Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadvies.
Dit, echt, Idontwanttoliveonthisplanetanymore.jpg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, mensen komen op het grootste Nederlandstalige forum naar de 18-jarige Vas voor drugsadvies.
De video's van die gozerquote:
no squats is no squatsquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je commentaar op deze billen?
Jij postte laatst nog een andere vid van hem met een even skinny assed chick die je wilde wifen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Commentaar hebben als je zelf niet ripped bent
Weet ik, maar niemand neemt je serieus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Smaak heeft niets met een eigen fysiek te maken.
Vraag even of ik care.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar niemand neemt je serieus.
Mag je hier alleen komen als je allochtoon bent?quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
plek waar knappe mensen en allochtonen van fok samenkomen
knap of allochtoonquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mag je hier alleen komen als je allochtoon bent?
Jij bent toch ook stiekem allochtoon?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mag je hier alleen komen als je allochtoon bent?
Klopt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 20:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij bent toch ook stiekem allochtoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |