quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Maar vond je het niks dus? Of doodgebloed?
Vooral vaag en meestal een beetje saai. Maar s2 begon wel leuk. Misschien een keer weer verder kijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Maar vond je het niks dus? Of doodgebloed?
Wat vind je daarvan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:24 schreef mrstylo het volgende:
GGMM waarom doe je zo onzeker?
[..]
[..]
Niet zo onzeker.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil eten halen bij de AH maar ik weet niet wat
Wat moet ik halen?
Haal een pakket roomsoesjesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moet ik halen?
chips en chocolade, goed voor jequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat moet ik halen?
Verdomme Messi moet ook al om 18:00?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks zet ik om 18:00 een helft Barça aan.
Ja. Laten we klagen bij de FIFA.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Verdomme Messi moet ook al om 18:00?![]()
Ik mis gewoon alle wedstrijden zo.
Neem het dan op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Ajax en Barca wedstrijden 'alle wedstrijden'?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ga zuurkool eten in Leiden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je boerenkool eten. Dat is echt lekker.
HSV - Bayern is om 18:30quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Ajax en Barca wedstrijden 'alle wedstrijden'?
Uefaquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Laten we klagen bij de FIFA.
Stijn heeft een zuurkooltje.quote:
Dan kom je thuis en dan kan je naar PSV gaan kijken, lekker is dat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Ajax en Barca wedstrijden 'alle wedstrijden'?
alsof j0rdiiii dat lukt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel als je kan voorkomen dat je de uitslag weet.
ga gewoon nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kom je thuis en dan kan je naar PSV gaan kijken, lekker is dat.
wel tegen heraclesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kom je thuis en dan kan je naar PSV gaan kijken, lekker is dat.
Z'n oma is jarig geweest. Tuurlijk moet hij gaan.quote:
Zulke technologie heb ik niet man, ik zoek de gols van Messi later wel op. Dat spel van Barcelona boeit mij geen fuck natuurlijk, ik wil de beste speler van de wereld zien.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je boerenkool eten. Dat is echt lekker.
Logisch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zulke technologie heb ik niet man, ik zoek de gols van Messi later wel op. Dat spel van Barcelona boeit mij geen fuck natuurlijk, ik wil de beste speler van de wereld zien.
Heb je hem in je manager?quote:
Dat wist ik wel, ik wist alleen niet dat we vandaag uit eten zouden gaan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n oma is jarig geweest. Tuurlijk moet hij gaan.
Schandalig trouwens dat je ouders moeten zeggen dat je oma jarig is.
Spruitenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit.
Helaas eten wij aardappels, spruiten en draadjesvlees... niet erg, maar ik had liever boerenkool met worst
Gaat er een Deen scoren vandaag?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch.
Alle Deense doelpunten ook ff terugkijken.
Is dat er een van dat filmpje laatst?quote:
WIjven de hun middelvinger opsteken voor de fotoquote:
Waarom gelijk zo zuur? Het lijkt wel dat je wedstrijd van Barca en Ajax mist.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, ik wist alleen niet dat we vandaag uit eten zouden gaan.
Debiel.
Ja dat is die ene met blass mequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat er een van dat filmpje laatst?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Quotes aanpassen, hier heb je er nog 1 man.
Debiel.
Ik legde de nadruk er op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Quotes aanpassen, hier heb je er nog 1 man.
Debiel.
Die spelen niet bij PSV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |