Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik snap hem niet
erewoord !
Zie, je dus ik had gelijk ! Oké, ik snap hem dus welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..
Gaat ok, met jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Topperdepop Hoest met jou?
Dat is best heftig !quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...
Yup nog voor ik geboren wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best heftig !Kwamen haar broers dan bij haar inwonen?
Dus jouw ooms?
Die moest nog afstuderen volgens mij... Maar zo ben ik ook ooit begonnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zware taak had ze danen je pa natuurlijk ook.
ja maar, ja maar... laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie, je dus ik had gelijk ! Oké, ik snap hem dus wel
Nah jah... mijn ouders hadden ook niet zo'n fantastische start, ik trouwens ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moest nog afstuderen volgens mij... Maar zo ben ik ook ooit begonnen
Maar goed voordat we straks allemaal depressief zijn........ en naar die psych van jou moetenquote:
Ik ben niet deprie en loop niet bij de psychiater of zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar goed voordat we straks allemaal depressief zijn........ en naar die psych van jou moeten
effe nog een leuk slaapliedje jij mag beginnen![]()
dan kan ik nog effe nadenken![]()
Die Ava had hij al eerder toch, die wisselt nogal eens van Ava volgens mij...quote:
Jaja, soms ben ik een kale neo-nazi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die Ava had hij al eerder toch, die wisselt nogal eens van Ava volgens mij...
Toch Top? ben je er nog?
Kijk het antwoord / excuusquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zacht en harig.
Wil je me aaien?
Ik ook niet en dat zou ik graag zo willen houdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet deprie en loop niet bij de psychiater of zo
Ditto hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat zou ik graag zo willen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |