Gewaagd.quote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef ThaTim het volgende:
Alle lekkere wijven in Azië zijn hoeren.
Spreek uit ervaring manquote:
hohoho, ik plugde een chick van z'n foboquote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ahw jongens.. jullie hebben Sinji weggejaagd
Zij is binnenkort in Rotterdamquote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hohoho, ik plugde een chick van z'n fobo
wutwut?quote:
Was meer een excuus om die badass gif in context te gebruikenquote:Op zondag 4 november 2012 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Ahw jongens.. jullie hebben Sinji weggejaagd
hmmm, zou eigenlijk naar 't zuiden gaan dit weekend, maar nu twijfel ik toch weerquote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/events/363426097078568/
Sluw.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Was meer een excuus om die badass gif in context te gebruiken
Wat attent van je, supertof ja. Erg jammer dat ik niets mocht fotograferen. Wel heel snel snapshots gemaakt als een ninja, maar toen moest ik mijn tas inleveren. /tantoeskeerquote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe was het Samurai museum eigenlijk?
Ze heet gewoon al Tran, ik zou oppassen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hmmm, zou eigenlijk naar 't zuiden gaan dit weekend, maar nu twijfel ik toch weer
Weet nooit he met die asians.quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heet gewoon al Tran, ik zou oppassen.
quote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe was het Samurai museum eigenlijk?
Negerinnenquote:
Whehe, ik zat al te lachen om dat peerd ja.quote:
Nicequote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Negerinnen!
En geef me de 5 minuten terug die ik net heb vergooid met het lezen van die achterlijke discussie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |