Staat ook helemaal vrijquote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--vvv-venlo-1-2.html
quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--vvv-venlo-1-2.html
Nu voel ik me slecht, omdat ik daar mee blij was.quote:
Vorige week wonnen ze nog van Vitesse, terwijl ik toen op Vitesse heb gegokt.quote:Op zondag 4 november 2012 16:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu voel ik me slecht, omdat ik daar mee blij was.
Komt goed jongen. Je gaat wel een keer winnen.
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij niet voor NAC, je komt uit Nijmegen toch?
Dan zou hij toch voor NEC moeten zijnquote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
NAC komt toch echt uit Breda.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
quote:
[..]
Was dat die bal waar geen kaart voor werd gegeven?quote:
Hoe kan je hier nou mee weg komenquote:Op zondag 4 november 2012 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was dat die bal waar geen kaart voor werd gegeven?
Als ik dit zie, dan snap ik dat Van Basten boos was.quote:Op zondag 4 november 2012 17:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe kan je hier nou mee weg komen
Teringquote:
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
moet je ook niet doen, wat heb je aan een combo en al helemaal een met zo'n lage quotering.
je gaat toch niet op een 1,2 quotering inzettenquote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.
ik heb op de lange termijn behoorlijk wat winst gemaakt (inzet verzesvoudigd) en dat is alleen met eredivisie.quote:Op zondag 4 november 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door die combo win je tenminste nog wat. Maar de eredivisie is echt niet te voorspellen, daar heb je iedere week weer een hoop verrassingen.
ja echtquote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Hier verliest AZ gewoon thuis van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |