Gewaagd.quote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef ThaTim het volgende:
Alle lekkere wijven in Azië zijn hoeren.
Spreek uit ervaring manquote:
hohoho, ik plugde een chick van z'n foboquote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ahw jongens.. jullie hebben Sinji weggejaagd
Zij is binnenkort in Rotterdamquote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hohoho, ik plugde een chick van z'n fobo
wutwut?quote:
Was meer een excuus om die badass gif in context te gebruikenquote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ahw jongens.. jullie hebben Sinji weggejaagd
hmmm, zou eigenlijk naar 't zuiden gaan dit weekend, maar nu twijfel ik toch weerquote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/events/363426097078568/
Sluw.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Was meer een excuus om die badass gif in context te gebruiken
Wat attent van je, supertof ja. Erg jammer dat ik niets mocht fotograferen. Wel heel snel snapshots gemaakt als een ninja, maar toen moest ik mijn tas inleveren. /tantoeskeerquote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe was het Samurai museum eigenlijk?
Ze heet gewoon al Tran, ik zou oppassen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hmmm, zou eigenlijk naar 't zuiden gaan dit weekend, maar nu twijfel ik toch weer
Weet nooit he met die asians.quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heet gewoon al Tran, ik zou oppassen.
quote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe was het Samurai museum eigenlijk?
Negerinnenquote:
Whehe, ik zat al te lachen om dat peerd ja.quote:
Nicequote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Negerinnen!
En geef me de 5 minuten terug die ik net heb vergooid met het lezen van die achterlijke discussie.
ACquote:Op zondag 4 november 2012 19:02 schreef Sinji het volgende:
What's going on here guise? [ afbeelding ]
[..]
Fuck this shit, I'm out [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8x mangquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Ethanolic het volgende:
Thanks, zo even kijken. Seedorf![]()
Hij heeft al 7x gescoord dit seizoen geloof ik, nieuw record van hem.
waarom miste hij die penalty tegen frankrijk?quote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Goede kijktip. Meest onderwaardeerde Nederlandse voetbalspeler.
Wel jammer dat het Botafogo shirt hem niet zo episch staat als het heilige tenue van AC Milan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zijn bananen krom?quote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef ThaTim het volgende:
[..]
waarom miste hij die penalty tegen frankrijk?
Goeie keepertquote:
Waarom nam ie nog 'n penalty tegen Turkije en miste ie weer?quote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zijn bananen krom?
[..]
Goeie keepert
Wel lekkere peer tho.
Waarom heeft Rooney gisteren voor de zevende keer een penalty gemist?quote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Waarom nam ie nog 'n penalty tegen Turkije en miste ie weer?
Heerlijke pegel he
Man U heeft penaltyprobleem weetjequote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom heeft Rooney gisteren voor de zevende keer een penalty gemist?
quote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL, je hebt ook een alienmasker, een brown paper bag, een scooterhelm, een apekop, een astronautenhelm, een kippenkop, een gasmasker, een burka, princessentiara en nog veel meer random shit, geniaal zoveel keus.
O-m-g, ook batmanvleugels of engelenvleugels, een halo boven je kop, een heel apenpak, alles kan gewoon.
heb nog jeugdtrauma van die wedstrijd manquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Mensen die nog steeds zeiken over die penalties bij Seedorf![]()
Over Frank de Boer/ Ronald de Boer/ Jaap Stam hoor je ze nooit.
FdB notabene 2 keer mis in 1 fucking wedstrijd.
Vergeet Cocu niet !quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Mensen die nog steeds zeiken over die penalties bij Seedorf![]()
Over Frank de Boer/ Ronald de Boer/ Jaap Stam hoor je ze nooit.
FdB notabene 2 keer mis in 1 fucking wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |