Ik heb nog 2 pakken in de vriezerquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:30 schreef Karzai het volgende:
Nouja om op de vraag van chufi terug te komen, van die bevroren spinazie deel blokjes bijvoorbeeld, Popeye snoepjes
Goed idee ... Ik heb wel video naar begane grond, maar 1 voor de deur op de 4e die je dan gewoon vanuit je luie stoel kunt checken is nog een optiequote:Op vrijdag 2 november 2012 22:34 schreef Karzai het volgende:
Maar om eerlijk te zijn doe ik ook nooit open keb camera bewaking.
En ik woon op 3 hoog
Ja ik ben er ook wel aan toequote:
Nee, maar ja.... Amsterdam hč, daar weet je sowieso niet wat voor dag het is, alles is openquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
Denk niet dat het hier in A'dam nog uitmaakt dat het zondag is en zeker niet in mijn buurt...
quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ja.... Amsterdam hč, daar weet je sowieso niet wat voor dag het is, alles is open
Bij ons heeft de grefo kledingwinkel zelfs de lamellen dicht, kun je je zelfs niet op zondag verlustigen aan hun 30 kleuren zwarte kleding
Goed plan, mijn voorkeur tijdens een vakantie gaat sowieso uit naar iets Frans.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook wel aan toe![]()
Ik ga wel naar het Franse deel, het Nederlandse deel schijnt nogal verpauperd te zijn.
Datquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]Wees blij dat je er niet geboren bent
Nou zwart kleed wel lekker afquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ja.... Amsterdam hč, daar weet je sowieso niet wat voor dag het is, alles is open
Bij ons heeft de grefo kledingwinkel zelfs de lamellen dicht, kun je je zelfs niet op zondag verlustigen aan hun 30 kleuren zwarte kleding
Waar niet? In Amsterdam niet of in S'veen niet?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]Wees blij dat je er niet geboren bent
Over Frans grondgebied vlieg ik meestal heen, maar als het opeens naast de deur ligt op een eiland ,,, Wie weetquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, mijn voorkeur tijdens een vakantie gaat sowieso uit naar iets Frans.
Vergeet de zwarte kousen nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, helpt dat?? Dan moet ik daar binnenkort maar eens een kuis rokje en jasje scoren.
Nou de helft van het eiland is Frans en de andere helft Nederlandsquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Over Frans grondgebied vlieg ik meestal heen, maar als het opeens naast de deur ligt op een eiland ,,, Wie weet
I knowquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou de helft van het eiland is Frans en de andere helft Nederlands
http://en.wikipedia.org/wiki/St._Maarten
En schoenen uiteraard, volgens mij heb ik alleen maar 1 paar zwarte laarsjes, en die zijn niet geschikt voor onder een rok.... nou ja, dan gaat het overquote:
Dan zondag's maar niet over straat... Behalve de kerk en de kroeg is er toch weinig open op zondagquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En schoenen uiteraard, volgens mij heb ik alleen maar 1 paar zwarte laarsjes, en die zijn niet geschikt voor onder een rok.... nou ja, dan gaat het over
Helaas, het is niet andersquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En schoenen uiteraard, volgens mij heb ik alleen maar 1 paar zwarte laarsjes, en die zijn niet geschikt voor onder een rok.... nou ja, dan gaat het over
Hij heeft het maar te pikkenquote:
Ik dacht eigenlijk dat Karzai de TT wel zou kapen, niet dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het maar te pikken![]()
Hij heeft er nog niet over geklaagd en het is een mooi eiland (de Franse kant dan begreep ik)
ik ben er nooit geweest, maar volgens de culinaire goeroe Antony Bourdain kan je bij de Fransen een stuk lekkerder eten.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het maar te pikken![]()
Hij heeft er nog niet over geklaagd en het is een mooi eiland (de Franse kant dan begreep ik)
Een SC van bijna een week is ook van de gekke natuurlijk, maar je hebt er ook niet echt aan bijgedragen om dat iets te versnellen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
jawel, maar de vorige stond er al bijna een week dat kan natuurlijk niet
Duurde wel lang maar ik kaap nooit zomaar topicsquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Karzai de TT wel zou kapen, niet dus.
Vooral het klimaat van Sint Maarten staat me wel aan, Frans of Nederlands maakt wat dat betreft niet zo uit.
Ja kweet het, ik ben er mee bezigquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een SC van bijna een week is ook van de gekke natuurlijk, maar je hebt er ook niet echt aan bijgedragen om dat iets te versnellen.
Ik ook niet
Helaas... nou ja, die kont die voorbij komt (5 minuten lang....) dat ben ik dusquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas, het is niet anders![]()
Dan maar iets minder afkleden, dat mag.
Het heet al Slow Chat, hoe kan er dan verweten worden dat het niet snel genoeg gaat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een SC van bijna een week is ook van de gekke natuurlijk, maar je hebt er ook niet echt aan bijgedragen om dat iets te versnellen.
Ik ook niet
Valt me nog mee dat je internet hebt, zo streng zijn ze dus ook weer nietquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kroeg is op zondag echt niet open
Denk dat ze nu ergens anders zit, maar providers naken geen onderscheid volgens mijquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je internet hebt, zo streng zijn ze dus ook weer niet
En al kabelinternet sinds 1998.... toen kwam ik er wonen, hebben ze de boel ook gelijk gemoderniseerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je internet hebt, zo streng zijn ze dus ook weer niet
Ik zit nu idd ergens anders, en niet via UPC, maar het internet in S'veen werkt ook primaquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ze nu ergens anders zit, maar providers naken geen onderscheid volgens mij
I knowquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit nu idd ergens anders, en niet via UPC, maar het internet in S'veen werkt ook prima
Tik em aan ouwe heb ik ook nog meegemaakt alleen iets eerderquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En al kabelinternet sinds 1998.... toen kwam ik er wonen, hebben ze de boel ook gelijk gemoderniseerd.
No kidding, ik heb de eerste 3 weken nog TV gekeken via de antenne
Nou, het was voor mij toch een flinke verandering hoor, van de stad waar ik al jaren (iig 1980) eerst CAI en daarna kabel had, verhuizen naar een paar zenders via de antenne....quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tik em aan ouwe heb ik ook nog meegemaakt alleen iets eerder, tranen van geluk toen er kabel kwam
Sky channel op zondagochtend
Hebben ze wel een videotheek?quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het was voor mij toch een flinke verandering hoor, van de stad waar ik al jaren (iig 1980) eerst CAI en daarna kabel had, verhuizen naar een paar zenders via de antenne....
ja wat zal ik zeggen ... Ik blijf waarschijnlijk gewoon thuisquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maar oke wat gaat er allemaal gebeuren dit weekend, ik wil alles weten
Verstandige keuze, alhoewel ligt er een beetje aan waar je woontquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja wat zal ik zeggen ... Ik blijf waarschijnlijk gewoon thuis
Ja ergens in het Westen, zou je toch nog moeten weten ....quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Verstandige keuze, alhoewel ligt er een beetje aan waar je woont
ik weet hetquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ergens in het Westen, zou je toch nog moeten weten ....
Vooruitzichten zijn max 7-8 graden .... Boodschappen doen en back home en de CV aan
Nee joh, natuurlijk niet; een supermarkt, een drogist, een slager, een bloemist, 2 meubelwinkels, 5 kledingwinkels, een schoenewinkel, een juwelier, een boerenbondwinkel met alles van gereedschap tot werkkleding tot speelgoed en weetikveel en verder nog een hele voorraad kleine zelfstandigen.quote:
Ik woon in een heel groot dorp maar ik vind het toch wel lekker om er even uit te gaanquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet; een supermarkt, een drogist, een slager, een bloemist, 2 meubelwinkels, 5 kledingwinkels, een schoenewinkel, een juwelier, een boerenbondwinkel met alles van gereedschap tot werkkleding tot speelgoed en weetikveel en verder nog een hele voorraad kleine zelfstandigen.
Ik denk dat ik in principe niet buiten het dorp hoef te zijn, dat ben ik voor de keuze natuurlijk wel, maar het is an sich niet noodzakelijk.
Ja, dat wel, maar het idee dat het niet hoeft is ook wel prettig.quote:Op zaterdag 3 november 2012 00:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik woon in een heel groot dorp maar ik vind het toch wel lekker om er even uit te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik woon in een stad, maar als we hier gaan winkelen heeft iedereen het over "Ik ga naar het dorp"
quote:Op zaterdag 3 november 2012 09:42 schreef Leandra het volgende:
Moet je dan maar het vaste land om naar de Aldi te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is waar en om gek van te wordenquote:Dan zal het prijsverschil door de reiskosten ook wel vervallen, kun je met zo goed bij de biologisch-dynamische PC Hooft groentenboer shoppen.![]()
maar ja, wel lekker de stad uit
...
Alhoewel het alweer bijna avond lijkt hier ... Zo donkerquote:
lekker scheten laten tijdens Studio Sportquote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef chufi het volgende:
Hier het eten inmiddels weer achter de kiezen.. Oughhh best wel pittig die bonenschotel a la con carne a la Sjoef
Kijk geen Studio Sport.. Meeste al gezien vandaagquote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker scheten laten tijdens Studio Sport
quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker scheten laten tijdens Studio Sport Rudolf's Bakery![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
Laatste keer dat ik meerdere buitenlandse dames over de vloer kreeg .... Is alweer een tijdje terug maar was wel gezellig
Spaanse peper?quote:
Vandaag geen spaanse pepers , alhoewel jalapeņos ook wel heerlijk pittig zijn in snel in elkaar geflanste vegetarische noedelsquote:
Ik ga Griekse Aardappelsalade eten, de piepers staan op !quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag geen spaanse pepers , alhoewel jalapeņos ook wel heerlijk pittig zijn in een snel in elkaar geflanste vegetarische noedels
Smakelijk alvastquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga Griekse Aardappelsalade eten, de piepers staan op !
En zeer giftige poffertjespapnnenquote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen en dan komen ze weer .... Lampioenen, met schreeuwende kids ...
Hebben ze bij de Blokker ook nog elektrische lampions ...![]()
Waarschijnlijk met liedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je dan niet de kans dat als je geen ''poster'' voor je raam hebt hangen dat ze danquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig
Hier keurig een flyer in de brievenbus met een "poster" die je voor je raam kunt hangen als je het leuk vindt dat er 10 november kinderen aan de deur komen voor Sint Maarten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wie is JS en waarom staat dat in een spoiler?
Neh.. valt reuze mee, jij wel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij ligt zeker in een deuk. FANN sowieso.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef sacha het volgende:
Ja terug, heeft 3 dagen lopen verhuizen, 4 dagen de "nieuwe" woning lopen op te klussen en denkt dat ze zwanger is... Maar alle details zijn nog niet helemaal duidelijk.. Mogelijk wordt het een moetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is ie niet op komen dagen ... stond iets van 3 uur in de file in de tunnel (denk bij Antwerpen)
Wie is er zwanger?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja terug, heeft 3 dagen lopen verhuizen, 4 dagen de "nieuwe" woning lopen op te klussen en denkt dat ze zwanger is... Maar alle details zijn nog niet helemaal duidelijk.. Mogelijk wordt het een moetje
Vandaag is ie niet op komen dagen ... stond iets van 3 uur in de file in de tunnel (denk bij Antwerpen)
Ik ga niet weer het hele verhaal opnieuw vertellen... Gaat om een collega van me met relatie trobbelsquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie is er zwanger?
Jantje?
vaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja terug, heeft 3 dagen lopen verhuizen, 4 dagen de "nieuwe" woning lopen op te klussen en denkt dat ze zwanger is... Maar alle details zijn nog niet helemaal duidelijk.. Mogelijk wordt het een moetje
Ja, dat was best een beet manischquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
waar was jij het vorige topic?
oh ja, schilderen, tot het manische aan toe
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet weer het hele verhaal opnieuw vertellen... Gaat om een collega van me met relatie trobbels
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]waar was je, Fann zei dat ik vaaaaaaaaaaaaaaaaaag was
Sorry ik werk overdag en FoK daar niet , vroeger wel maar nu heb ik echt werk...quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]waar was je, Fann zei dat ik vaaaaaaaaaaaaaaaaaag was
Waarschijnlijk zwanger.. Hij had een test gekocht maar nog niet uit laten voeren volgens mij .. Morgen meer ..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... wacht, ik weet het weer !
![]()
Was ik alweer vergeten![]()
Dus de moslima is zwanger?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ik werk overdag en FoK daar niet , vroeger wel maar nu heb ik echt werk...
ow........ spannendquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zwanger.. Hij had een test gekocht maar nog niet uit laten voeren volgens mij .. Morgen meer ..
beetje last van OPSquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was ik alweer vergeten![]()
Ja gedoe is nooit leuk .. Maar je komt er vast wel weer overheenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd![]()
gedoe enzo...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gedoe is nooit leuk .. Maar je komt er vast wel weer overheen
okéquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd![]()
gedoe enzo...
Jah... en 200 lurkersquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je het kwijt wilt ? Je weet, je hebt hier een luisterend/meelevend SC
Niks moet , maar meestal koop ik dan meestal idd van die mini dingen en zo , Voor het geval ik wel open doequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... ik moet dus snoepgoed in huis gaan halen voor sint maarten begrijp ik,
ik zal maar geen snickers in huis halen anders vreet ik ze zelluf op
Die koop ik ook altijd voor Sint Maartenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks moet , maar meestal koop ik dan meestal idd van die mini dingen en zo , Voor het geval ik wel open doe
Dat was balen jah.. of een appelquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef sacha het volgende:
mandarijnen, daar worden ze heel blij van
Die kregen ze altijd bij mij thuis.. In een tandartshuis hoor je geen snoep te geven, dus ik kwam nooit voor mn eigen deur zingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef sacha het volgende:
mandarijnen, daar worden ze heel blij van
Ja 6 novemberquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Karzai het volgende:
Ow is het vandaag st maarten, helemaal vergeten
ja wtf het is altijd op de 11e?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 6 novemberZondag officieel, maar in KWB bijvoorbeeld mag dat niet op zondag en vragen ze of het op zaterdag kan dmv een poster voor je raam
In augustus is het nog licht en zien we de lampioennetjes niet door het zonlicht heen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wtf het is altijd op de 11e?
Als we zo gaan beginnen kunnen ze het beter in augustus doen. Het is nu donker en het regent.
Dat kan je die arme kindjes toch niet aan doen
Dit is in Gouda en daar lopen de kindertjes niet ouderloos los.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Loop je dan niet de kans dat als je geen ''poster'' voor je raam hebt hangen dat ze dan
juist met horde tegelijk aan je deur komen?![]()
Of zijn ze daar te braaf voor die kindertjes in S'veen?
Ow jah... er is natuurlijk altijd iemand bijquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is in Gouda en daar lopen de kindertjes niet ouderloos los.
Maar nee, dat gaat altijd heel netjes.
Nah... is toch leuheuk voor dat apiequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef sacha het volgende:
ik stond afgelopen vrijdag () in een f*cking hagelbui met flinke onweersklappen met mijn aap liedjes te zingen voor de deuren
veel kinderen huilen en schuilen, 'help onweer' mama ik wil naar huisquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... is toch leuheuk voor dat apie
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was het nou écht Sint Maarten vandaag, want ik heb geen hond kind gezien!
Aap is een held !quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
veel kinderen huilen en schuilen, 'help onweer' mama ik wil naar huis![]()
mijn Aap liep te joelenhoera het ont weer, kijk mam, wat een mooie flitsen
ja, dat dacht ik dus ook ! Maar omdat ze zeiden dat het vandaag was, niet dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef sacha het volgende:
11 november is de dag,
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje,
11 november is de dag,
dat mijn lichtje schijnen mag.
De snickers had je al op waarschijnlijk.. Mag je zaterdag of zondag weer kopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik had nog wel snel een zak van die kleine marsjes gehaald
daarom plaats ik hem nu, hoef ik het vannacht niet te doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vorige keer ben ik de hele nacht opgebleven, maar dat ga ik niet redden ik zie
het morgen wel
Nee, ik heb expres géén snickers genomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
De snickers had je al op waarschijnlijk.. Mag je zaterdag of zondag weer kopen
Niks mee met dit nummer.. Dan zie ik liever dezequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks mee met dit nummer.. Dan zie ik liever deze
Kleine viezerik, daar ben je mee in de warquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaarddaar had ik als kind nachtmerries van, zo eng vond ik hem
ik ben niet in de warquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kleine viezerik, daar ben je mee in de war
Ik weet niet wat ik vroeger van hem dacht eigenlijk maar nu vind ik hem helemaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaarddaar had ik als kind nachtmerries van, zo eng vond ik hem
Je psych is gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niet in de war![]()
dat zegt mijn psych ook altijd
Hebben ze die daar.of moet je dan eerst naar het vaste land voor consult?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niet in de war![]()
dat zegt mijn psych ook altijd
Die ene was al dood voor ik er erg in had en die andere ging ook snel doodquote:
er heeft er zich onlangs een gevestigdquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze die daar.of moet je dan eerst naar het vaste land voor consult?
Ben jij psych? Of die vent van je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
er heeft er zich onlangs een gevestigd
neenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij psych? Of die vent van je?
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)quote:
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)
ow zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh?
je ouders trouwden omdat je opa dood was?
2 x lezen is zijn quotequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
whut?zit ik er naast dan?
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik snap hem niet
erewoord !
Zie, je dus ik had gelijk ! Oké, ik snap hem dus welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..
Gaat ok, met jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Topperdepop Hoest met jou?
Dat is best heftig !quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...
Yup nog voor ik geboren wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best heftig !Kwamen haar broers dan bij haar inwonen?
Dus jouw ooms?
Die moest nog afstuderen volgens mij... Maar zo ben ik ook ooit begonnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zware taak had ze danen je pa natuurlijk ook.
ja maar, ja maar... laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie, je dus ik had gelijk ! Oké, ik snap hem dus wel
Nah jah... mijn ouders hadden ook niet zo'n fantastische start, ik trouwens ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moest nog afstuderen volgens mij... Maar zo ben ik ook ooit begonnen
Maar goed voordat we straks allemaal depressief zijn........ en naar die psych van jou moetenquote:
Ik ben niet deprie en loop niet bij de psychiater of zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar goed voordat we straks allemaal depressief zijn........ en naar die psych van jou moeten
effe nog een leuk slaapliedje jij mag beginnen![]()
dan kan ik nog effe nadenken![]()
Die Ava had hij al eerder toch, die wisselt nogal eens van Ava volgens mij...quote:
Jaja, soms ben ik een kale neo-nazi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die Ava had hij al eerder toch, die wisselt nogal eens van Ava volgens mij...
Toch Top? ben je er nog?
Kijk het antwoord / excuusquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zacht en harig.
Wil je me aaien?
Ik ook niet en dat zou ik graag zo willen houdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet deprie en loop niet bij de psychiater of zo
Ditto hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat zou ik graag zo willen houden
2 persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, soms ben ik een kale neo-nazi.
Hopenlijk wel, soms moet je je een beetje aanpassen, wel jezelf blijven maar soms aanpassenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me wel redelijk aanpassen ja. Maar dat heeft iedereen wel toch denk ik?
nee hoor, dank je welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zacht en harig.
Wil je me aaien?
Ik ben altijd wel mezelf, maar als ik postbode speel dan zeg ik wel netjes goedendag steeds, en ''alstublief'' ''dankjewel'' ''tot ziens''quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hopenlijk wel, soms moet je je een beetje aanpassen, wel jezelf blijven maar soms aanpassen
da's normaal
Ik pas het heel soms aan, maar niet van lieve aai bare beer naar kale naziquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me wel redelijk aanpassen ja. Maar dat heeft iedereen wel toch denk ik?
Die kale neo nazi was uiteindelijk best wel lief.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pas het heel soms aan, maar niet van lieve aai bare beer naar kale nazi
Dat zeg jij nu hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kale neo nazi was uiteindelijk best wel lief.
Nee echt, hij werd vrienden met een donkere man in de gevangenis en was na afloop een heel goed persoon.quote:
Ah je verplaatst je gewoon in een andere persoonlijkheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee echt, hij werd vrienden met een donkere man in de gevangenis en was na afloop een heel goed persoon.
American history x .
Tot morgen Sasquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
maar nu moet ik weg, toedeloe
Je zou je post ook kunnen lezen alsof jouw bestaan de reden voor hun trouwen wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de jongste van de 3 , anders zou ik al bijna gepensioneerd zijn, met nog 5 of 7 jaar te werken nog zo..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou je post ook kunnen lezen alsof jouw bestaan de reden voor hun trouwen was
Nou weet ik dat dat niet zo was, maar een ander zou dat er zomaar uit kunnen opmaken
Ja, dan is dat wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de jongste van de 3 , anders zou ik al bijna gepensioneerd zijn, met nog 5 of 7 jaar te werken nog zo..
Op zich zou ik er voor tekenen
Ja iets meer maar ja iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, nog een maandje.... ben je weer een jaar verder.
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Karzai het volgende:
Nou geen kind gezien, wel een lekker wedstrijdje van Ajax
Had beter gekund, Maar goed we hebben een uitpunt``quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Karzai het volgende:
Nou geen kind gezien, wel een lekker wedstrijdje van Ajax
Nou wil je nu suggeren dat ze tot `24 uur langs kunnen komen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
u
[..]
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijker
Zondag is inderdaad een hele slechte dag ik wil niet gestoord worden tijdens studio sport dan hebben ze een probleemquote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijker
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou wil je nu suggeren dat ze tot `24 uur langs kunnen komen ?
Nou lijkt me niet, dit was het maximalequote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Had beter gekund, Maar goed we hebben een uitpunt``
rquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zondag is inderdaad een hele slechte dag ik wil gestoord worden tijdens studio sport dan hebben ze een probleem
Normaliter komen ze na het eten om een uur of 7 inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.
Zelfs hier in de grote stad is 20:00 wel de limietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.
Dat bedoel ik maar, en na zo'n lampionnenoptocht is het al snel 21.00 uur voor een kind in bed ligt.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier in de grote stad is 20:00 wel de limiet
Nee, voor een broodje aap is het nog wat te nieuw. Als we het verhaal over tien jaar nog steeds vertellen, ja, dan misschien.quote:
ook toevallig !quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
Of deze ...
Canonnen
En ik heb nooit een echte Opa gehad
Waar maak je reclame voor dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik gebruik het waar het voor gemaakt is, reclame
goed zo, want dat krijg je ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik verwacht niet eens antwoord
Dat wist ikquote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef sacha het volgende:
[..]
goed zo, want dat krijg je ook niet
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat daar de verklaring van je reclame-activiteiten onder zou staan![]()
verwachtingsvolle- of tegenstrijdige zenuwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb ik twee keer in mijn leven over heen gepiestMet de zenuwen in mijn lijf
Best wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef sacha het volgende:
[..]
verwachtingsvolle- of tegenstrijdige zenuwen?
Nog niet, test is negatief.. Maar ongesteld moet ze nog steeds wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal het wel meevallen, de tests zijn tegenwoordig zo gevoelig dat je niet overtijd negatief test terwijl je wel zwanger bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet, test is negatief.. Maar ongesteld moet ze nog steeds worden
Maar als die relatie op en aan blijft gaan .... zal het de komende maande wel eens raak kunnen zijn... Volgens hem heeft ze teveel issues en is onbetrouwbaar .... Geen geld maar geeft haar moeder elke maand vele Euros... Hij wil er vanaf, maar blijkbaar er ook wel weer op ..quote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, de tests zijn tegenwoordig zo gevoelig dat je niet overtijd negatief test terwijl je wel zwanger bent.
Een vals-positief is een grotere kans dan een vals-negatief.
Puur toeval idd ... Wel jammer, ze was een leuke persoonlijkheidquote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook toevallig !
http://www.telegraaf.nl/p(...)ia__overleden__.html
'Zuster Klivia' is ook al niet meer![]()
Mannenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als die relatie op en aan blijft gaan .... zal het de komende maande wel eens raak kunnen zijn... Volgens hem heeft ze teveel issues en is onbetrouwbaar .... Geen geld maar geeft haar moeder elke maand vele Euros... Hij wil er vanaf, maar blijkbaar er ook wel weer op ..
Vrouwen
Vertel dat een haantjequote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen
Dan moet hij voorkomen dat ze zwanger wordt, zeker als hij haar toch al niet vertrouwt.
Er waren net fragmentjes bij DWDDquote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Puur toeval idd ... Wel jammer, ze was een leuke persoonlijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |