SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
wrm sta ik 18e in de top fernandes
ik ben toch best actief soms.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Victoria Justice toch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie is dit? Ze komt mij zo bekend voor.
[ afbeelding ]Omdat peer.![]()
Gisteren mijn droomvrouw op TV gezien.
Cheryl Cole, adembenemend mooi gewoon.
If not now, then when.![]()
Ik weet al waarom ze mij bekend voor komt. Ze heeft wat weg van die ex-vrouw van Hank Moody, strong milf trouwens.quote:If not now, then when.![]()
Haar accent is ook cute.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]Omdat peer.![]()
Sowieso vrouwen met een mooi Engels accent.quote:Het geeft ze net wat meer klasse op de één of andere manier.
Je hebt d'r waarschijnlijk gewoon op tv langs zien komenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet al waarom ze mij bekend voor komt. Ze heeft wat weg van die ex-vrouw van Hank Moody, strong milf trouwens.![]()
![]()
Ah, daar hebben we mevrouw weet-alles-veel-beter-dan-persoon-in-kwestie-zelf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt d'r waarschijnlijk gewoon op tv langs zien komen
Maar ze is best vaak op tv daarom.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we mevrouw weet-alles-veel-beter-dan-persoon-in-kwestie-zelf.![]()
Klasse vind ik dan toch meer passen bij het echte kakaccent, zegmaar. Accent van Cheryl is gewoon schattig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met een mooi Engels accent.Het geeft ze net wat meer klasse op de één of andere manier.
Omdat peer.![]()
Girlcrush.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk Yuri, zelfs zonder makeup is ze, dat hebben niet veel celebsOmdat peer.![]()
Misschien is degelijkheid een beter woord. Bij vrouwen met een kakaccent moet je de mond dichtnaaien, walgelijk is het. Totaal niet cool ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klasse vind ik dan toch meer passen bij het echte kakaccent, zegmaar. Accent van Cheryl is gewoon schattig.Mijlpaal dit. Vas die het met mij eens is..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk Yuri, zelfs zonder makeup is ze, dat hebben niet veel celebsIf not now, then when.![]()
Ze heeft een vrij hoog knuffelgehalte, ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jij haar niet ook meer schattig dan knap?Omdat peer.![]()
Koester het moment pls.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijlpaal dit. Vas die het met mij eens is..![]()
Ik heb er een screenshot van gemaakt en opgeslagen op mijn Dropbox account zodat ik het nooit meer vergeet.quote:If not now, then when.![]()
Oh toch maar wel ja?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal 's je oester koesteren.![]()
![]()
Niet eens boven je bed gehangen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er een screenshot van gemaakt en opgeslagen op mijn Dropbox account zodat ik het nooit meer vergeet.Omdat peer.![]()
Dat kan mijn Winnie de Poeh poster echt niet evenaren hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet eens boven je bed gehangen?
Hehe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook echt bijzitten als hij wat probeert jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat kan mijn Winnie de Poeh poster echt niet evenaren hoor.
Omdat peer.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook echt bijzitten als hij wat probeert ja
Zeker die herhaling van graham norton?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Haha inderdaad. Comedy Central 4-ever.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker die herhaling van graham norton?
Géén idee.quote:Zo zit ik straks ook te knagen aan m'nquote:
Bedenk me ineens dat ik de vorige keer dat ik bestelde jouw tip nog had opgeslagen.
![]()
Dat dere omega 3.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Géén idee.
[..]
Zo zit ik straks ook te knagen aan m'n
[ afbeelding ]
Bedenk me ineens dat ik de vorige keer dat ik bestelde jouw tip nog had opgeslagen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je scheurt uit je kleding man.
![]()
![]()
![]()
Gefrituurde visquote:Op zaterdag 3 november 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Géén idee.
[..]
Zo zit ik straks ook te knagen aan m'n
[ afbeelding ]
zonde gewoon.
Deathlift or Die.![]()
Vis
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
geen ideequote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
Wat is trouwens dat ding met die kaarten van Amsterdam in het vorige topic?Deathlift or Die.![]()
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomenquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:55 schreef jna het volgende:
Wat is trouwens dat ding met die kaarten van Amsterdam in het vorige topic?![]()
ok duidelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomen
dat eerste geloof ik niet helemaal![]()
Neem nog een pil johquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
ok duidelijk
dat eerste geloof ik niet helemaal![]()
Ik ben kaolo lekker dussequote:Op zaterdag 3 november 2012 17:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
ok duidelijk
dat eerste geloof ik niet helemaalDeathlift or Die.![]()
jij gebruikt veel meer drugs dan ik denk ikquote:
dus weet niet wat je komt zeggen en alles :Sja van jou weet ik t wel :$ maar anderen..quote:![]()
sorry komt door mijn twisted drugsbrein, wat zei ik ookalweer?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
jij gebruikt veel meer drugs dan ik denk ik
dus weet niet wat je komt zeggen en alles :S![]()
Why do you wanna knowquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef 16meter het volgende:
weet niet
heb je wel eens ghb gebruikt vaseline?![]()
Nog niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef 16meter het volgende:
weet niet
heb je wel eens ghb gebruikt vaseline?
iemand wilde het met me gebruiken, maar ik heb gehoord dat het gevaarlijk is en twijfel of ik t moet doenquote:
staat ook wel bekend als 'rape drug' en wordt gebruik als olifantenverdoving!!!
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVTsnap niet wat je bedoelt ?!?!?!quote:![]()
Doe maar niet, ik ging verschrikkelijk over m'n nekquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
iemand wilde het met me gebruiken, maar ik heb gehoord dat het gevaarlijk is en twijfel of ik t moet doen
staat ook wel bekend als 'rape drug' en wordt gebruik als olifantenverdoving!!!
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVT.
![]()
Het leven is gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef 16meter het volgende:
bedankt voor het advies
ik zou nooit gevaarlijke middelen tot me willen nemen![]()
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadviesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef 16meter het volgende:
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVT.
![]()
True story. Knappe allochtonen ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |