quote:Op zondag 4 november 2012 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL, je hebt ook een alienmasker, een brown paper bag, een scooterhelm, een apekop, een astronautenhelm, een kippenkop, een gasmasker, een burka, princessentiara en nog veel meer random shit, geniaal zoveel keus.
O-m-g, ook batmanvleugels of engelenvleugels, een halo boven je kop, een heel apenpak, alles kan gewoon.
heb nog jeugdtrauma van die wedstrijd manquote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Mensen die nog steeds zeiken over die penalties bij Seedorf![]()
Over Frank de Boer/ Ronald de Boer/ Jaap Stam hoor je ze nooit.
FdB notabene 2 keer mis in 1 fucking wedstrijd.
Vergeet Cocu niet !quote:Op zondag 4 november 2012 21:31 schreef jna het volgende:
Mensen die nog steeds zeiken over die penalties bij Seedorf![]()
Over Frank de Boer/ Ronald de Boer/ Jaap Stam hoor je ze nooit.
FdB notabene 2 keer mis in 1 fucking wedstrijd.
Kasplantje.quote:Op maandag 5 november 2012 00:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, hoe is het eigenlijk met friso
Ik had de dag erna geloof ik al een Paint/PS-topic aangemaaktquote:
Moet kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had de dag erna geloof ik al een Paint/PS-topic aangemaakt![]()
. [PAINT/PS] Prins Friso kutgeintjes.
Wel kreupele vrouwmensjes dan aangezien ze bij de fysio komen?quote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Op je eerste dag stage gelijk vrouwwezentjes in de gym squatinstructies geven en rondswaggen met je kekke Fysiovest.
nee het waren meisjes die geen patiënten van ons waren. De praktijk zit in een onafhankelijke gym hierquote:Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel kreupele vrouwmensjes dan aangezien ze bij de fysio komen?
De fysio's bij ons in de gym waren altijd van die kalende 35+'ers die zichzelf net iets te belangrijk vonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |