Speciaal voor uw belastinggeld:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nooit te vroeg om grappen over het koningshuis te maken, ik betaal er toch ook voor.
SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Speciaal voor uw belastinggeld:
[ afbeelding ]SPOILER: PNG.versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It Never Hurts To Help!
Ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nooit te vroeg om grappen over het koningshuis te maken, ik betaal er toch ook voor.
Ik zie niet wekelijks dezelfde soort topic, maar omdat het de koningshuis is kan het dus wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Dit
Al dat opgeblazen gejank als het iemand is die we kennen, Wtf dit soort ongelukken gebeuren wekelijks
jij snapt hem!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef ABombali het volgende:
[..]
Ik zie niet wekelijks dezelfde soort topic, maar omdat het de koningshuis is kan het dus wel?
Relativering, jongen. Zo gaat het altijd al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom worden er eigenlijk grapjes gemaakt over mensen die bijna dood/dood zijn?
Hebben jullie zelf geen inspiratie om iemand uit te kiezen?
ik moet daarvoor nog in therapiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Relativering, jongen. Zo gaat het altijd al.
quote:
Is onze manier om dit tragische nieuws te verwerken. Humor helpt daar tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Emo.gif maar, ernstig gewonden/doden zijn niet om grapjes over te maken.
Als ik de berichten zo lees is het ook wel een beetje zijn eigen schuld, skiën buiten de piste terwijl er lawinegevaar is?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak dan grappen over de mensen in goede gezondheid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je zit in het ONZ-gedeelte, weet je toch..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maak dan grappen over de mensen in goede gezondheid.
Nooit leuk om grappen te maken over de slechte gezondheidssituatie van mensen die niemand kwaad hebben gedaan (voor zover we tot nu toe weten).
Tekst @ plaatje in openingspost is opzich best grappig en plaatje is leuk bedacht, maar te respectloos tov het slachtoffer. Snap niet dat dit topic nog open is.
Wel als ze koninklijk zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huiliequote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maak dan grappen over de mensen in goede gezondheid.
Nooit leuk om grappen te maken over de slechte gezondheidssituatie van mensen die niemand kwaad hebben gedaan (voor zover we tot nu toe weten).
Tekst @ plaatje in openingspost is opzich best grappig en plaatje is leuk bedacht, maar te respectloos tov het slachtoffer. Snap niet dat dit topic nog open is.
Inderdaad, net als die ene wielrenner, al die mensen die dat in hun 'status' gingen zetten, kneuzen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Agiath het volgende:
Wat een gezeur hierEr sterven elke dag duizenden mensen aan honger en aids, en daar mogen wel harde grappen over gemaakt worden. Maar zodra het iemand is die zonder enkele reder rijk en beroemd is is het opeens zielig
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:44 schreef Agiath het volgende:
Wat een gezeur hierEr sterven elke dag duizenden mensen aan honger en aids, en daar mogen wel harde grappen over gemaakt worden. Maar zodra het iemand is die zonder enkele reder rijk en beroemd is is het opeens zielig
Dus als iemand sterft die jij niet kent, dan boeit dat jou wat? Geloof me, maar dan zou jij echt in een hel levenquote:
Wist ik niet / niet op gelet aangezien ik er via een andere link kwam. Maar desalniettemin staat onzin in mijn ogen niet gelijk aan respectloos leedvermaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:28 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Je zit in het ONZ-gedeelte, weet je toch..
Die misschien mag wegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wist ik niet / niet op gelet aangezien ik er via een andere link kwam. Maar desalniettemin staat onzin in mijn ogen niet gelijk aan respectloos leedvermaak.
Maar goed, misschien ben ik wel een zeikerd, geen idee...
Ja, dat het zijn eigen schuld is boeit me niet. Dat er grapjes hierover gemaakt worden wel. Wat als het in jouw directe omgeving zou gebeuren? Sowieso walgelijke grapjes over ernstig zieken/doden etc. kunnen echt niet. Maar goed, gelukkig zijn we allemaal anders en kunnen jullie wel de humor hiervan inzien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus als iemand sterft die jij niet kent, dan boeit dat jou wat? Geloof me, maar dan zou jij echt in een hel leven
Dat die prins Friso in het ziekenhuis ligt, daar zou je geen fuck om moeten geven, hij ging van de piste af, eigen schuld dikke bult, daarbij, als hij sterft, dan heeft hij een leuk leven gehad.
Dat er elke dag duizenden mensen sterven in derdewereldlanden, dat trek ik me wel aan, dat vind ik wel vervelend, maar dat ene prins bedolven werd onder een lawine, grow up!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |