Dan denk ik dat de kans wel slinkt jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, helaas Stijn. Denk je nog steeds dat ze gaan stunten?
Ik zie hem wel een nieuwe Manolev worden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Gaat hij dan eindelijk zijn eerste goede voorzet afleveren. Wat een drama is dat
Jammer. Hij heeft best een mooie fiets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
staat niet in de basis volgens mij
Manolev heeft serieus nog meer goede voorzetten afgeleverd dan hemquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie hem wel een nieuwe Manolev worden.
nope, middenveld is Kums - Djuricic - Marecekquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
staat niet in de basis volgens mij
Klopt. De kans dat PEC gaat stunten is denk ik groter dan dat Heerenveen dat gaat doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nope, middenveld is Kums - Djuricic - Marecek
Wedden dat het fout gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. De kans dat PEC gaat stunten is denk ik groter dan dat Heerenveen dat gaat doen.
Thuiswedstrijdje joh, dan komt het meestal wel goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wedden dat het fout gaat.
Als ik veel vertrouwen heb, dan verzieken ze het altijd.
Normaal gesproken moet Heerenveen makkelijk te pakken zijn voor PSV.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:01 schreef tompsv18 het volgende:
al is het wel jammer dat Toivonen er niet bij is, die scoort namelijk altijd tegen Heerenveen.
Nu kijk ik maar Vlaar tegen Van Persie, ook een prima wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom. Vitesse-Twente, PEC-Ajax en PSV-Heerenveen. Prima dagje morgen.
Zet ik dat ook wel even op. RKC-Utrecht is niet veel aan, al waren de eerste 5 minuten wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu kijk ik maar Vlaar tegen Van Persie, ook een prima wedstrijd.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:18 schreef Paul het volgende:
forza utreg! FORZA UTREG! FORZA UTREG OLE O LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Aston Villa tegen Man United is erg spannend nu.quote:
Dat heb ik vorige week niet gezien dan, wel de fouten natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Straks wedstrijd van het weekend. Wij (heracles) staan garant voor goals, mooie acties en fouten.
Ze bewaarden de goeie dingen voor vanavond.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week niet gezien dan, wel de fouten natuurlijk.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
Utrecht weer even met beide beentjes op de grond gezet. Mooi man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |