Hoho. Geen 140+. Niet overdrijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij als een hoogbegaafde met een iq van 140+ moet weten dat je niet over moeder van GGMM moet beginnen.
Wel bij veel AZ supporters, maar ik heb het altijd een eikel gevonden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of daarna.
Scheringa wordt nog steeds als een held gezien in Alkmaar.
quote:
Ja, op veel AZ supporters na vindt iedereen hem een eikel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel bij veel AZ supporters, maar ik heb het altijd een eikel gevonden.
Ach, de meeste AZ-supporters van toen zijn nu gewoon weer voor Ajax hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja, op veel AZ supporters na vindt iedereen hem een eikel.
Kut zeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Verdomme ik ga om 18:00 weg uit eten, kan niet eens kijken.
De dikke tering nog aan toe zeg.
Ah, oke. Ook belangrijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee. Mijn oma was jarig, met de familie enzo.
Je ouders gingen er al vanuit dat je op zaterdagavond geen plannen hebt?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Alleen krijg ik dat nu pas te horen.
Ze kennen hun zoontje.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ouders gingen er al vanuit dat je op zaterdagavond geen plannen hebt?
Zaterdagavond om 18:00 doe ik meestal niet zoveel nee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, waarschijnlijk ook omdat AZ het toch nog wel goed doet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, de meeste AZ-supporters van toen zijn nu gewoon weer voor Ajax hoor.
Boelera ken ik niet dus ik had geen passende reactie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, als niemand enthousiast is offer ik me wel op.
Hallo Typisch.
Google biedt in deze ook geen uitkomst.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boelera ken ik niet dus ik had geen passende reactie.
Omdat jij die pagina al hebt gezien slimpie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Google biedt in deze ook geen uitkomst.
Zal wel straattaal zijn.
edit:
[ afbeelding ]
Ze zijn er wel snel bij
Tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Eindelijk aan het kijken? Wat vind je er van?
Waaorm zou google pagina's eerder laten zien die ik al heb gezien? Als daar het antwoord stond had ik niet via Google gezocht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jij die pagina al hebt gezien slimpie.
Google indexeert sites als FOK! gewoon super snel. Voordeel van veel bezoekers hebben en veel hits via google waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat jij die pagina al hebt gezien slimpie.
Is ook allemaal een beetje vraag, maar dat maakt het ook wel weer tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tof.
Ben nu bij aflevering 8 ofzo, beetje vraag allemaal, maar het ligt me wel.
Ik heb een andere wedstrijd opgezet, ik vond het een verschrikkelijk saaie wedstrijd.quote:
Hoop alleen dat het ook een beetje duidelijk wordt op een gegeven moment. itt Lostquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is ook allemaal een beetje vraag, maar dat maakt het ook wel weer tof.
Alles wordt steeds iets duidelijker per aflevering, en het gaat nog vrager worden.
Ik gok 4500.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef j0rdiiii het volgende:
ArenA is uitverkocht vanavond dus allemaal goed kijken hoeveel lege stoeltjes je ziet.
Straks zet ik om 18:00 een helft Barça aan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb een andere wedstrijd opgezet, ik vond het een verschrikkelijk saaie wedstrijd.
oke manquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks zet ik om 18:00 een helft Barça aan.
Wanneer het een duidelijk wordt, komt er iets anders dat normaal leek dat dan weer vaag wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het ook een beetje duidelijk wordt op een gegeven moment. itt Lost
Cool, ook niet erg. Vond Lost uiteindelijk ook heel tof.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer het een duidelijk wordt, komt er iets anders dat normaal leek dat dan weer vaag wordt.Maakt de serie dynamisch, er zit wel een doorlopend verhaal in maar je weet nooit wat je kan verwachten.
Gewoon een vraagquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik ooit klaar benHoezo?
Dan koop ik hem niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Spartak Moskou is fucking goed in Fifa, dat jullie het weten.
Ik had wel een treurig moment net.quote:
Je moet ook bij seizoen 1 beginnen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had s2e1 gezien maar daarna niet meer
Je hebt alleen die aflevering gezien?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik had s2e1 gezien maar daarna niet meer
Nee s1 natuurlijk ook. Maar is ook alweer 3 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je hebt alleen die aflevering gezien?
Oh.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee s1 natuurlijk ook. Maar is ook alweer 3 jaar geleden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |