Lol thanks son, zat al terug te lezen of het aan mij lag, want ik vond 'm écht raarquote:Op zondag 4 november 2012 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas, je reactie was gewoon raar hoor.
Alle kuurtjes en kwaaltjes uit R&P in één persoon, ook een prestatiequote:
Lol als het zo zit dan is het zeker weten onbewustquote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien doet ze aan een soort (on)bewuste omgekeerde psychologie.
Je moet haar wifen -> man schrikt (trouwen) -> resultaat: no wifing
Profit voor vas.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien doet ze aan een soort (on)bewuste omgekeerde psychologie.
Je moet haar wifen -> man schrikt (trouwen) -> resultaat: no wifing
Profit voor vas.
Denken dat Yuri serieus isquote:Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol thanks son, zat al terug te lezen of het aan mij lag, want ik vond 'm écht raar.
Vind mezelf al raar, maar jouw reactie was gaarderquote:Op zondag 4 november 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denken dat men jou níet raar vind.
Zou namelijk niet weten waarom ze anders zoiets zou zeggen. Het is toch algemeen bekend dat Vas een crush op dWc heeft.quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol als het zo zit dan is het zeker weten onbewust
quote:
quote:
Jij maakt gewoon een rare (en in de eerste instantie onduidelijke) 'grap', kan ik niet helpen.quote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind mezelf al raar, maar jouw reactie was gaarder.
Huh maar je hebt het de afgelopen dagen wel vaker over je fwb gehad, en nu koop je shampoo voor haar, is het dan zo raar dat ik zeg: "Dit smaakt naar meer."quote:Op zondag 4 november 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij maakt gewoon een rare (en in de eerste instantie onduidelijke) 'grap', kan ik niet helpen.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh maar je hebt het de afgelopen dagen wel vaker over je fwb gehad, en nu koop je shampoo voor haar, is het dan zo raar dat ik zeg: "Dit smaakt naar meer."
Ik snap JOU niet joh
Ja dat wist ik toch niet zemmelquote:Op zondag 4 november 2012 16:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is btw diezelfde chick voor wie ik een ¤100 H&M-budget gaf en een Swarovskii-armband kocht bij de Bijenkorf, dus als die shampoo je al verbaast.
Volgens mij hanteer jij een andere definitie van fwb, wat iets anders is dan een fuckbuddy.quote:Op zondag 4 november 2012 17:21 schreef Ethanolic het volgende:
Popcorn is op.
Waarom zou je een fuckbuddy 100 euro voor haar verjaardag geven trouwens?
En om je vraag te beantwoorden, omdat ik een baas benquote:The best thing a man can ever ask for: you get a nice caring friend, sex and free sammiches AND you don't have to have kids or live with her. What else could you desire?
en/of
casual relationship implying no committment, but involving companionship (the friends bit) and some sort of physical element like making out, sex, baseball (the benefits). although rumored to be a myth, absolutely possible.
Leuke theorie, maar het vrouwelijk brein is wel zo naïef om die jongen te geloven dat hij echt zo geweldig is. Zo iets zou misschien alleen werken als ze al eens iets gedaan hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zou namelijk niet weten waarom ze anders zoiets zou zeggen. Het is toch algemeen bekend dat Vas een crush op dWc heeft.
Stel dat een meisje een vriend heeft, maar een andere jongen vindt dat meisje erg leuk. Normaal zegt een jongen altijd "Hij is een klootzak" of "Jij verdient hem niet". In plaats daarvan prijs je hem de hemel in (iets wat hij niet is/kan worden) en zodoende gaat het meisje twijfelen of hij daadwerkelijk de juiste jongen is. Resultaat: uitmaken.
Profit.
Nu snap ik al helemaal geen kut meer van waarom je zo boos werd als je het over fucking soulmates hebtquote:Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik prefereer/we prefereren (hij spreekt als 'we'!) de term soulmates
.
We chillen en ballen met elkaar kort gezegd, weet ik veel welke term daarbij hoort. Vind ik fwb en soulmates het beste passen. Ook altijd mensen die ons kennen die dat vragen, "hoe zit het nou precies tussen jullie"? None of your God damn businessquote:Op zondag 4 november 2012 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu snap ik al helemaal geen kut meer van waarom je zo boos werd als je het over fucking soulmates hebt.
Jahoor schatje, als je mij ook een fles shampoo geeftquote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We chillen en ballen met elkaar kort gezegd, weet ik veel welke term daarbij hoort. Vind ik fwb en soulmates het beste passen. Ook altijd mensen die ons kennen die dat vragen, "hoe zit het nou precies tussen jullie"? None of your God damn business. Het is zoals het is, hokjesdenkers
.
En nogmaals, ik werd niet boos, vroeg me alleen af waarom je zei dat ik d'r moest wifen, zo uit het niks (bleek dus voor de grap.. logisch). Dat is toch niet raar als ik me dat afvraag, of wel?![]()
Kunnen we het niet over iets anders hebben -_-'
Asian chicks digg ik dus echt niet man, die asses zijn natuurlijk wel fijn maar die hoofden, nee mangggg.quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zoals deze chicks bijvoorbeeld.
Asian chicks met ass.
Geef jij al je goede directe vrienden ook een cadeau met 100 euro waarde?quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij hanteer jij een andere definitie van fwb, wat iets anders is dan een fuckbuddy.
[..]
En om je vraag te beantwoorden, omdat ik een baas ben.
quote:Op zondag 4 november 2012 17:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Asian chicks digg ik dus echt niet man, die asses zijn natuurlijk wel fijn maar die hoofden, nee mangggg.
Ik chill en bal ook met mijn vriendin.quote:Op zondag 4 november 2012 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We chillen en ballen met elkaar kort gezegd, weet ik veel welke term daarbij hoort. Vind ik fwb en soulmates het beste passen. Ook altijd mensen die ons kennen die dat vragen, "hoe zit het nou precies tussen jullie"? None of your God damn business. Het is zoals het is, hokjesdenkers
.
En nogmaals, ik werd niet boos, vroeg me alleen af waarom je zei dat ik d'r moest wifen, zo uit het niks (bleek dus voor de grap.. logisch). Dat is toch niet raar als ik me dat afvraag, of wel?![]()
Kunnen we het niet over iets anders hebben -_-'
Wat snap je niet aan hem de hemel in prijzen? Een beeld van hem schetsen, wat voor het meisje ideaal is, maar waar die jongen nooit aan zal kunnen tippen of überhaupt in de buurt van zal komen. Het meisje wordt dan bewust van het feit dat hij eigenlijk helemaal niet de prins op het witte paard is en maakt het uit. Als dat meisje dan inderdaad denkt - zoals jij zegt - dat hij zo fantastisch is als dat jij hem beschrijft, dan is zij gewoon kanker dom.quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar het vrouwelijk brein is wel zo naïef om die jongen te geloven dat hij echt zo geweldig is. Zo iets zou misschien alleen werken als ze al eens iets gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |