquote:
Ik denk dat Pelle dit seizoen waardevoller is voor ons dan een Malki voor ons zou zijn. Desalniettemin zou ik Malki wel in Feyenoord kunnen inpassenquote:
Ze hebben een goede keeper atmquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is werkelijk niks van die club uniek maakt. Het enige waar je bij Utrecht aan denkt is hun haat richting Ajax. Verder totaal geen uitstraling
Over twee jaar mogen jullie hem hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle dit seizoen waardevoller is voor ons dan een Malki voor ons zou zijn. Desalniettemin zou ik Malki wel in Feyenoord kunnen inpassen
Misschien volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |