Ja en Locadia is Messi en Ronaldo in 1quote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn altijd goed met ophypen van hun talenten.
Clasie is zogenaamd Xavi en etc.
Check deze van Xavi btwquote:Op zondag 4 november 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn altijd goed met ophypen van hun talenten.
Clasie is zogenaamd Xavi en etc.
Ze staan boven Groningen en Maaskant wilde voor vandaag nog bij de subtop aansluiten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Fok-it het volgende:
AZ verliest in Den Haag. Degradatievoetbal lonkt.
Denemarken kampioen 2018 he. Al die super talenten.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt het ook allemaal uit, ze kunnen toch niet tippen aan de jonge Denen van Ajax.
Locadia is gehyped op VVV-PSV.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en Locadia is Messi en Ronaldo in 1
Oke, kan jij niet beter je naam veranderen in hypocriet ipv typischquote:
Dat was Depay en dat is gewoon waarheid. Ik lees dat altijd op twitter en daar zitten mensen met goede visie.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en Locadia is Messi en Ronaldo in 1
in den haag? he?quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Fok-it het volgende:
AZ verliest in Den Haag. Degradatievoetbal lonkt.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was Depay en dat is gewoon waarheid. Ik lees dat altijd op twitter en daar zitten mensen met goede visie.
Nee hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, kan jij niet beter je naam veranderen in hypocriet ipv typisch
typischdehypocrietquote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, kan jij niet beter je naam veranderen in hypocriet ipv typisch
quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn we altijd realistisch een voorbeeld is Tyron.
Eriksenquote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef S0nic het volgende:
[..]
Strootman gefap, Willems gefap, Eriksen gefap etc.
Spanje en Duitsland gaan ook gewoon door met talenten, zulke dingen voorspel ik niet man.quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denemarken kampioen 2018 he. Al die super talenten.
Juvequote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, het ging dus over Twente - Feyenoord. Jammer dat al die andere clubs er weer bijgehaald worden.
Ga je weer fietsen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het al met al een aidsweekend. Ik ben er weg van,
quote:Op zondag 4 november 2012 16:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Check deze van Xavi btw
http://www.101greatgoals.(...)celona-v-celta-vigo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |