Heb ik al gepost vandaag. Beetje erbij blijven Jordi.quote:
16quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe oud is deze foto dan? Op tv zag je er heel anders uit.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
IK ben uitgescholden voor trut in de stad
Wat een hoer
Neerhoeken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
Ik lees geen topics terug, sorry man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik al gepost vandaag. Beetje erbij blijven Jordi.
Zij de trut, jij de hoer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
Jij hebt wel vaak ruzie met wildvreemde zeg, was het opnieuw een bejaarde vrouw of oma zoals jij ze zelf noemt.?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
het is wat hequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
Er liepen 3 vrouwen naast elkaar in de stad met zo'n dikke parpaplu en het straatje werd nogal smal door de markt van vandaag. Ik zie ze op me aflopen en ik denk bij mezelf: Ammehoela dat ik aan de kant ga voor die paupersquote:
okequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er liepen 3 vrouwen naast elkaar in de stad met zo'n dikke parpaplu en het straatje werd nogal smal door de markt van vandaag. Ik zie ze op me aflopen en ik denk bij mezelf: Ammehoela dat ik aan de kant ga voor die paupersDus ik liep gewoon rechtdoor en ik geef de één een schouderduw
Echt zo'n mooie duw weetjewel...
Dus dat wijf valt tegen haar vriendin op en toen keek ze achterom en toen kreeg ik een trut naar m'n oren geslingerd.
Ik ga toch niet aan de kant voor een paar pauper 40 plussers die niet gewoon normaal kunnen lopen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er liepen 3 vrouwen naast elkaar in de stad met zo'n dikke parpaplu en het straatje werd nogal smal door de markt van vandaag. Ik zie ze op me aflopen en ik denk bij mezelf: Ammehoela dat ik aan de kant ga voor die paupersDus ik liep gewoon rechtdoor en ik geef de één een schouderduw
Dus dat wijf valt tegen haar vriendin op en toen keek ze achterom en toen kreeg ik een trut naar m'n oren geslingerd.
Ik ga toch niet aan de kant voor een paar pauper 40 plussers die niet gewoon normaal kunnen lopen.
Godsamme wat ben jij stoerquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal juistquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme wat ben jij stoer
Lijkt wel een tukker iets want ze zijn allemaal zo fucking stoer daar
Je had ook met een mes vooruit gestoken op haar kunnen inlopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ze les geeft aan kleuters, dat betekent niet dat ze alleen op kleine mensen valt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Als Jojo single is maak ik het meeste kans zie ik wel.
Ach ik heb nooit ruzie ofzo hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook met een mes vooruit gestoken op haar kunnen inlopen, maar pas je wel op Jojoortje. Voor je het weet komen ze achter je aan en overbelast je je nieuwe kniebanden.
Ik geef helemaal geen les aan kleutersquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat ze les geeft aan kleuters, dan betekent niet dat ze alleen op kleine mensen valt.
Dat weet ik ook wel, maar dan zou mijn grap minder sterk zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen les aan kleuters
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat ze les geeft aan kleuters, dat betekent niet dat ze alleen op kleine mensen valt.
Ok sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dan zou mijn grap minder sterk zijn.
Enkel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook met een mes vooruit gestoken op haar kunnen inlopen, maar pas je wel op Jojoortje. Voor je het weet komen ze achter je aan en overbelast je je nieuwe kniebanden.
Alsof de popo jou aan kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nog nooit echte ruzie gehad in de stad. Toen ik in Eindhoven ging stappen keek ik m'n ogen uit hoeveel politie enzo daar stond rond 4 uur
Nu je het zegt... Loopt dat topic nog? Zal eens ff kijken...quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef napoleonfour het volgende:
Wel een badass weekend voor jou joortje, gister ook al met je getroll in dat topiek.
Daarom juist, je enkel banden zijn al verkeerd gelopen (haha). Ik maak mij zorgen om je kniebanden, nog zo'n revalidatie doet het moraal niet goed.quote:
Zo'n revalidatie heb ik zo onder de knie (haha)quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom juist, je enkel banden zijn al verkeerd gelopen (haha). Ik maak mij zorgen om je kniebanden, nog zo'n revalidatie doet het moraal niet goed.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom juist, je enkel banden zijn al verkeerd gelopen (haha). Ik maak mij zorgen om je kniebanden, nog zo'n revalidatie doet het moraal niet goed.
Jij kijkt elke week FC Porto zeker?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Topic mist bazigheid, nu niet meer
Kijk wanneer ik kan, maar vergeet het vaak..quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kijkt elke week FC Porto zeker?
Die Colombiaanse neger is ook best goed.quote:
Die is al 27 jaar volgensmijquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die Colombiaanse neger is ook best goed.
Dat was toch die baas die toen zo'n helden WK speelde?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deed Salcido elke wedstrijd manIn eigen 16.
Ja nadat hij weg wasquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch die baas die toen zo'n helden WK speelde?
Bij de Mexiaanse Elftal ook tijdens de OS.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen nog niet, maar mocht dankzij dat optreden naar Fulham.quote:
Oh, nadat hij weg was? Dacht dat PSV hem juist daardoor toen kon verkopen.quote:
Voor hoeveel eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen nog niet, maar mocht dankzij dat optreden naar Fulham.
Ook nog de Olympische spelen als dispensatie speler gewonnen, maar stiekem was het ook wel een held bij Psv met zijn omhalen in de eigen 16 of in een hoek van het veldquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon droog hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is het rustig. Jullie zijn toch niet buiten met dit weer?
Mietje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:39 schreef Caland het volgende:
Zonnetje zelfs. Maar lig nog steeds in m'n nest.
Gesloopt.
Ben je lekker scherp bij het vechten, goed toch..quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
Verdomme, morgen een van de meest beladen wedstrijden van het seizoen en dan moet ik bobben..
Gewoon zuipen. Mochten ze je aanhouden gewoon zeggen dat je het niet geweten hebt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
Verdomme, morgen een van de meest beladen wedstrijden van het seizoen en dan moet ik bobben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je lekker scherp bij het vechten, goed toch..
Denswil heeft Bony, Havenaar en Reis in zijn zak, en anders Alderweireld en Blind wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
Voetbal is ook al kut vandaag. Alhoewel je straks wel de Bony show krijgt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zuipen. Mochten ze je aanhouden gewoon zeggen dat je het niet geweten hebt.Hahah, ich habe est nicht gewust. Goeje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een treurigheid. Je zult jezelf maar terugzien zo. Nou ja, gelukkig zijn de meeste mensen die er in '97 zo bijliepen inmiddels dood.quote:
Elk nadeel hep zijn voordeel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je lekker scherp bij het vechten, goed toch..
Het zal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denswil heeft Bony, Havenaar en Reis in zijn zak, en anders Alderweireld en Blind wel.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zuipen. Mochten ze je aanhouden gewoon zeggen dat je het niet geweten hebt.Hij's fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Er is niks afschuwelijks aan Ajax. Beetje triest die geforceerde haat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal.
De twee meest afschuwelijke clubs van Nederland tegen elkaar. En toch ga ik waarschijnlijk wel kijken.
Ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajaxquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezien het feit dat er 5 Denen in de selectie zitten verwacht ik een overwinning voor Ajax.
Hoop een gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajax
Ja, want daar spat het vuur altijd van af. Die Denen gaan er altijd echt voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezien het feit dat er 5 Denen in de selectie zitten verwacht ik een overwinning voor Ajax.
Iedereen zijn geld op gelijkspel of overwinning van Vitesse.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajax
Die kunnen tenminste voetballen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want daar spat het vuur altijd van af. Die Denen gaan er altijd echt voor.
Gast wtfquote:
Dat is zelden te zien anders. Daarom spelen ze zo vaak finales op grote toernooien, die Denen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die kunnen tenminste voetballen.
Tja ik heb gewoon een gevoel dat het 1-3 gaat worden vanavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dat nou wekelijks denken?Ik vertel het door hoor!
Hebben het EK net zo vaak gewonnen als Nederland idd. Alleen recenter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is zelden te zien anders. Daarom spelen ze zo vaak finales op grote toernooien, die Denen.
quote:
Wie gaan er scoren dan Jomanda?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik heb gewoon een gevoel dat het 1-3 gaat worden vanavond
2-2quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik heb gewoon een gevoel dat het 1-3 gaat worden vanavond
Ja. Statistiek zegt alles als je er selectief genoeg naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben het EK net zo vaak gewonnen als Nederland idd. Alleen recenter.
de Jong voor Ajax en Bony 2x en van Ginkelquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wie gaan er scoren dan Jomanda?
Ik heb geen geld ingezet op Ajax, dus dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen zijn geld op gelijkspel of overwinning van Vitesse.
Jij kwam met het argument, ik leg hem alleen maar weg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Statistiek zegt alles als je er selectief genoeg naar kijkt.
Ok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de Jong voor Ajax en Bony 2x en van Ginkel
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Column van een stagiaire in naam van De Boer..
Hey Stijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kwam met het argument, ik leg hem alleen maar weg.
Ja, Will Ferrell zal de komende tijd ook geen films meer maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd of is dit een film?
Dikke odd man. Zet je laatste geld op Vitesse en je hoeft weer een maand niet te werken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de Jong voor Ajax en Bony 2x en van Ginkel
Ik heb het niet over winnen gehad. Ik had het over finales spelen. Gemiddeld genomen presteert Oranje natuurlijk veel en veel beter dan Denemarken op eindrondes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kwam met het argument, ik leg hem alleen maar weg.
Je bent zo goed als je laatste toernooi.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over winnen gehad. Ik had het over finales spelen. Gemiddeld genomen presteert Oranje natuurlijk veel en veel beter dan Denemarken op eindrondes.
Winst voor Vittesse is 4.5x je inzet of niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Will Ferrell zal de komende tijd ook geen films meer maken.
[..]
Dikke odd man. Zet je laatste geld op Vitesse en je hoeft weer een maand niet te werken.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Winst voor Vittesse is 4.5x je inzet of niet?
Wat ik al zei over statistiek en selectiviteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste toernooi.
Dat doe je zelf. We hadden het over de Denen bij en Ajax en jij komt met Denen in het algemeenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ik al zei over statistiek en selectiviteit.
Heb toen ook 25 op Feyenoord gezet tegen PSV, ze laten je altijd in de steek dan man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
25 inzetten, 162,5 winnen.. Hmm.
En ik geef Vitesse 40% kans om te winnen, lekkere odds wel.
Voetbalzone.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mooi trouwens, die Vitessenaren die serieus denken dat Vitesse kampioen gaat worden. Op Voetbalzone kun je die lui heerlijk op de kast krijgen....
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. We hadden het over de Denen bij en Ajax en jij komt met Denen in het algemeen
Inderdaad. Maar heerlijk om daar af en toe te zieken.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mooi trouwens, die Vitessenaren die serieus denken dat Vitesse kampioen gaat worden. Op Voetbalzone kun je die lui heerlijk op de kast krijgen....
Ja.quote:
Ja daarom had ik ook al geen zin meer om er op in te gaan, ik bedoelde gewoon de 5 Denen bij Ajax inderdaad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. We hadden het over de Denen bij en Ajax en jij komt met Denen in het algemeen
Zet dat er dan bij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja daarom had ik ook al geen zin meer om er op in te gaan, ik bedoelde gewoon de 5 Denen bij Ajax inderdaad.
Alsof je dat wat boeit als je kampioen wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Moet je ook trots op zijn dat je kampioen wordt doordat een of andere buitenlander er drugsgeld in pompt.
Sommige mensen zijn te autistisch om dingen zelf te interpreteren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja daarom had ik ook al geen zin meer om er op in te gaan, ik bedoelde gewoon de 5 Denen bij Ajax inderdaad.
Je moeder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te autistisch om dingen zelf te interpreteren.
Of daarna.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je dat wat boeit als je kampioen wordt.
Jij als een hoogbegaafde met een iq van 140+ moet weten dat je niet over moeder van GGMM moet beginnen.quote:
Met je vriendinnetje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdomme ik ga om 18:00 weg uit eten, kan niet eens kijken.
De dikke tering nog aan toe zeg.
Hoho. Geen 140+. Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij als een hoogbegaafde met een iq van 140+ moet weten dat je niet over moeder van GGMM moet beginnen.
Wel bij veel AZ supporters, maar ik heb het altijd een eikel gevonden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of daarna.
Scheringa wordt nog steeds als een held gezien in Alkmaar.
quote:
Ja, op veel AZ supporters na vindt iedereen hem een eikel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel bij veel AZ supporters, maar ik heb het altijd een eikel gevonden.
Ach, de meeste AZ-supporters van toen zijn nu gewoon weer voor Ajax hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, op veel AZ supporters na vindt iedereen hem een eikel.
Kut zeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdomme ik ga om 18:00 weg uit eten, kan niet eens kijken.
De dikke tering nog aan toe zeg.
Ah, oke. Ook belangrijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. Mijn oma was jarig, met de familie enzo.
Je ouders gingen er al vanuit dat je op zaterdagavond geen plannen hebt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Alleen krijg ik dat nu pas te horen.
Ze kennen hun zoontje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ouders gingen er al vanuit dat je op zaterdagavond geen plannen hebt?
Zaterdagavond om 18:00 doe ik meestal niet zoveel nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, waarschijnlijk ook omdat AZ het toch nog wel goed doet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, de meeste AZ-supporters van toen zijn nu gewoon weer voor Ajax hoor.
Boelera ken ik niet dus ik had geen passende reactie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, als niemand enthousiast is offer ik me wel op.
Hallo Typisch.
Google biedt in deze ook geen uitkomst.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boelera ken ik niet dus ik had geen passende reactie.
Omdat jij die pagina al hebt gezien slimpie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Google biedt in deze ook geen uitkomst.
Zal wel straattaal zijn.
edit:
[ afbeelding ]
Ze zijn er wel snel bij
Tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Eindelijk aan het kijken? Wat vind je er van?
Waaorm zou google pagina's eerder laten zien die ik al heb gezien? Als daar het antwoord stond had ik niet via Google gezocht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jij die pagina al hebt gezien slimpie.
Google indexeert sites als FOK! gewoon super snel. Voordeel van veel bezoekers hebben en veel hits via google waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jij die pagina al hebt gezien slimpie.
Is ook allemaal een beetje vraag, maar dat maakt het ook wel weer tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tof.
Ben nu bij aflevering 8 ofzo, beetje vraag allemaal, maar het ligt me wel.
Ik heb een andere wedstrijd opgezet, ik vond het een verschrikkelijk saaie wedstrijd.quote:
Hoop alleen dat het ook een beetje duidelijk wordt op een gegeven moment. itt Lostquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook allemaal een beetje vraag, maar dat maakt het ook wel weer tof.
Alles wordt steeds iets duidelijker per aflevering, en het gaat nog vrager worden.
Ik gok 4500.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
ArenA is uitverkocht vanavond dus allemaal goed kijken hoeveel lege stoeltjes je ziet.
Straks zet ik om 18:00 een helft Barça aan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een andere wedstrijd opgezet, ik vond het een verschrikkelijk saaie wedstrijd.
oke manquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks zet ik om 18:00 een helft Barça aan.
Wanneer het een duidelijk wordt, komt er iets anders dat normaal leek dat dan weer vaag wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het ook een beetje duidelijk wordt op een gegeven moment. itt Lost
Cool, ook niet erg. Vond Lost uiteindelijk ook heel tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer het een duidelijk wordt, komt er iets anders dat normaal leek dat dan weer vaag wordt.Maakt de serie dynamisch, er zit wel een doorlopend verhaal in maar je weet nooit wat je kan verwachten.
Gewoon een vraagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik ooit klaar benHoezo?
Dan koop ik hem niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Spartak Moskou is fucking goed in Fifa, dat jullie het weten.
Ik had wel een treurig moment net.quote:
Je moet ook bij seizoen 1 beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had s2e1 gezien maar daarna niet meer
Je hebt alleen die aflevering gezien?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had s2e1 gezien maar daarna niet meer
Nee s1 natuurlijk ook. Maar is ook alweer 3 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je hebt alleen die aflevering gezien?
Oh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee s1 natuurlijk ook. Maar is ook alweer 3 jaar geleden ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Maar vond je het niks dus? Of doodgebloed?
Vooral vaag en meestal een beetje saai. Maar s2 begon wel leuk. Misschien een keer weer verder kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Maar vond je het niks dus? Of doodgebloed?
Wat vind je daarvan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef mrstylo het volgende:
GGMM waarom doe je zo onzeker?
[..]
[..]
Niet zo onzeker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil eten halen bij de AH maar ik weet niet wat
Wat moet ik halen?
Haal een pakket roomsoesjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moet ik halen?
chips en chocolade, goed voor jequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moet ik halen?
Verdomme Messi moet ook al om 18:00?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks zet ik om 18:00 een helft Barça aan.
Ja. Laten we klagen bij de FIFA.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdomme Messi moet ook al om 18:00?![]()
Ik mis gewoon alle wedstrijden zo.
Neem het dan op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Ajax en Barca wedstrijden 'alle wedstrijden'?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ga zuurkool eten in Leiden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je boerenkool eten. Dat is echt lekker.
HSV - Bayern is om 18:30quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Ajax en Barca wedstrijden 'alle wedstrijden'?
Uefaquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Laten we klagen bij de FIFA.
Stijn heeft een zuurkooltje.quote:
Dan kom je thuis en dan kan je naar PSV gaan kijken, lekker is dat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Ajax en Barca wedstrijden 'alle wedstrijden'?
alsof j0rdiiii dat lukt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel als je kan voorkomen dat je de uitslag weet.
ga gewoon nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kom je thuis en dan kan je naar PSV gaan kijken, lekker is dat.
wel tegen heraclesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kom je thuis en dan kan je naar PSV gaan kijken, lekker is dat.
Z'n oma is jarig geweest. Tuurlijk moet hij gaan.quote:
Zulke technologie heb ik niet man, ik zoek de gols van Messi later wel op. Dat spel van Barcelona boeit mij geen fuck natuurlijk, ik wil de beste speler van de wereld zien.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je boerenkool eten. Dat is echt lekker.
Logisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zulke technologie heb ik niet man, ik zoek de gols van Messi later wel op. Dat spel van Barcelona boeit mij geen fuck natuurlijk, ik wil de beste speler van de wereld zien.
Heb je hem in je manager?quote:
Dat wist ik wel, ik wist alleen niet dat we vandaag uit eten zouden gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n oma is jarig geweest. Tuurlijk moet hij gaan.
Schandalig trouwens dat je ouders moeten zeggen dat je oma jarig is.
Spruitenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Helaas eten wij aardappels, spruiten en draadjesvlees... niet erg, maar ik had liever boerenkool met worst
Gaat er een Deen scoren vandaag?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch.
Alle Deense doelpunten ook ff terugkijken.
Is dat er een van dat filmpje laatst?quote:
WIjven de hun middelvinger opsteken voor de fotoquote:
Waarom gelijk zo zuur? Het lijkt wel dat je wedstrijd van Barca en Ajax mist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, ik wist alleen niet dat we vandaag uit eten zouden gaan.
Debiel.
Ja dat is die ene met blass mequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat er een van dat filmpje laatst?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Quotes aanpassen, hier heb je er nog 1 man.
Debiel.
Ik legde de nadruk er op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Quotes aanpassen, hier heb je er nog 1 man.
Debiel.
Die spelen niet bij PSV.quote:
Dat is best wel gayquote:
Ja, jij doet alsof ik je woorden verdraai.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door de quote aan te passen ja.
Debiel.
Ik hoop dat Heracles van PSV wint.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang Vitesse wint is het goed
Dat hoop je jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Heracles van PSV wint.
Zoveel tekst, ze kunnen ook gewoon neerzetten:quote:
Terwijl ik je UI steeds leuker vond.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Heracles van PSV wint.
Waar heb je het allemaal over?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij doet alsof ik je woorden verdraai.
Debiel.
het gaat niet over je moederquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoveel tekst, ze kunnen ook gewoon neerzetten:
Kut #AJAvit
Wat moet ik dan, ik hoop al bijna een maand lang op het wonderquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Terwijl ik je UI steeds leuker vond.
Als je je daar druk om maakt ben je een beetje zielig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over?Ik heb alleen maar gezegd dat je een quote hebt aangepast en dat is gewoon een feit.
En als je dat niet begrijpt, dan is je moeder gewoon een dikke hoer man.
Debiel.
Debiel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
Dit begint een beetje een debiel topic te worden zo.
Welk wonder ook alweer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moet ik dan, ik hoop al bijna een maand lang op het wonder
Net zoals vorig jaar zeker?quote:
hou je bekquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welk wonder ook alweer?
Verlies PSV?
Wie ben jij dan? mongoolquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef Kopsterk het volgende:
Je begint Bony te onderschatten. Dat valt me tegen van je.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar zeker?![]()
Vertonghen moest hem de bal in de voeten leggen en verder alleen laten om hem een gol te zien scoren. Lachwekkend.
Ja is een redelijke talentvolle spelerquote:
Vertonghen ja, zal die Bony weer uit de wedstrijd spelen? o wacht..quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar zeker?![]()
Vertonghen moest hem de bal in de voeten leggen en verder alleen laten om hem een gol te zien scoren. Lachwekkend.
quote:
Ik maak mij nergens druk om, ik reageer gewoon.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je daar druk om maakt ben je een beetje zielig.
Niveau verwachten?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Was een slechte poging van mij om grappig te zijn. Ik verwacht echter een hoger niveau in dit topic.
Begin eens bij jezelf, doe een pogingquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]Was een slechte poging van mij om grappig te zijn. Ik verwacht echter een hoger niveau in dit topic.
Doei DPquote:
Je begint er over, terwijl het totaal niet boeiend is. Komt op mij een beetje over alsof je je druk maakt. Maar ik ben blij dat het meevalt, straks zit je met een chagrijnig gezicht op de verjaardagsfeestje van je oma.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik maak mij nergens druk om, ik reageer gewoon.
Iets over jouquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint er over, terwijl het totaal niet boeiend is. Komt op mij een beetje over alsof je je druk maakt. Maar ik ben blij dat het meevalt, straks zit je met een chagrijnig gezicht op de verjaardag van je oma.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint er over, terwijl het totaal niet boeiend is. Komt op mij een beetje over alsof je je druk maakt. Maar ik ben blij dat het meevalt, straks zit je met een chagrijnig gezicht op de verjaardag van je oma.
Hij is net uit de kast gekomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |