Ben je lekker scherp bij het vechten, goed toch..quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
Verdomme, morgen een van de meest beladen wedstrijden van het seizoen en dan moet ik bobben..
Gewoon zuipen. Mochten ze je aanhouden gewoon zeggen dat je het niet geweten hebt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:46 schreef TwenteFC het volgende:
Verdomme, morgen een van de meest beladen wedstrijden van het seizoen en dan moet ik bobben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je lekker scherp bij het vechten, goed toch..
Denswil heeft Bony, Havenaar en Reis in zijn zak, en anders Alderweireld en Blind wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
Voetbal is ook al kut vandaag. Alhoewel je straks wel de Bony show krijgt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zuipen. Mochten ze je aanhouden gewoon zeggen dat je het niet geweten hebt.Hahah, ich habe est nicht gewust. Goeje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een treurigheid. Je zult jezelf maar terugzien zo. Nou ja, gelukkig zijn de meeste mensen die er in '97 zo bijliepen inmiddels dood.quote:
Elk nadeel hep zijn voordeel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je lekker scherp bij het vechten, goed toch..
Het zal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denswil heeft Bony, Havenaar en Reis in zijn zak, en anders Alderweireld en Blind wel.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zuipen. Mochten ze je aanhouden gewoon zeggen dat je het niet geweten hebt.Hij's fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Er is niks afschuwelijks aan Ajax. Beetje triest die geforceerde haat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal.
De twee meest afschuwelijke clubs van Nederland tegen elkaar. En toch ga ik waarschijnlijk wel kijken.
Ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajaxquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezien het feit dat er 5 Denen in de selectie zitten verwacht ik een overwinning voor Ajax.
Hoop een gelijkspelletje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajax
Ja, want daar spat het vuur altijd van af. Die Denen gaan er altijd echt voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Gezien het feit dat er 5 Denen in de selectie zitten verwacht ik een overwinning voor Ajax.
Iedereen zijn geld op gelijkspel of overwinning van Vitesse.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel een overwinning voor Ajax
Die kunnen tenminste voetballen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want daar spat het vuur altijd van af. Die Denen gaan er altijd echt voor.
Gast wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |