Ok.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
FC Utreg is de mooiste club van nl
Yeah sure byequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
Goedzo, ik wens je alvast veel succes je verlies van morgen te verwerkenquote:
Dat denk jij,maar Malki gaat die punten gewoon uit Rotterdam stelen !quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goedzo, ik wens je alvast veel succes je verlies van morgen te verwerken
Er is werkelijk niks van die club uniek maakt. Het enige waar je bij Utrecht aan denkt is hun haat richting Ajax. Verder totaal geen uitstralingquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
haters
Van mij mag hij een doelpuntje meenemen in ruil voor een handtekening onder een contractquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Dat denk jij,maar Malki gaat die punten gewoon uit Rotterdam stelen !
Ruilen voor Pelle ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Van mij mag hij een doelpuntje meenemen in ruil voor een handtekening onder een contract![]()
Leuke speler
Nee, zo leuk is ie ook weer nietquote:
Ik denk dat Pelle dit seizoen waardevoller is voor ons dan een Malki voor ons zou zijn. Desalniettemin zou ik Malki wel in Feyenoord kunnen inpassenquote:
Ze hebben een goede keeper atmquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is werkelijk niks van die club uniek maakt. Het enige waar je bij Utrecht aan denkt is hun haat richting Ajax. Verder totaal geen uitstraling
Over twee jaar mogen jullie hem hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle dit seizoen waardevoller is voor ons dan een Malki voor ons zou zijn. Desalniettemin zou ik Malki wel in Feyenoord kunnen inpassen
Misschien volgend jaar
Hij houdt wel van een partijtje knokkenquote:
quote:
Wel spannend, maar goed is het niet echt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef mrstylo het volgende:
Bijna 10 meter verder dan het moest.
Ja, vind ik ook wel.quote:
Het wordt wel een keertje tijd dat Ajax makkelijk 3 punten pakt, ik kan me de laatste keer niet eens meer herinnerenquote:Op zondag 11 november 2012 11:59 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop vandaag vooral op een stunt van PEC
Komt doordat ajax momenteel de kwaliteit ontbeert om makkelijk punten te pakken. Of dat komt door het gebrek aan kwaliteit van de individuele spelers, of het team als geheel, laat ik in het middenquote:Op zondag 11 november 2012 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt wel een keertje tijd dat Ajax makkelijk 3 punten pakt, ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren
Laten we die discussie van hoe het komt maar in het midden laten, maar met jouw theorie ben ik het niet eens, hoewel concentratie en inzet ook kwaliteiten zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt doordat ajax momenteel de kwaliteit ontbeert om makkelijk punten te pakken. Of dat komt door het gebrek aan kwaliteit van de individuele spelers, of het team als geheel, laat ik in het midden
Welke theorie ben je het niet mee eens? Waardoor het komt, of dat ajax de nodige kwaliteiten op dit moment niet bezit?quote:Op zondag 11 november 2012 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we die discussie van hoe het komt maar in het midden laten, maar met jouw theorie ben ik het niet eens, hoewel concentratie en inzet ook kwaliteiten zijn.
kwaliteit genoeg voor deze competitie, alleen ontbeert het regelmatig aan concentratie en inzetquote:Op zondag 11 november 2012 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke theorie ben je het niet mee eens? Waardoor het komt, of dat ajax de nodige kwaliteiten op dit moment niet bezit?
Welke, zoals je zelf al zei, ook kwaliteiten zijnquote:Op zondag 11 november 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwaliteit genoeg voor deze competitie, alleen ontbeert het regelmatig aan concentratie en inzet
Echt niet. Leo vind ik zoooo irritant, niet normaal meer.quote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal wel weer Ron de Rijk worden, dan liever nog Leo Driessen imo
Hij trainde mee, maar denk dat hij invalt en niet begint.quote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook goed, dacht dat hij geblesseerd was.
Ze zijn nog geen 10 minuten bezig... Geef ze wat tijd om op te warmenquote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat ze eens moeten scoren.
Ivoorkust was vroeger een Franse kolonie. Wilfried is een redelijk franse naam.quote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef ZaZoe het volgende:
Waarom heeft Bony eigenlijk een Belgische voornaam?
Okay, thanks voor de info Napoleonquote:Op zondag 11 november 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ivoorkust was vroeger een Franse kolonie. Wilfried is een redelijk franse naam.
Oh daarom spreken ze daar Frans..quote:Op zondag 11 november 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ivoorkust was vroeger een Franse kolonie. Wilfried is een redelijk franse naam.
Oh, ok.quote:
Vitesse is idd beter, Twente zal dus wel winnenquote:Op zondag 11 november 2012 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Vitesse speelt wel goedDit was wel geel voor Rouglas overigens
0-1 90+3 zekerquote:Op zondag 11 november 2012 12:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vitesse is idd beter, Twente zal dus wel winnen
ja dat moet van de knvb/uefa anders is het nummer niet leesbaarquote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef Tarado het volgende:
Shirts zonder reclame zijn toch een stuk mooier, jammer dat ze de achterkant zo hebben verneukt met dat zwarte vlak
Een effen kleur bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja dat moet van de knvb/uefa anders is het nummer niet leesbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |