Kasplantje.quote:Op maandag 5 november 2012 00:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, hoe is het eigenlijk met friso
Ik had de dag erna geloof ik al een Paint/PS-topic aangemaaktquote:
Moet kunnen.quote:Op maandag 5 november 2012 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had de dag erna geloof ik al een Paint/PS-topic aangemaakt![]()
. [PAINT/PS] Prins Friso kutgeintjes.
Wel kreupele vrouwmensjes dan aangezien ze bij de fysio komen?quote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Chocolatebear het volgende:
Op je eerste dag stage gelijk vrouwwezentjes in de gym squatinstructies geven en rondswaggen met je kekke Fysiovest.
nee het waren meisjes die geen patiënten van ons waren. De praktijk zit in een onafhankelijke gym hierquote:Op maandag 5 november 2012 18:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wel kreupele vrouwmensjes dan aangezien ze bij de fysio komen?
De fysio's bij ons in de gym waren altijd van die kalende 35+'ers die zichzelf net iets te belangrijk vonden
Toen al in de gym of wat?quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had als klein 14 jarig jongetje altijd een superspange net afgestudeerde fysiotherapeute.
Nee, gewoon voor voetbal. In een kliniek wel.quote:Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen al in de gym of wat?Toen zat ik nog aan de frikandelbroodjes met energydrink man
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Godgloeiende. GE-FE-LI-CI-TEERD, als ik het niet zou menen had ik wel op het kruisje geklikt. Obstinaat meisje. FOEI(onghaai).
Phantoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Moet jij lekker zeggen mevrouw haantje de voorste. In China had je gewoon in een put liggen slapen.
Zit ook een niveauverschilletje in qua opleiding hè, de meeste orthopeden zijn chirurg.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fysio's zijn noobs, orthopeden zijn pro.
Je moeder is een pro.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fysio's zijn noobs, orthopeden zijn pro.
quote:
NO WAIquote:Op maandag 5 november 2012 19:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zit ook een niveauverschilletje in qua opleiding hè, de meeste orthopeden zijn chirurg.
WAT is dit?quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mi gado jongens, Etha ain't got shit on me.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
Spontaan mijn 50kg aan gewichten aan m'n barbell gehangen en wezen liften.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat jij je arm eenmaal hebt opgelicht om uit te halen heb ik je al 3x geklapt vriendje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga er nu even een HIIT-sessie uitgooien #obese
grgr
quote:Op maandag 5 november 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voordat jij je arm eenmaal hebt opgelicht om uit te halen heb ik je al 3x geklapt vriendje.
Jezelf vergelijken met Alistairquote:Op maandag 5 november 2012 20:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ja ok, dat zeggen ze ook tegen Alistair
Dat meen je niet!!quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Heb werkelijk waar nog nooit een sportschool van binnen gezien.
quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Doesn't sho' bro'quote:Op maandag 5 november 2012 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Heb werkelijk waar nog nooit een sportschool van binnen gezien.
Haha, fuck you jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |