Hema rookworst omgquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens regen en kou, dus zuurkoolstamppot met Hema-rookworst.
[ afbeelding ]
En shampoo meegenomen @ werk vandaag, voor ¤1 per stuk. Die roze met blauwe dop alleen al was ¤4,80
.
[ afbeelding ]
Niet voor mij, zonder gel heb ik een Wiz Khalifa kapselquote:Op zondag 4 november 2012 15:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hema rookworst omg![]()
Maar really? Zoveel shampoo. Sowieso je haar wassen met shampoo voor europees haar
kk wijf ben je he sjezusquote:Op zondag 4 november 2012 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tevens regen en kou, dus zuurkoolstamppot met Hema-rookworst.
[ afbeelding ]
En shampoo meegenomen @ werk vandaag, voor ¤1 per stuk. Die roze met blauwe dop alleen al was ¤4,80
.
[ afbeelding ]
Mijn gel/parfum/spulletjes-plank had ik ooit al 's gepost hè? Da's gewoon 4x zoveel spullen als deze shampoopicquote:
Daarom zeg ik hetquote:Op zondag 4 november 2012 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn gel/parfum/spulletjes-plank had ik ooit al 's gepost hè? Da's gewoon 4x zoveel spullen als deze shampoopic.
Whehe ach, lieve jongen. "Bedankt voor de seks, hier heb je een L'oreal Elvive"quote:Op zondag 4 november 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet voor mij, zonder gel heb ik een Wiz Khalifa kapsel. Heb ze voor m'n ma en m'n fwb gehaald
.
Hehe, het is friends with benefits hè, niet benefits with friendshipquote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Whehe ach, lieve jongen. "Bedankt voor de seks, hier heb je een L'oreal Elvive"
Dit smaakt naar meer dan fwb's. En het word tijd dat jij weer een vriendin krijgtquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, het is friends with benefits hè, niet benefits with friendship.
Waar baseer jij dit nou weer op? Enge stalkerquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit smaakt naar meer dan fwb's. En het word tijd dat jij weer een vriendin krijgt.
Hoezo stalkerquote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar baseer jij dit nou weer op? Enge stalker. Hoezo dan?
Wat bazel jij.quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo stalker.
Je bent aardig de laatste tijd, je lijkt wel verliefd.
Eh, en waarom precies? Alsof je haar überhaupt kent, you wishquote:Op zondag 4 november 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je er godverdomme werk van moet maken en haar moet wifen.
Gelijk die PI erbij, je buurmeisje heeft niet toevallig foto's gemaakt of iets gezegd hoor, ik zit je maar te fokkenquote:Op zondag 4 november 2012 16:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eh, en waarom precies? Alsof je haar überhaupt kent, you wish.
Ik weet sowieso dat jij d'r niet kent, maar buiten dat vond ik het gewoon raar wat je zeiquote:Op zondag 4 november 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelijk die PI erbij, je buurmeisje heeft niet toevallig foto's gemaakt of iets gezegd hoor, ik zit je maar te fokken.
Wat is er raar aan als ik voor de grap zeg dat je je fwb moet wifen? Vertel, wat is er precies raar aan?quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet sowieso dat jij d'r niet kent, maar buiten dat vond ik het gewoon raar wat je zei.
Waarom zou je dat zomaar roepen?quote:Op zondag 4 november 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er raar aan als ik voor de grap zeg dat je je fwb moet wifen? Vertel, wat is er precies raar aan?
Ik snap geen kut meer van jou en je vergelijkingen sonquote:Op zondag 4 november 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zomaar roepen?Ik zeg toch ook niet random op straat tegen een stel dat ze moeten trouwen
.
Je kent mij amper, haar helemaal niet, de situatie tussen ons totaal niet, en dan zoiets roepen. Vind ik raarquote:Op zondag 4 november 2012 16:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap geen kut meer van jou en je vergelijkingen son.
Hmm, ik denk dat iedereen jouw overdreven reactie nogal raar vind. Maar blijkbaar raakte ik een gevoelige snaar ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je kent mij amper, haar helemaal niet, de situatie tussen ons totaal niet, en dan zoiets roepen. Vind ik raar. Niet dat ik op m'n pik ben getrapt ofzo, ik snap echt gewoon niet waar die ineens vandaan kwam
. Vond ik raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |