SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus tering
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Thuis tegen de hekkensluiter van de Eredivisie, altijd lastig. AZ.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Wat een teringaansteller die chadli
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
enne? je stapt niet zomaar van het veld af.quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een teringaansteller die chadli![]()
94e minuut Az
Hoor ze hier schreeuwenquote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
VVV verdubbelt zijn aantal punten
ja ik ben in limburg![]()
![]()
Wat een prutsers bij AZOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
waar zit je dan?quote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoor ze hier schreeuwen
ja ik ben in limburg![]()
charisteas?quote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Wel raar dat deze Griek faalt.
De vorige Griek was echt wel een succes.![]()
hamas hamas charisteasquote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Wel raar dat deze Griek faalt.
De vorige Griek was echt wel een succes.
Nog met winst verkocht ook dacht ik.![]()
![]()
Waarom draaien ze Tina Turner bij Heereveen?
Dat is van ons.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Baasje.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Jammer voor hun dat hij gehuurd is.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ze hadden hem gewoon genetisch moeten manipuleren toen hij nog een kind was, net als barca bij messi heeft gedaan.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2012 16:24:22 ]![]()
Niet.quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer voor hun dat hij gehuurd is.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer voor hun dat hij gehuurd is.
Vrij lange huur dan wel.![]()
Dacht van wel. Of dat zieden ze bij VI. Dat hij mislukt was in Belgie enzo.quote:
Heb het blijkbaar mis. Mijn excuses."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vaak rood toch?quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef Grifte het volgende:
Rado was best ren aardige speler in Den Haag![]()
op zich wel een leuke stad eigenlijk, alleen enorm verpauperd op sommige plaatsenquote:
en het slechtste dialect van heel limburg (want ja, in sommige plaatsen is het dialect best mooi)![]()
Hij speelde bij Lokeren maar werd daar toen uitgeleend geloof ik, toen hij terug was heeft hij 3 jarig contract getekend. Maar was in België mislukt ja.quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht van wel. Of dat zieden ze bij VI. Dat hij mislukt was in Belgie enzo.
Heb het blijkbaar mis. Mijn excuses.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ja, Lokeren verhuurde hem een halfjaar aan Helsingborg en daarna heeft Heerenveen hem gekocht.quote:Op zondag 4 november 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dacht van wel. Of dat zieden ze bij VI. Dat hij mislukt was in Belgie enzo.
Heb het blijkbaar mis. Mijn excuses.![]()
Als je dat geen hands vind
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Denk het ook, zou zelf Graafland op doel zetten ipv Lamprou.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die eerste gol had Mulder niet gehad hoor, die was geniaal.quote:Op zondag 4 november 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk het ook, zou zelf Graafland op doel zetten ipv Lamprou.![]()
![]()
Sowieso was het dan anders gelopen. Twente heeft de hele wedstrijd gewoon gecontroleerd na de 2-0. Feyenoord had 1 enigszins dreigende periode waarin Twente de ballen blind naar voren begon te trappenquote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die eerste gol had Mulder niet gehad hoor, die was geniaal.Al kwamen hier alsnog zelfs geen halve kansen uit.
![]()
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Godverdomme nou.quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.Noot noot.![]()
Al een tijdjequote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Van Geel met de Volkswagen miljoenen ter beschikking. Dat zelfs FC Volkswagen nog failliet kon gaan.
![]()
Gewoon Immers en Mathijssen voor een gigantisch bedrag weghalen uit de kuip.quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Van Geel met de Volkswagen miljoenen ter beschikking. Dat zelfs FC Volkswagen nog failliet kon gaan.
Wat is er eigenlijk met Sneijder bij RKC aan de hand, hij speelt niet eens in de basis.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hij heeft zijn naam niet mee.quote:Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er eigenlijk met Sneijder bij RKC aan de hand, hij speelt niet eens in de basis.![]()
Precies. Hij hielp altijd graag zijn oude clubsquote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon Immers en Mathijssen voor een gigantisch bedrag weghalen uit de kuip.![]()
![]()
Hij begon wel goed bij RKC, jammer want hij staat nog steeds in mijn team. Verder maakt het me eigenlijk ook niks uit.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andere spelers waren 20x zo goedOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Staat ook helemaal vrijquote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--vvv-venlo-1-2.html![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--vvv-venlo-1-2.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu voel ik me slecht, omdat ik daar mee blij was.quote:
Komt goed jongen. Je gaat wel een keer winnen.
Vorige week wonnen ze nog van Vitesse, terwijl ik toen op Vitesse heb gegokt.quote:Op zondag 4 november 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu voel ik me slecht, omdat ik daar mee blij was.
Komt goed jongen. Je gaat wel een keer winnen.
![]()
Jammer, ik heb veel RKC spelers in mijn teamOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?![]()
![]()
Dan zou hij toch voor NEC moeten zijnquote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?
NAC komt toch echt uit Breda.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?
quote:oops
[..]
![]()
![]()
Hier verliest AZ gewoon thuis van
Was dat die bal waar geen kaart voor werd gegeven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan je hier nou mee weg komenquote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat die bal waar geen kaart voor werd gegeven?![]()
![]()
Als ik dit zie, dan snap ik dat Van Basten boos was.quote:Op zondag 4 november 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou mee weg komenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Teringquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, wat heb je aan een combo en al helemaal een met zo'n lage quotering.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
2-1 NACOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
je gaat toch niet op een 1,2 quotering inzettenquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.![]()
![]()
ik heb op de lange termijn behoorlijk wat winst gemaakt (inzet verzesvoudigd) en dat is alleen met eredivisie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.![]()
ja echtquote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verliest AZ gewoon thuis van
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |