2 persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, soms ben ik een kale neo-nazi.
Hopenlijk wel, soms moet je je een beetje aanpassen, wel jezelf blijven maar soms aanpassenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me wel redelijk aanpassen ja. Maar dat heeft iedereen wel toch denk ik?
nee hoor, dank je welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zacht en harig.
Wil je me aaien?
Ik ben altijd wel mezelf, maar als ik postbode speel dan zeg ik wel netjes goedendag steeds, en ''alstublief'' ''dankjewel'' ''tot ziens''quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hopenlijk wel, soms moet je je een beetje aanpassen, wel jezelf blijven maar soms aanpassen
da's normaal
Ik pas het heel soms aan, maar niet van lieve aai bare beer naar kale naziquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me wel redelijk aanpassen ja. Maar dat heeft iedereen wel toch denk ik?
Die kale neo nazi was uiteindelijk best wel lief.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pas het heel soms aan, maar niet van lieve aai bare beer naar kale nazi
Dat zeg jij nu hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kale neo nazi was uiteindelijk best wel lief.
Nee echt, hij werd vrienden met een donkere man in de gevangenis en was na afloop een heel goed persoon.quote:
Ah je verplaatst je gewoon in een andere persoonlijkheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee echt, hij werd vrienden met een donkere man in de gevangenis en was na afloop een heel goed persoon.
American history x .
Tot morgen Sasquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
maar nu moet ik weg, toedeloe
Je zou je post ook kunnen lezen alsof jouw bestaan de reden voor hun trouwen wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..
Ik ben de jongste van de 3 , anders zou ik al bijna gepensioneerd zijn, met nog 5 of 7 jaar te werken nog zo..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou je post ook kunnen lezen alsof jouw bestaan de reden voor hun trouwen was
Nou weet ik dat dat niet zo was, maar een ander zou dat er zomaar uit kunnen opmaken
Ja, dan is dat wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de jongste van de 3 , anders zou ik al bijna gepensioneerd zijn, met nog 5 of 7 jaar te werken nog zo..
Op zich zou ik er voor tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |