SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
wrm sta ik 18e in de top fernandes
ik ben toch best actief soms.
Victoria Justice toch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie is dit? Ze komt mij zo bekend voor.
[ afbeelding ]Omdat peer.![]()
Gisteren mijn droomvrouw op TV gezien.
Cheryl Cole, adembenemend mooi gewoon.
If not now, then when.![]()
Ik weet al waarom ze mij bekend voor komt. Ze heeft wat weg van die ex-vrouw van Hank Moody, strong milf trouwens.quote:If not now, then when.![]()
Haar accent is ook cute.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]Omdat peer.![]()
Sowieso vrouwen met een mooi Engels accent.quote:Het geeft ze net wat meer klasse op de één of andere manier.
Je hebt d'r waarschijnlijk gewoon op tv langs zien komenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet al waarom ze mij bekend voor komt. Ze heeft wat weg van die ex-vrouw van Hank Moody, strong milf trouwens.![]()
![]()
Ah, daar hebben we mevrouw weet-alles-veel-beter-dan-persoon-in-kwestie-zelf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt d'r waarschijnlijk gewoon op tv langs zien komen
Maar ze is best vaak op tv daarom.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we mevrouw weet-alles-veel-beter-dan-persoon-in-kwestie-zelf.![]()
Klasse vind ik dan toch meer passen bij het echte kakaccent, zegmaar. Accent van Cheryl is gewoon schattig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met een mooi Engels accent.Het geeft ze net wat meer klasse op de één of andere manier.
Omdat peer.![]()
Girlcrush.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk Yuri, zelfs zonder makeup is ze, dat hebben niet veel celebsOmdat peer.![]()
Misschien is degelijkheid een beter woord. Bij vrouwen met een kakaccent moet je de mond dichtnaaien, walgelijk is het. Totaal niet cool ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klasse vind ik dan toch meer passen bij het echte kakaccent, zegmaar. Accent van Cheryl is gewoon schattig.Mijlpaal dit. Vas die het met mij eens is..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk Yuri, zelfs zonder makeup is ze, dat hebben niet veel celebsIf not now, then when.![]()
Ze heeft een vrij hoog knuffelgehalte, ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jij haar niet ook meer schattig dan knap?Omdat peer.![]()
Koester het moment pls.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijlpaal dit. Vas die het met mij eens is..![]()
Ik heb er een screenshot van gemaakt en opgeslagen op mijn Dropbox account zodat ik het nooit meer vergeet.quote:If not now, then when.![]()
Oh toch maar wel ja?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal 's je oester koesteren.![]()
![]()
Niet eens boven je bed gehangen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er een screenshot van gemaakt en opgeslagen op mijn Dropbox account zodat ik het nooit meer vergeet.Omdat peer.![]()
Dat kan mijn Winnie de Poeh poster echt niet evenaren hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet eens boven je bed gehangen?
Hehe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook echt bijzitten als hij wat probeert jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat kan mijn Winnie de Poeh poster echt niet evenaren hoor.
Omdat peer.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook echt bijzitten als hij wat probeert ja
Zeker die herhaling van graham norton?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Haha inderdaad. Comedy Central 4-ever.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker die herhaling van graham norton?
Géén idee.quote:Zo zit ik straks ook te knagen aan m'nquote:
Bedenk me ineens dat ik de vorige keer dat ik bestelde jouw tip nog had opgeslagen.
![]()
Dat dere omega 3.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Géén idee.
[..]
Zo zit ik straks ook te knagen aan m'n
[ afbeelding ]
Bedenk me ineens dat ik de vorige keer dat ik bestelde jouw tip nog had opgeslagen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je scheurt uit je kleding man.
![]()
![]()
![]()
Gefrituurde visquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Géén idee.
[..]
Zo zit ik straks ook te knagen aan m'n
[ afbeelding ]
zonde gewoon.
Deathlift or Die.![]()
Vis
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
Wat is trouwens dat ding met die kaarten van Amsterdam in het vorige topic?Deathlift or Die.![]()
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomenquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
Wat is trouwens dat ding met die kaarten van Amsterdam in het vorige topic?![]()
ok duidelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomen
dat eerste geloof ik niet helemaal![]()
Neem nog een pil johquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
ok duidelijk
dat eerste geloof ik niet helemaal![]()
Ik ben kaolo lekker dussequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
ok duidelijk
dat eerste geloof ik niet helemaalDeathlift or Die.![]()
jij gebruikt veel meer drugs dan ik denk ikquote:
dus weet niet wat je komt zeggen en alles :Sja van jou weet ik t wel :$ maar anderen..quote:![]()
sorry komt door mijn twisted drugsbrein, wat zei ik ookalweer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
jij gebruikt veel meer drugs dan ik denk ik
dus weet niet wat je komt zeggen en alles :S![]()
Why do you wanna knowquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef 16meter het volgende:
weet niet
heb je wel eens ghb gebruikt vaseline?![]()
Nog niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef 16meter het volgende:
weet niet
heb je wel eens ghb gebruikt vaseline?
iemand wilde het met me gebruiken, maar ik heb gehoord dat het gevaarlijk is en twijfel of ik t moet doenquote:
staat ook wel bekend als 'rape drug' en wordt gebruik als olifantenverdoving!!!
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVTsnap niet wat je bedoelt ?!?!?!quote:![]()
Doe maar niet, ik ging verschrikkelijk over m'n nekquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
iemand wilde het met me gebruiken, maar ik heb gehoord dat het gevaarlijk is en twijfel of ik t moet doen
staat ook wel bekend als 'rape drug' en wordt gebruik als olifantenverdoving!!!
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVT.
![]()
Het leven is gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef 16meter het volgende:
bedankt voor het advies
ik zou nooit gevaarlijke middelen tot me willen nemen![]()
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadviesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef 16meter het volgende:
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVT.
![]()
True story. Knappe allochtonen ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomen![]()
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadvies.
.
![]()
Dit, echt, Idontwanttoliveonthisplanetanymore.jpg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadvies.
full stops and exclamation marks![]()
De video's van die gozerquote:![]()
![]()
!
Brb even verhuizen naar Rusland/Oekraïne.
En al die chicks zijn skinny as fuck () dus 99% van jullie chubby chasers hier zou daar commentaar op hebben als ze niet scheel waren en/of de hele lichamen zouden zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door krioro op 03-11-2012 19:23:25 ]full stops and exclamation marks![]()
no squats is no squatsquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je commentaar op deze billen?If not now, then when.![]()
Jij postte laatst nog een andere vid van hem met een even skinny assed chick die je wilde wifen.quote:full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Commentaar hebben als je zelf niet ripped bent
Weet ik, maar niemand neemt je serieus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Smaak heeft niets met een eigen fysiek te maken.![]()
Vraag even of ik care.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar niemand neemt je serieus.If not now, then when.![]()
Bony
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Mag je hier alleen komen als je allochtoon bent?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomenOmdat peer.![]()
knap of allochtoonquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mag je hier alleen komen als je allochtoon bent?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Jij bent toch ook stiekem allochtoon?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mag je hier alleen komen als je allochtoon bent?full stops and exclamation marks![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij bent toch ook stiekem allochtoon?
Deutsch en Indo.
Niet dat je er iets van ziet, ik ben bijna doorzichtig.
Omdat peer.![]()
Deutschland represent.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt.
Deutsch en Indo.
Niet dat je er iets van ziet, ik ben bijna doorzichtig.
En niks mis met doorzichtig.full stops and exclamation marks![]()
Yeah.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Deutschland represent.
En niks mis met doorzichtig.
Omdat peer.![]()
nee jij zou er niet zo ordinair bij zitten met een drugs sigaret in je mond weet ik wel hoorquote:
xx![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee jij zou er niet zo ordinair bij zitten met een drugs sigaret in je mond weet ik wel hoor
xx![]()
![]()
blijft heerlijk liedquote:
quote:Fuck, die downloadlink in de beschrijving doet het niet meerquote:.
![]()
Tevens regen en kou, dus zuurkoolstamppot met Hema-rookworst.
En shampoo meegenomen @ werk vandaag, voor ¤1 per stuk. Die roze met blauwe dop alleen al was ¤4,80
.
![]()
![]()
Het type voer wat je naar binnen werkt als een boer die nog een halve dag noeste arbeid moet verrichtenquote:Op zondag 4 november 2012 15:22 schreef Ethanolic het volgende:
Stamppot![]()
God honger gekregen naar andijvie stamppot met een bal gehakt.
![]()
Stamppot is zo smerigsowerso Nederlands eten is niks
Later als k groot ben ga k terug na me eige land daar s alles beterI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
![]()
serieus stamppot niet kunnen waarderen
dat schotel je geen gasten voor maar zoals dwc na een harde dag werken is dat gewoon echt heerlijk
Mijn telefoon corrigeerde stamppot naar stampot
Deathlift or Die.![]()
Hema rookworst omgquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
En shampoo meegenomen @ werk vandaag, voor ¤1 per stuk. Die roze met blauwe dop alleen al was ¤4,80
.
[ afbeelding ]![]()
Maar really? Zoveel shampoo. Sowieso je haar wassen met shampoo voor europees haar
![]()
![]()
Niet voor mij, zonder gel heb ik een Wiz Khalifa kapselquote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hema rookworst omg![]()
Maar really? Zoveel shampoo. Sowieso je haar wassen met shampoo voor europees haar
. Heb ze voor m'n ma en m'n fwb gehaald
.
![]()
kk wijf ben je he sjezusquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mijn gel/parfum/spulletjes-plank had ik ooit al 's gepost hè? Da's gewoon 4x zoveel spullen als deze shampoopicquote:.
![]()
Daarom zeg ik hetquote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn gel/parfum/spulletjes-plank had ik ooit al 's gepost hè? Da's gewoon 4x zoveel spullen als deze shampoopic.
Ik heb echt veul minder spul.
![]()
Whehe ach, lieve jongen. "Bedankt voor de seks, hier heb je een L'oreal Elvive"quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet voor mij, zonder gel heb ik een Wiz Khalifa kapsel. Heb ze voor m'n ma en m'n fwb gehaald
.
![]()
![]()
Hehe, het is friends with benefits hè, niet benefits with friendshipquote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whehe ach, lieve jongen. "Bedankt voor de seks, hier heb je een L'oreal Elvive".
![]()
Dit smaakt naar meer dan fwb's. En het word tijd dat jij weer een vriendin krijgtquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, het is friends with benefits hè, niet benefits with friendship.
.
![]()
Waar baseer jij dit nou weer op? Enge stalkerquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit smaakt naar meer dan fwb's. En het word tijd dat jij weer een vriendin krijgt.
. Hoezo dan?
![]()
Hoezo stalkerquote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar baseer jij dit nou weer op? Enge stalker. Hoezo dan?
.
Je bent aardig de laatste tijd, je lijkt wel verliefd.
![]()
Wat bazel jij.quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo stalker.
Je bent aardig de laatste tijd, je lijkt wel verliefd.
![]()
Eh, en waarom precies? Alsof je haar überhaupt kent, you wishquote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je er godverdomme werk van moet maken en haar moet wifen..
![]()
Gelijk die PI erbij, je buurmeisje heeft niet toevallig foto's gemaakt of iets gezegd hoor, ik zit je maar te fokkenquote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eh, en waarom precies? Alsof je haar überhaupt kent, you wish.
.
![]()
Ik weet sowieso dat jij d'r niet kent, maar buiten dat vond ik het gewoon raar wat je zeiquote:Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelijk die PI erbij, je buurmeisje heeft niet toevallig foto's gemaakt of iets gezegd hoor, ik zit je maar te fokken.
.
![]()
Wat is er raar aan als ik voor de grap zeg dat je je fwb moet wifen? Vertel, wat is er precies raar aan?quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet sowieso dat jij d'r niet kent, maar buiten dat vond ik het gewoon raar wat je zei.
![]()
Vas en dWc beef, vanavond leggen ze het weer bij met brute, zweterige, bloederige make-up seks.
Maar er zal niet geslikt worden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Waarom zou je dat zomaar roepen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er raar aan als ik voor de grap zeg dat je je fwb moet wifen? Vertel, wat is er precies raar aan?Ik zeg toch ook niet random op straat tegen een stel dat ze moeten trouwen
.
![]()
Ik snap geen kut meer van jou en je vergelijkingen sonquote:Op zondag 4 november 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zomaar roepen?Ik zeg toch ook niet random op straat tegen een stel dat ze moeten trouwen
.
.
![]()
Je kent mij amper, haar helemaal niet, de situatie tussen ons totaal niet, en dan zoiets roepen. Vind ik raarquote:Op zondag 4 november 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap geen kut meer van jou en je vergelijkingen son.
. Niet dat ik op m'n pik ben getrapt ofzo, ik snap echt gewoon niet waar die ineens vandaan kwam
. Vond ik raar.
![]()
Hmm, ik denk dat iedereen jouw overdreven reactie nogal raar vind. Maar blijkbaar raakte ik een gevoelige snaar ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kent mij amper, haar helemaal niet, de situatie tussen ons totaal niet, en dan zoiets roepen. Vind ik raar. Niet dat ik op m'n pik ben getrapt ofzo, ik snap echt gewoon niet waar die ineens vandaan kwam
. Vond ik raar.
.
![]()
Lol thanks son, zat al terug te lezen of het aan mij lag, want ik vond 'm écht raarquote:Op zondag 4 november 2012 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas, je reactie was gewoon raar hoor..
Alle kuurtjes en kwaaltjes uit R&P in één persoon, ook een prestatiequote:.
![]()
Misschien doet ze aan een soort (on)bewuste omgekeerde psychologie.
Je moet haar wifen -> man schrikt (trouwen) -> resultaat: no wifing
Profit voor vas.If not now, then when.![]()
Lol als het zo zit dan is het zeker weten onbewustquote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Profit voor vas.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Profit voor vas.![]()
![]()
Denken dat Yuri serieus isquote:Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol thanks son, zat al terug te lezen of het aan mij lag, want ik vond 'm écht raar.
.
![]()
Vind mezelf al raar, maar jouw reactie was gaarderquote:Op zondag 4 november 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denken dat men jou níet raar vind.
.
![]()
Zou namelijk niet weten waarom ze anders zoiets zou zeggen. Het is toch algemeen bekend dat Vas een crush op dWc heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol als het zo zit dan is het zeker weten onbewust
Stel dat een meisje een vriend heeft, maar een andere jongen vindt dat meisje erg leuk. Normaal zegt een jongen altijd "Hij is een klootzak" of "Jij verdient hem niet". In plaats daarvan prijs je hem de hemel in (iets wat hij niet is/kan worden) en zodoende gaat het meisje twijfelen of hij daadwerkelijk de juiste jongen is. Resultaat: uitmaken.
Profit.
quote:
quote:If not now, then when.![]()
Jij maakt gewoon een rare (en in de eerste instantie onduidelijke) 'grap', kan ik niet helpen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind mezelf al raar, maar jouw reactie was gaarder.
![]()
Huh maar je hebt het de afgelopen dagen wel vaker over je fwb gehad, en nu koop je shampoo voor haar, is het dan zo raar dat ik zeg: "Dit smaakt naar meer."quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij maakt gewoon een rare (en in de eerste instantie onduidelijke) 'grap', kan ik niet helpen.
Ik snap JOU niet joh![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh maar je hebt het de afgelopen dagen wel vaker over je fwb gehad, en nu koop je shampoo voor haar, is het dan zo raar dat ik zeg: "Dit smaakt naar meer."
Ik snap JOU niet joh
Is btw diezelfde chick voor wie ik een ¤100 H&M-budget cadeau gaf op d'r verjaardag en een Swarovski-armband kocht bij de Bijenkorf, dus als die shampoo je al verbaast.
![]()
Ja dat wist ik toch niet zemmelquote:Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is btw diezelfde chick voor wie ik een ¤100 H&M-budget gaf en een Swarovskii-armband kocht bij de Bijenkorf, dus als die shampoo je al verbaast.
.
![]()
Popcorn is op.
Waarom zou je een fuckbuddy 100 euro voor haar verjaardag geven trouwens?
Deathlift or Die.![]()
Volgens mij hanteer jij een andere definitie van fwb, wat iets anders is dan een fuckbuddy.quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Popcorn is op.
Waarom zou je een fuckbuddy 100 euro voor haar verjaardag geven trouwens?En om je vraag te beantwoorden, omdat ik een baas benquote:The best thing a man can ever ask for: you get a nice caring friend, sex and free sammiches AND you don't have to have kids or live with her. What else could you desire?
en/of
casual relationship implying no committment, but involving companionship (the friends bit) and some sort of physical element like making out, sex, baseball (the benefits). although rumored to be a myth, absolutely possible..
![]()
Leuke theorie, maar het vrouwelijk brein is wel zo naïef om die jongen te geloven dat hij echt zo geweldig is. Zo iets zou misschien alleen werken als ze al eens iets gedaan hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou namelijk niet weten waarom ze anders zoiets zou zeggen. Het is toch algemeen bekend dat Vas een crush op dWc heeft.
Stel dat een meisje een vriend heeft, maar een andere jongen vindt dat meisje erg leuk. Normaal zegt een jongen altijd "Hij is een klootzak" of "Jij verdient hem niet". In plaats daarvan prijs je hem de hemel in (iets wat hij niet is/kan worden) en zodoende gaat het meisje twijfelen of hij daadwerkelijk de juiste jongen is. Resultaat: uitmaken.
Profit.Deathlift or Die.![]()
Sowieso klinkt fwb apart en 'kijk mij', ik prefereer/we prefereren (hij spreekt als 'we'!) de term soulmates
.
![]()
Nu snap ik al helemaal geen kut meer van waarom je zo boos werd als je het over fucking soulmates hebtquote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik prefereer/we prefereren (hij spreekt als 'we'!) de term soulmates
.
.
![]()
We chillen en ballen met elkaar kort gezegd, weet ik veel welke term daarbij hoort. Vind ik fwb en soulmates het beste passen. Ook altijd mensen die ons kennen die dat vragen, "hoe zit het nou precies tussen jullie"? None of your God damn businessquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu snap ik al helemaal geen kut meer van waarom je zo boos werd als je het over fucking soulmates hebt.
. Het is zoals het is, hokjesdenkers
.
En nogmaals, ik werd niet boos, vroeg me alleen af waarom je zei dat ik d'r moest wifen, zo uit het niks (bleek dus voor de grap.. logisch). Dat is toch niet raar als ik me dat afvraag, of wel?![]()
Kunnen we het niet over iets anders hebben -_-'![]()
Jahoor schatje, als je mij ook een fles shampoo geeftquote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We chillen en ballen met elkaar kort gezegd, weet ik veel welke term daarbij hoort. Vind ik fwb en soulmates het beste passen. Ook altijd mensen die ons kennen die dat vragen, "hoe zit het nou precies tussen jullie"? None of your God damn business. Het is zoals het is, hokjesdenkers
.
En nogmaals, ik werd niet boos, vroeg me alleen af waarom je zei dat ik d'r moest wifen, zo uit het niks (bleek dus voor de grap.. logisch). Dat is toch niet raar als ik me dat afvraag, of wel?![]()
Kunnen we het niet over iets anders hebben -_-'![]()
![]()
Asian chicks digg ik dus echt niet man, die asses zijn natuurlijk wel fijn maar die hoofden, nee mangggg.quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zoals deze chicks bijvoorbeeld.
Asian chicks met ass.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Geef jij al je goede directe vrienden ook een cadeau met 100 euro waarde?quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij hanteer jij een andere definitie van fwb, wat iets anders is dan een fuckbuddy.
[..]
En om je vraag te beantwoorden, omdat ik een baas ben.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Asian chicks digg ik dus echt niet man, die asses zijn natuurlijk wel fijn maar die hoofden, nee mangggg.Rare Egyptenaar.
Zo kaolohard geven. Je menig baseren op Angel-Joy
.
![]()
Ik chill en bal ook met mijn vriendin.quote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We chillen en ballen met elkaar kort gezegd, weet ik veel welke term daarbij hoort. Vind ik fwb en soulmates het beste passen. Ook altijd mensen die ons kennen die dat vragen, "hoe zit het nou precies tussen jullie"? None of your God damn business. Het is zoals het is, hokjesdenkers
.
Kunnen we het niet over iets anders hebben -_-'Deathlift or Die.![]()
Wat snap je niet aan hem de hemel in prijzen? Een beeld van hem schetsen, wat voor het meisje ideaal is, maar waar die jongen nooit aan zal kunnen tippen of überhaupt in de buurt van zal komen. Het meisje wordt dan bewust van het feit dat hij eigenlijk helemaal niet de prins op het witte paard is en maakt het uit. Als dat meisje dan inderdaad denkt - zoals jij zegt - dat hij zo fantastisch is als dat jij hem beschrijft, dan is zij gewoon kanker dom.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar het vrouwelijk brein is wel zo naïef om die jongen te geloven dat hij echt zo geweldig is. Zo iets zou misschien alleen werken als ze al eens iets gedaan hebben.If not now, then when.![]()
Die kk hoofden zou ik dus niet raken, mijn gado.quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Rare Egyptenaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 4 november 2012 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geef jij al je goede directe vrienden ook een cadeau met 100 euro waarde?
Als je hierna wou vragen "waarom haar dan wel", omdat zij een friend with benefit is, en niet gewoon een friend.
![]()
En deze? Koreaansequote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die kk hoofden zou ik dus niet raken, mijn gado..
![]()
![]()
Dat is de naïviteit van (bijna alle) meisjes.quote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan hem de hemel in prijzen? Een beeld van hem schetsen, wat voor het meisje ideaal is, maar waar die jongen nooit aan zal kunnen tippen of überhaupt in de buurt van zal komen. Het meisje wordt dan bewust van het feit dat hij eigenlijk helemaal niet de prins op het witte paard is en maakt het uit. Als dat meisje dan inderdaad denkt - zoals jij zegt - dat hij zo fantastisch is als dat jij hem beschrijft, dan is zij gewoon kanker dom.Deathlift or Die.![]()
angel joyquote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Rare Egyptenaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Oke man.quote:Op zondag 4 november 2012 17:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is de naïviteit van (bijna alle) meisjes.If not now, then when.![]()
Die aziatische chick in fobo sinji
Dan plaats je haar dus boven je vrienden, maw is het meer dan vriendschap.quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Als je hierna wou vragen "waarom haar dan wel", omdat zij een friend with benefit is, en niet gewoon een friend.
![]()
You got hooked man.Deathlift or Die.![]()
Oké, jij zal het allemaal beter weten hoe het precies zit bij mij inderdaad. Stom van mequote:Op zondag 4 november 2012 17:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan plaats je haar dus boven je vrienden, maw is het meer dan vriendschap.![]()
.
Nou nee, we kiezen niet allemaal voor jouw aanpakquote:You got hooked man..
![]()
Zonder dat hoofd, wellicht.quote:Op zondag 4 november 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En deze? Koreaanse.
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Veel beter.quote:Op zondag 4 november 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat, pervert.
altijd zo'n domper als je zo een donkerharige chick ziet lopen en dan denk je zo van hey nice, en dan blijkt het een chineze te zijn
Ik verwacht wel een uitnodiging over de PM met datum en locatie van de bruiloft over 6 maanden.quote:Op zondag 4 november 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oké, jij zal het allemaal beter weten hoe het precies zit bij mij inderdaad. Stom van me.
[..]
Nou nee, we kiezen niet allemaal voor jouw aanpak.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zoals deze chicks bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]![]()
Dit is ook een mooi meisje imo.
Vanaf 8:11
Beetje bruin, zulke haren en dan van die groen-achtige ogen, fuaaaark.If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die kk hoofden zou ik dus niet raken, mijn gado.mee eens. 99% van de real life asian chicks zijn gewoon lelijk.
Deathlift or Die.![]()
Asian Tradement Studies op de HES ooksomehow krijg ik het altijd voor elkaar om daar ongewild tussen een P - of diploma uitreiking te staan.
Deathlift or Die.![]()
Waag het niet om in je Gigolo-outfit die ladies bachelor party te doenquote:Op zondag 4 november 2012 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een uitnodiging over de PM met datum en locatie van de bruiloft over 6 maanden..
Dus die 2.200.000.000/100*1 = 22.000.000 asian chicks die wel mooi zijn zou ik totaal rampenerenquote:Op zondag 4 november 2012 18:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]mee eens. 99% van de real life asian chicks zijn gewoon lelijk.
.
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waag het niet om in je Gigolo-outfit die ladies bachelor party te doen.
Een groot deel zal daar ook wel Balinezen van zijn. Ik vind Chinezen, Koreanen en Jappen met zo een spokenhuidje echt nietsquote:[..]
Dus die 2.200.000.000/100*1 = 22.000.000 asian chicks die wel mooi zijn zou ik totaal rampeneren.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Asian2Asian parties, zo veel wijven, zo weinig lekkere.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Of chicks nou uit Kuala Lumpur of uit Managua komen, als ze lekker zijn zou ik ze doenquote:Op zondag 4 november 2012 18:16 schreef Ethanolic het volgende:
Een groot deel zal daar ook wel Balinezen van zijn. Ik vind Chinezen, Koreanen en Jappen met zo een spokenhuidje echt niets.
![]()
Alle lekkere wijven in Azië zijn hoeren.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waag het niet om in je Gigolo-outfit die ladies bachelor party te doen.
[..]
Dus die 2.200.000.000/100*1 = 22.000.000 asian chicks die wel mooi zijn zou ik totaal rampeneren.
Even kotsen brb.![]()
of mannenquote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef ThaTim het volgende:
Alle lekkere wijven in Azië zijn hoeren.![]()
Gewaagd.quote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef ThaTim het volgende:
Alle lekkere wijven in Azië zijn hoeren.Deathlift or Die.![]()
Spreek uit ervaring manquote:
hohoho, ik plugde een chick van z'n foboquote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ahw jongens.. jullie hebben Sinji weggejaagdI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zij is binnenkort in Rotterdamquote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hohoho, ik plugde een chick van z'n fobo![]()
![]()
wutwut?quote:
Was meer een excuus om die badass gif in context te gebruikenquote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ahw jongens.. jullie hebben Sinji weggejaagd![]()
![]()
hmmm, zou eigenlijk naar 't zuiden gaan dit weekend, maar nu twijfel ik toch weerquote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/events/363426097078568/
Sluw.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Was meer een excuus om die badass gif in context te gebruikenDeathlift or Die.![]()
Wat attent van je, supertof ja. Erg jammer dat ik niets mocht fotograferen. Wel heel snel snapshots gemaakt als een ninja, maar toen moest ik mijn tas inleveren. /tantoeskeerquote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe was het Samurai museum eigenlijk?
Wacht ff, dan upload ik de foto even![]()
![]()
Ze heet gewoon al Tran, ik zou oppassen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hmmm, zou eigenlijk naar 't zuiden gaan dit weekend, maar nu twijfel ik toch weer![]()
Weet nooit he met die asians.quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heet gewoon al Tran, ik zou oppassen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe was het Samurai museum eigenlijk?![]()
![]()
Negerinnenquote:!
En geef me de 5 minuten terug die ik net heb vergooid met het lezen van die achterlijke discussie.
Whehe, ik zat al te lachen om dat peerd ja.quote:
Ziet er wel tof uit verder.
Nicequote:Vrienden vroegen of ik meeging daarheen, maarja heb een beetje weinig tijd dus ik dacht ff peilen of het de moeite waard is
quote:![]()
![]()
Supertof als de materie je interesseert, maar voor 12 euro net even teveel voor de gemiddelde museumganger die iets over Samurai's wil leren![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Negerinnen!
En geef me de 5 minuten terug die ik net heb vergooid met het lezen van die achterlijke discussie.![]()
![]()
Fotoboek die je kunt kopen is wel heel erg de moeite waard tho. Mooier dan dat had ik het niet kunnen schieten. Erg dik ook, value buy![]()
JullieThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ACquote:Op zondag 4 november 2012 19:02 schreef Sinji het volgende:
What's going on here guise? [ afbeelding ]
[..]
Fuck this shit, I'm out [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
Seedorf mateloos populair in Rio
Rio de Janeiro. De stad van de samba, carnaval, favella's de mooie stranden en natuurlijk van het voetbal. En de stad - sinds kort - van Clarence Seedorf, nu speler van Botafogo. Ayolt Kloosterboer maakte de volgende reportage.
Duurt 7:12.
http://nos.nl/video/436796-seedorf-mateloos-populair-in-rio.html
Mooi man.
![]()
![]()
Thanks, zo even kijken. Seedorf![]()
Hij heeft al 7x gescoord dit seizoen geloof ik, nieuw record van hem.
Deathlift or Die.![]()
8x mangquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
Thanks, zo even kijken. Seedorf![]()
Hij heeft al 7x gescoord dit seizoen geloof ik, nieuw record van hem.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
Goede kijktip. Meest onderwaardeerde Nederlandse voetbalspeler.
Wel jammer dat het Botafogo shirt hem niet zo episch staat als het heilige tenue van AC Milan.
Deathlift or Die.![]()
waarom miste hij die penalty tegen frankrijk?quote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Goede kijktip. Meest onderwaardeerde Nederlandse voetbalspeler.
Wel jammer dat het Botafogo shirt hem niet zo episch staat als het heilige tenue van AC Milan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Waarom zijn bananen krom?quote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
waarom miste hij die penalty tegen frankrijk?Goeie keepertquote:
Wel lekkere peer tho.Deathlift or Die.![]()
Waarom nam ie nog 'n penalty tegen Turkije en miste ie weer?quote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zijn bananen krom?
[..]
Goeie keepert
Wel lekkere peer tho.
Heerlijke pegel he
Waarom heeft Rooney gisteren voor de zevende keer een penalty gemist?quote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Waarom nam ie nog 'n penalty tegen Turkije en miste ie weer?
Heerlijke pegel heDeathlift or Die.![]()
Man U heeft penaltyprobleem weetjequote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom heeft Rooney gisteren voor de zevende keer een penalty gemist?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Waarom kan ik in WWE '12 bij het customizen kiezen uit 14 (!) verschillende geweien, incl. hert en steenbok.
![]()
LOL, je hebt ook een alienmasker, een brown paper bag, een scooterhelm, een apekop, een astronautenhelm, een kippenkop, een gasmasker, een burka, princessentiara en nog veel meer random shit, geniaal zoveel keus.
O-m-g, ook batmanvleugels of engelenvleugels, een halo boven je kop, een heel apenpak, alles kan gewoon.
[ Bericht 12% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 04-11-2012 21:27:57 ]![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL, je hebt ook een alienmasker, een brown paper bag, een scooterhelm, een apekop, een astronautenhelm, een kippenkop, een gasmasker, een burka, princessentiara en nog veel meer random shit, geniaal zoveel keus.
O-m-g, ook batmanvleugels of engelenvleugels, een halo boven je kop, een heel apenpak, alles kan gewoon.
![]()
![]()
Mensen die nog steeds zeiken over die penalties bij Seedorf![]()
Over Frank de Boer/ Ronald de Boer/ Jaap Stam hoor je ze nooit.
FdB notabene 2 keer mis in 1 fucking wedstrijd.Jawel, je keek.![]()
heb nog jeugdtrauma van die wedstrijd manquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef jna het volgende:
FdB notabene 2 keer mis in 1 fucking wedstrijd.kut italië
Vergeet Cocu niet !quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef jna het volgende:
FdB notabene 2 keer mis in 1 fucking wedstrijd.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Team van 98 was wel gewoon vet goed, Davids en Kluivert in optima forma
![]()
Echt freaky hoor. Ben best in voor dingen maar dit.. ik hou er niet van hoor nee mm mm not for me no sir-e![]()
das altijd so lkr als ze dan voor een koets staat en je vooruit trekt en je haar kan slaan met je zweepje
Vas weet waar k t over hepDeathlift or Die.![]()
Kasplantje.quote:Op maandag 5 november 2012 00:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, hoe is het eigenlijk met frisoDeathlift or Die.![]()
Ik had de dag erna geloof ik al een Paint/PS-topic aangemaaktquote:![]()
. [PAINT/PS] Prins Friso kutgeintjes.
![]()
Moet kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had de dag erna geloof ik al een Paint/PS-topic aangemaakt![]()
. [PAINT/PS] Prins Friso kutgeintjes.
Op je eerste dag stage gelijk vrouwwezentjes in de gym squatinstructies geven en rondswaggen met je kekke Fysiovest.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wel kreupele vrouwmensjes dan aangezien ze bij de fysio komen?quote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Op je eerste dag stage gelijk vrouwwezentjes in de gym squatinstructies geven en rondswaggen met je kekke Fysiovest.
De fysio's bij ons in de gym waren altijd van die kalende 35+'ers die zichzelf net iets te belangrijk vonden![]()
![]()
nee het waren meisjes die geen patiënten van ons waren. De praktijk zit in een onafhankelijke gym hierquote:Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel kreupele vrouwmensjes dan aangezien ze bij de fysio komen?
De fysio's bij ons in de gym waren altijd van die kalende 35+'ers die zichzelf net iets te belangrijk vondenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
En wat je zegt herken ik wel in andere praktijken ja. Waar ik loop zijn ze echter mad relaxed.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik had als klein 14 jarig jongetje altijd een superspange net afgestudeerde fysiotherapeute.Deathlift or Die.![]()
Toen al in de gym of wat?quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had als klein 14 jarig jongetje altijd een superspange net afgestudeerde fysiotherapeute.Toen zat ik nog aan de frikandelbroodjes met energydrink man
.
![]()
Nee, gewoon voor voetbal. In een kliniek wel.quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen al in de gym of wat?Toen zat ik nog aan de frikandelbroodjes met energydrink man
.
Ik ben niet sinds mijn 14de bezig in het krachthonk hoor
Deathlift or Die.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Godgloeiende. GE-FE-LI-CI-TEERD, als ik het niet zou menen had ik wel op het kruisje geklikt. Obstinaat meisje. FOEI(onghaai).Phantoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moet jij lekker zeggen mevrouw haantje de voorste. In China had je gewoon in een put liggen slapen.![]()
![]()
.
![]()
Zit ook een niveauverschilletje in qua opleiding hè, de meeste orthopeden zijn chirurg.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fysio's zijn noobs, orthopeden zijn pro.Deathlift or Die.![]()
Je moeder is een pro.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fysio's zijn noobs, orthopeden zijn pro.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:
NO WAIquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit ook een niveauverschilletje in qua opleiding hè, de meeste orthopeden zijn chirurg.
WAT is dit?quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mi gado jongens, Etha ain't got shit on me.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Spontaan mijn 50kg aan gewichten aan m'n barbell gehangen en wezen liften..
Heb werkelijk waar nog nooit een sportschool van binnen gezien.
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]!
All good things are wild and free.![]()
Voordat jij je arm eenmaal hebt opgelicht om uit te halen heb ik je al 3x geklapt vriendje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga er nu even een HIIT-sessie uitgooien #obese
grgr![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voordat jij je arm eenmaal hebt opgelicht om uit te halen heb ik je al 3x geklapt vriendje.Ja ok, dat zeggen ze ook tegen Alistair
Deathlift or Die.![]()
Jezelf vergelijken met Alistairquote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ja ok, dat zeggen ze ook tegen Alistair
_!
_!
_!
![]()
Dat meen je niet!!quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]Doesn't sho' bro'quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Haha, fuck you jaquote:. Dat gegeven + mijn voorliefde voor ongezond eten loop ik er nog best swag bij
. #genes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |