Dat is zelden te zien anders. Daarom spelen ze zo vaak finales op grote toernooien, die Denen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die kunnen tenminste voetballen.
Tja ik heb gewoon een gevoel dat het 1-3 gaat worden vanavondquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dat nou wekelijks denken?Ik vertel het door hoor!
Hebben het EK net zo vaak gewonnen als Nederland idd. Alleen recenter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is zelden te zien anders. Daarom spelen ze zo vaak finales op grote toernooien, die Denen.
quote:
Wie gaan er scoren dan Jomanda?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik heb gewoon een gevoel dat het 1-3 gaat worden vanavond
2-2quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja ik heb gewoon een gevoel dat het 1-3 gaat worden vanavond
Ja. Statistiek zegt alles als je er selectief genoeg naar kijkt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hebben het EK net zo vaak gewonnen als Nederland idd. Alleen recenter.
de Jong voor Ajax en Bony 2x en van Ginkelquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wie gaan er scoren dan Jomanda?
Ik heb geen geld ingezet op Ajax, dus dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen zijn geld op gelijkspel of overwinning van Vitesse.
Jij kwam met het argument, ik leg hem alleen maar weg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Statistiek zegt alles als je er selectief genoeg naar kijkt.
Ok.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de Jong voor Ajax en Bony 2x en van Ginkel
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Column van een stagiaire in naam van De Boer..
Hey Stijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kwam met het argument, ik leg hem alleen maar weg.
Ja, Will Ferrell zal de komende tijd ook geen films meer maken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd of is dit een film?
Dikke odd man. Zet je laatste geld op Vitesse en je hoeft weer een maand niet te werken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de Jong voor Ajax en Bony 2x en van Ginkel
Ik heb het niet over winnen gehad. Ik had het over finales spelen. Gemiddeld genomen presteert Oranje natuurlijk veel en veel beter dan Denemarken op eindrondes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kwam met het argument, ik leg hem alleen maar weg.
Je bent zo goed als je laatste toernooi.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb het niet over winnen gehad. Ik had het over finales spelen. Gemiddeld genomen presteert Oranje natuurlijk veel en veel beter dan Denemarken op eindrondes.
Winst voor Vittesse is 4.5x je inzet of niet?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Will Ferrell zal de komende tijd ook geen films meer maken.
[..]
Dikke odd man. Zet je laatste geld op Vitesse en je hoeft weer een maand niet te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |