Heb ik al gepost vandaag. Beetje erbij blijven Jordi.quote:
16quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe oud is deze foto dan? Op tv zag je er heel anders uit.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
IK ben uitgescholden voor trut in de stad
Wat een hoer
Neerhoeken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
Ik lees geen topics terug, sorry man.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik al gepost vandaag. Beetje erbij blijven Jordi.
Zij de trut, jij de hoer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
Jij hebt wel vaak ruzie met wildvreemde zeg, was het opnieuw een bejaarde vrouw of oma zoals jij ze zelf noemt.?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
het is wat hequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een hoer
Er liepen 3 vrouwen naast elkaar in de stad met zo'n dikke parpaplu en het straatje werd nogal smal door de markt van vandaag. Ik zie ze op me aflopen en ik denk bij mezelf: Ammehoela dat ik aan de kant ga voor die paupersquote:
okequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er liepen 3 vrouwen naast elkaar in de stad met zo'n dikke parpaplu en het straatje werd nogal smal door de markt van vandaag. Ik zie ze op me aflopen en ik denk bij mezelf: Ammehoela dat ik aan de kant ga voor die paupersDus ik liep gewoon rechtdoor en ik geef de één een schouderduw
Echt zo'n mooie duw weetjewel...
Dus dat wijf valt tegen haar vriendin op en toen keek ze achterom en toen kreeg ik een trut naar m'n oren geslingerd.
Ik ga toch niet aan de kant voor een paar pauper 40 plussers die niet gewoon normaal kunnen lopen.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er liepen 3 vrouwen naast elkaar in de stad met zo'n dikke parpaplu en het straatje werd nogal smal door de markt van vandaag. Ik zie ze op me aflopen en ik denk bij mezelf: Ammehoela dat ik aan de kant ga voor die paupersDus ik liep gewoon rechtdoor en ik geef de één een schouderduw
Dus dat wijf valt tegen haar vriendin op en toen keek ze achterom en toen kreeg ik een trut naar m'n oren geslingerd.
Ik ga toch niet aan de kant voor een paar pauper 40 plussers die niet gewoon normaal kunnen lopen.
Godsamme wat ben jij stoerquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Helemaal juistquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godsamme wat ben jij stoer
Lijkt wel een tukker iets want ze zijn allemaal zo fucking stoer daar
Je had ook met een mes vooruit gestoken op haar kunnen inlopenquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ze les geeft aan kleuters, dat betekent niet dat ze alleen op kleine mensen valt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Als Jojo single is maak ik het meeste kans zie ik wel.
Ach ik heb nooit ruzie ofzo hoorquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook met een mes vooruit gestoken op haar kunnen inlopen, maar pas je wel op Jojoortje. Voor je het weet komen ze achter je aan en overbelast je je nieuwe kniebanden.
Ik geef helemaal geen les aan kleutersquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat ze les geeft aan kleuters, dan betekent niet dat ze alleen op kleine mensen valt.
Dat weet ik ook wel, maar dan zou mijn grap minder sterk zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik geef helemaal geen les aan kleuters
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat ze les geeft aan kleuters, dat betekent niet dat ze alleen op kleine mensen valt.
Ok sorryquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar dan zou mijn grap minder sterk zijn.
Enkel!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had ook met een mes vooruit gestoken op haar kunnen inlopen, maar pas je wel op Jojoortje. Voor je het weet komen ze achter je aan en overbelast je je nieuwe kniebanden.
Alsof de popo jou aan kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nog nooit echte ruzie gehad in de stad. Toen ik in Eindhoven ging stappen keek ik m'n ogen uit hoeveel politie enzo daar stond rond 4 uur
Nu je het zegt... Loopt dat topic nog? Zal eens ff kijken...quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:10 schreef napoleonfour het volgende:
Wel een badass weekend voor jou joortje, gister ook al met je getroll in dat topiek.
Daarom juist, je enkel banden zijn al verkeerd gelopen (haha). Ik maak mij zorgen om je kniebanden, nog zo'n revalidatie doet het moraal niet goed.quote:
Zo'n revalidatie heb ik zo onder de knie (haha)quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom juist, je enkel banden zijn al verkeerd gelopen (haha). Ik maak mij zorgen om je kniebanden, nog zo'n revalidatie doet het moraal niet goed.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom juist, je enkel banden zijn al verkeerd gelopen (haha). Ik maak mij zorgen om je kniebanden, nog zo'n revalidatie doet het moraal niet goed.
Jij kijkt elke week FC Porto zeker?quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Topic mist bazigheid, nu niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |