quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Winst voor Vittesse is 4.5x je inzet of niet?
Wat ik al zei over statistiek en selectiviteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste toernooi.
Dat doe je zelf. We hadden het over de Denen bij en Ajax en jij komt met Denen in het algemeenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat ik al zei over statistiek en selectiviteit.
Heb toen ook 25 op Feyenoord gezet tegen PSV, ze laten je altijd in de steek dan man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
25 inzetten, 162,5 winnen.. Hmm.
En ik geef Vitesse 40% kans om te winnen, lekkere odds wel.
Voetbalzone.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mooi trouwens, die Vitessenaren die serieus denken dat Vitesse kampioen gaat worden. Op Voetbalzone kun je die lui heerlijk op de kast krijgen....
Nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. We hadden het over de Denen bij en Ajax en jij komt met Denen in het algemeen
Inderdaad. Maar heerlijk om daar af en toe te zieken.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mooi trouwens, die Vitessenaren die serieus denken dat Vitesse kampioen gaat worden. Op Voetbalzone kun je die lui heerlijk op de kast krijgen....
Ja.quote:
Ja daarom had ik ook al geen zin meer om er op in te gaan, ik bedoelde gewoon de 5 Denen bij Ajax inderdaad.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je zelf. We hadden het over de Denen bij en Ajax en jij komt met Denen in het algemeen
Zet dat er dan bij.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja daarom had ik ook al geen zin meer om er op in te gaan, ik bedoelde gewoon de 5 Denen bij Ajax inderdaad.
Alsof je dat wat boeit als je kampioen wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Moet je ook trots op zijn dat je kampioen wordt doordat een of andere buitenlander er drugsgeld in pompt.
Sommige mensen zijn te autistisch om dingen zelf te interpreteren.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja daarom had ik ook al geen zin meer om er op in te gaan, ik bedoelde gewoon de 5 Denen bij Ajax inderdaad.
Je moeder.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te autistisch om dingen zelf te interpreteren.
Of daarna.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je dat wat boeit als je kampioen wordt.
Jij als een hoogbegaafde met een iq van 140+ moet weten dat je niet over moeder van GGMM moet beginnen.quote:
Met je vriendinnetje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdomme ik ga om 18:00 weg uit eten, kan niet eens kijken.
De dikke tering nog aan toe zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |