Denk het ook, zou zelf Graafland op doel zetten ipv Lamprou.quote:
Die eerste gol had Mulder niet gehad hoor, die was geniaal.quote:Op zondag 4 november 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk het ook, zou zelf Graafland op doel zetten ipv Lamprou.
Sowieso was het dan anders gelopen. Twente heeft de hele wedstrijd gewoon gecontroleerd na de 2-0. Feyenoord had 1 enigszins dreigende periode waarin Twente de ballen blind naar voren begon te trappenquote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die eerste gol had Mulder niet gehad hoor, die was geniaal.
Godverdomme nou.quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn me dit weekeinde toch wel flink tegengevallen.
Al een tijdjequote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
quote:
quote:
Gewoon Immers en Mathijssen voor een gigantisch bedrag weghalen uit de kuip.quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Van Geel met de Volkswagen miljoenen ter beschikking. Dat zelfs FC Volkswagen nog failliet kon gaan.
Hij heeft zijn naam niet mee.quote:Op zondag 4 november 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er eigenlijk met Sneijder bij RKC aan de hand, hij speelt niet eens in de basis.
Precies. Hij hielp altijd graag zijn oude clubsquote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon Immers en Mathijssen voor een gigantisch bedrag weghalen uit de kuip.
Hij begon wel goed bij RKC, jammer want hij staat nog steeds in mijn team. Verder maakt het me eigenlijk ook niks uit.quote:Op zondag 4 november 2012 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Andere spelers waren 20x zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |