SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
wrm sta ik 18e in de top fernandes
ik ben toch best actief soms.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Victoria Justice toch.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie is dit? Ze komt mij zo bekend voor.
[ afbeelding ]Omdat peer.![]()
Gisteren mijn droomvrouw op TV gezien.
Cheryl Cole, adembenemend mooi gewoon.
If not now, then when.![]()
Ik weet al waarom ze mij bekend voor komt. Ze heeft wat weg van die ex-vrouw van Hank Moody, strong milf trouwens.quote:If not now, then when.![]()
Haar accent is ook cute.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren mijn droomvrouw op TV gezien.
Cheryl Cole, adembenemend mooi gewoon.
[ afbeelding ]Omdat peer.![]()
Sowieso vrouwen met een mooi Engels accent.quote:Het geeft ze net wat meer klasse op de één of andere manier.
Je hebt d'r waarschijnlijk gewoon op tv langs zien komenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet al waarom ze mij bekend voor komt. Ze heeft wat weg van die ex-vrouw van Hank Moody, strong milf trouwens.![]()
![]()
Ah, daar hebben we mevrouw weet-alles-veel-beter-dan-persoon-in-kwestie-zelf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt d'r waarschijnlijk gewoon op tv langs zien komen
Maar ze is best vaak op tv daarom.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we mevrouw weet-alles-veel-beter-dan-persoon-in-kwestie-zelf.![]()
Klasse vind ik dan toch meer passen bij het echte kakaccent, zegmaar. Accent van Cheryl is gewoon schattig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met een mooi Engels accent.Het geeft ze net wat meer klasse op de één of andere manier.
Omdat peer.![]()
Girlcrush.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk Yuri, zelfs zonder makeup is ze, dat hebben niet veel celebsOmdat peer.![]()
Misschien is degelijkheid een beter woord. Bij vrouwen met een kakaccent moet je de mond dichtnaaien, walgelijk is het. Totaal niet cool ook.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klasse vind ik dan toch meer passen bij het echte kakaccent, zegmaar. Accent van Cheryl is gewoon schattig.Mijlpaal dit. Vas die het met mij eens is..quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef je gelijk Yuri, zelfs zonder makeup is ze, dat hebben niet veel celebsIf not now, then when.![]()
Ze heeft een vrij hoog knuffelgehalte, ja.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind jij haar niet ook meer schattig dan knap?Omdat peer.![]()
Koester het moment pls.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijlpaal dit. Vas die het met mij eens is..![]()
Ik heb er een screenshot van gemaakt en opgeslagen op mijn Dropbox account zodat ik het nooit meer vergeet.quote:If not now, then when.![]()
Oh toch maar wel ja?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zal 's je oester koesteren.![]()
![]()
Niet eens boven je bed gehangen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er een screenshot van gemaakt en opgeslagen op mijn Dropbox account zodat ik het nooit meer vergeet.Omdat peer.![]()
Dat kan mijn Winnie de Poeh poster echt niet evenaren hoor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet eens boven je bed gehangen?
Hehe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook echt bijzitten als hij wat probeert jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat kan mijn Winnie de Poeh poster echt niet evenaren hoor.
Omdat peer.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo ga ik er ook echt bijzitten als hij wat probeert ja
If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |