Ook maar hmf is onze George Washington.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is met dank aan Stokstaart hoor
Echt he.. die grap is zoooooooooooooooooo oktober 2012quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jezus kanker christus, wat ben jij mongool
dat is zooooooooooooo XXXX jaar grappen zijn zooooooooooooooooo 2008quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he.. die grap is zoooooooooooooooooo oktober 2012
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jezus kanker christus, wat ben jij mongool
Ik weet het niet, afkickverschijnselenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ah, daar hebben we nog zo'n internetheld.quote:
Vooral afgelopen week en maar zingen tot het einde top publiek.quote:
Ze zijn kei gezellig op skype.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we nog zo'n internetheld.
Ik denk dat jij en Rensie best wel eens vriendjes kunnen worden.
quote:
Ben er ook bang voor. Al speelt Manolev weer. Dus...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overtoom en Gouriye zullen dat voorkomen.
Kan best. Manolev staat weer RBquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overtoom en Gouriye zullen dat voorkomen.
Wow, nice.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel ga je zetten op gelijkspel?Deze sla ik over.
kei, zeg je dat wel eens als je gewoon aan het praten bent?quote:
Menneke is al 21. Heeft hiervoor nog niets laten zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gouriye wat een toffe speler hebben ze daar in Enschede eens een jeugdspeler met talent laten ze hem lopenNee dan is Cabalverlies een betere optie hoor.
Hij komt uit Oss natuurlijk doet hij dat.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
kei, zeg je dat wel eens als je gewoon aan het praten bent?
Maatje van mij is keienkletser.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ja altijd als ik hem bij jouw moeder in douw roep ik altijd KEI NAT GEK!quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Vet.quote:
Cabral is even oud en doet dat nog steeds niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Menneke is al 21. Heeft hiervoor nog niets laten zien.
Wanneer was dat interview?quote:
Hadden we wel al eens ooit van gehoord. Stond soberzo in de jeugd bekend als een riesentalent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cabral is even oud en doet dat nog steeds niet.
Dat dit nog geen andere club heeft. Galaxy football Jetix dit dat.quote:
Wist jij dat Engeland een van de favoriete vakantie plekken is van Siamese tweelingen? Dan kan die andere namelijk ook een keer rijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2012 15:56:30 ]
Ook de kans niet gekregen van Mcclaren, hij heeft nou eenmaal een hekel aan jeugd. Maar Adriaanse zag het bijvoorbeeld wel in Gouriye zitten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Menneke is al 21. Heeft hiervoor nog niets laten zien.
Gelukkig zei je "serieus" erbij. Anders geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus, wat is dit ontzettend niet grappig.
Ja man ik heb de nieuwe mixtape geproduceerd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe is het met nbk Davy rappen ze nog ?
Jij was die dikke op de foto?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man ik heb de nieuwe mixtape geproduceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |