Why do you wanna knowquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef 16meter het volgende:
weet niet
heb je wel eens ghb gebruikt vaseline?
Nog niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:23 schreef 16meter het volgende:
weet niet
heb je wel eens ghb gebruikt vaseline?
iemand wilde het met me gebruiken, maar ik heb gehoord dat het gevaarlijk is en twijfel of ik t moet doenquote:
snap niet wat je bedoelt ?!?!?!quote:
Doe maar niet, ik ging verschrikkelijk over m'n nekquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
iemand wilde het met me gebruiken, maar ik heb gehoord dat het gevaarlijk is en twijfel of ik t moet doen
staat ook wel bekend als 'rape drug' en wordt gebruik als olifantenverdoving!!!
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVT
Het leven is gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:49 schreef 16meter het volgende:
bedankt voor het advies
ik zou nooit gevaarlijke middelen tot me willen nemen
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadviesquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:48 schreef 16meter het volgende:
dacht dat jij me er wel meer over zou kunnen vertellen, gezien je posts in UVT
True story. Knappe allochtonen ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomen
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadvies.
Dit, echt, Idontwanttoliveonthisplanetanymore.jpg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadvies.
De video's van die gozerquote:
no squats is no squatsquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je commentaar op deze billen?
Jij postte laatst nog een andere vid van hem met een even skinny assed chick die je wilde wifen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Commentaar hebben als je zelf niet ripped bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |