wel tegen heraclesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kom je thuis en dan kan je naar PSV gaan kijken, lekker is dat.
Z'n oma is jarig geweest. Tuurlijk moet hij gaan.quote:
Zulke technologie heb ik niet man, ik zoek de gols van Messi later wel op. Dat spel van Barcelona boeit mij geen fuck natuurlijk, ik wil de beste speler van de wereld zien.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je boerenkool eten. Dat is echt lekker.
Logisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zulke technologie heb ik niet man, ik zoek de gols van Messi later wel op. Dat spel van Barcelona boeit mij geen fuck natuurlijk, ik wil de beste speler van de wereld zien.
Heb je hem in je manager?quote:
Dat wist ik wel, ik wist alleen niet dat we vandaag uit eten zouden gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n oma is jarig geweest. Tuurlijk moet hij gaan.
Schandalig trouwens dat je ouders moeten zeggen dat je oma jarig is.
Spruitenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Helaas eten wij aardappels, spruiten en draadjesvlees... niet erg, maar ik had liever boerenkool met worst
Gaat er een Deen scoren vandaag?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch.
Alle Deense doelpunten ook ff terugkijken.
Is dat er een van dat filmpje laatst?quote:
WIjven de hun middelvinger opsteken voor de fotoquote:
Waarom gelijk zo zuur? Het lijkt wel dat je wedstrijd van Barca en Ajax mist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, ik wist alleen niet dat we vandaag uit eten zouden gaan.
Debiel.
Ja dat is die ene met blass mequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat er een van dat filmpje laatst?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Quotes aanpassen, hier heb je er nog 1 man.
Debiel.
Ik legde de nadruk er op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Quotes aanpassen, hier heb je er nog 1 man.
Debiel.
Die spelen niet bij PSV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |