Komt doordat ajax momenteel de kwaliteit ontbeert om makkelijk punten te pakken. Of dat komt door het gebrek aan kwaliteit van de individuele spelers, of het team als geheel, laat ik in het middenquote:Op zondag 11 november 2012 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt wel een keertje tijd dat Ajax makkelijk 3 punten pakt, ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren
Laten we die discussie van hoe het komt maar in het midden laten, maar met jouw theorie ben ik het niet eens, hoewel concentratie en inzet ook kwaliteiten zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Komt doordat ajax momenteel de kwaliteit ontbeert om makkelijk punten te pakken. Of dat komt door het gebrek aan kwaliteit van de individuele spelers, of het team als geheel, laat ik in het midden
Welke theorie ben je het niet mee eens? Waardoor het komt, of dat ajax de nodige kwaliteiten op dit moment niet bezit?quote:Op zondag 11 november 2012 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we die discussie van hoe het komt maar in het midden laten, maar met jouw theorie ben ik het niet eens, hoewel concentratie en inzet ook kwaliteiten zijn.
kwaliteit genoeg voor deze competitie, alleen ontbeert het regelmatig aan concentratie en inzetquote:Op zondag 11 november 2012 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke theorie ben je het niet mee eens? Waardoor het komt, of dat ajax de nodige kwaliteiten op dit moment niet bezit?
Welke, zoals je zelf al zei, ook kwaliteiten zijnquote:Op zondag 11 november 2012 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
kwaliteit genoeg voor deze competitie, alleen ontbeert het regelmatig aan concentratie en inzet
Echt niet. Leo vind ik zoooo irritant, niet normaal meer.quote:Op zondag 11 november 2012 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zal wel weer Ron de Rijk worden, dan liever nog Leo Driessen imo
Hij trainde mee, maar denk dat hij invalt en niet begint.quote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook goed, dacht dat hij geblesseerd was.
Ze zijn nog geen 10 minuten bezig... Geef ze wat tijd om op te warmenquote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat ze eens moeten scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |