Speciaal voor uw belastinggeld:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nooit te vroeg om grappen over het koningshuis te maken, ik betaal er toch ook voor.
SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Speciaal voor uw belastinggeld:
[ afbeelding ]SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It Never Hurts To Help!
Ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nooit te vroeg om grappen over het koningshuis te maken, ik betaal er toch ook voor.
Ik zie niet wekelijks dezelfde soort topic, maar omdat het de koningshuis is kan het dus wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dit
Al dat opgeblazen gejank als het iemand is die we kennen, Wtf dit soort ongelukken gebeuren wekelijks
jij snapt hem!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik zie niet wekelijks dezelfde soort topic, maar omdat het de koningshuis is kan het dus wel?
Relativering, jongen. Zo gaat het altijd al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom worden er eigenlijk grapjes gemaakt over mensen die bijna dood/dood zijn?
Hebben jullie zelf geen inspiratie om iemand uit te kiezen?
ik moet daarvoor nog in therapiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Relativering, jongen. Zo gaat het altijd al.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |