quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je dan niet de kans dat als je geen ''poster'' voor je raam hebt hangen dat ze danquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:28 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig
Hier keurig een flyer in de brievenbus met een "poster" die je voor je raam kunt hangen als je het leuk vindt dat er 10 november kinderen aan de deur komen voor Sint Maarten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wie is JS en waarom staat dat in een spoiler?
Neh.. valt reuze mee, jij wel?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij ligt zeker in een deuk. FANN sowieso.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:25 schreef sacha het volgende:
Ja terug, heeft 3 dagen lopen verhuizen, 4 dagen de "nieuwe" woning lopen op te klussen en denkt dat ze zwanger is... Maar alle details zijn nog niet helemaal duidelijk.. Mogelijk wordt het een moetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag is ie niet op komen dagen ... stond iets van 3 uur in de file in de tunnel (denk bij Antwerpen)
Wie is er zwanger?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja terug, heeft 3 dagen lopen verhuizen, 4 dagen de "nieuwe" woning lopen op te klussen en denkt dat ze zwanger is... Maar alle details zijn nog niet helemaal duidelijk.. Mogelijk wordt het een moetje
Vandaag is ie niet op komen dagen ... stond iets van 3 uur in de file in de tunnel (denk bij Antwerpen)
Ik ga niet weer het hele verhaal opnieuw vertellen... Gaat om een collega van me met relatie trobbelsquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wie is er zwanger?
Jantje?
vaaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja terug, heeft 3 dagen lopen verhuizen, 4 dagen de "nieuwe" woning lopen op te klussen en denkt dat ze zwanger is... Maar alle details zijn nog niet helemaal duidelijk.. Mogelijk wordt het een moetje
Ja, dat was best een beet manischquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
waar was jij het vorige topic?
oh ja, schilderen, tot het manische aan toe
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet weer het hele verhaal opnieuw vertellen... Gaat om een collega van me met relatie trobbels
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]waar was je, Fann zei dat ik vaaaaaaaaaaaaaaaaaag was
Sorry ik werk overdag en FoK daar niet , vroeger wel maar nu heb ik echt werk...quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]waar was je, Fann zei dat ik vaaaaaaaaaaaaaaaaaag was
Waarschijnlijk zwanger.. Hij had een test gekocht maar nog niet uit laten voeren volgens mij .. Morgen meer ..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... wacht, ik weet het weer !
![]()
Was ik alweer vergeten![]()
Dus de moslima is zwanger?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ik werk overdag en FoK daar niet , vroeger wel maar nu heb ik echt werk...
ow........ spannendquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zwanger.. Hij had een test gekocht maar nog niet uit laten voeren volgens mij .. Morgen meer ..
beetje last van OPSquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was ik alweer vergeten![]()
Ja gedoe is nooit leuk .. Maar je komt er vast wel weer overheenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd![]()
gedoe enzo...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gedoe is nooit leuk .. Maar je komt er vast wel weer overheen
okéquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd![]()
gedoe enzo...
Jah... en 200 lurkersquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je het kwijt wilt ? Je weet, je hebt hier een luisterend/meelevend SC
Niks moet , maar meestal koop ik dan meestal idd van die mini dingen en zo , Voor het geval ik wel open doequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... ik moet dus snoepgoed in huis gaan halen voor sint maarten begrijp ik,
ik zal maar geen snickers in huis halen anders vreet ik ze zelluf op
Die koop ik ook altijd voor Sint Maartenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks moet , maar meestal koop ik dan meestal idd van die mini dingen en zo , Voor het geval ik wel open doe
Dat was balen jah.. of een appelquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef sacha het volgende:
mandarijnen, daar worden ze heel blij van
Die kregen ze altijd bij mij thuis.. In een tandartshuis hoor je geen snoep te geven, dus ik kwam nooit voor mn eigen deur zingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef sacha het volgende:
mandarijnen, daar worden ze heel blij van
Ja 6 novemberquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Karzai het volgende:
Ow is het vandaag st maarten, helemaal vergeten
ja wtf het is altijd op de 11e?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 6 novemberZondag officieel, maar in KWB bijvoorbeeld mag dat niet op zondag en vragen ze of het op zaterdag kan dmv een poster voor je raam
In augustus is het nog licht en zien we de lampioennetjes niet door het zonlicht heen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wtf het is altijd op de 11e?
Als we zo gaan beginnen kunnen ze het beter in augustus doen. Het is nu donker en het regent.
Dat kan je die arme kindjes toch niet aan doen
Dit is in Gouda en daar lopen de kindertjes niet ouderloos los.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Loop je dan niet de kans dat als je geen ''poster'' voor je raam hebt hangen dat ze dan
juist met horde tegelijk aan je deur komen?![]()
Of zijn ze daar te braaf voor die kindertjes in S'veen?
Ow jah... er is natuurlijk altijd iemand bijquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is in Gouda en daar lopen de kindertjes niet ouderloos los.
Maar nee, dat gaat altijd heel netjes.
Nah... is toch leuheuk voor dat apiequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef sacha het volgende:
ik stond afgelopen vrijdag () in een f*cking hagelbui met flinke onweersklappen met mijn aap liedjes te zingen voor de deuren
veel kinderen huilen en schuilen, 'help onweer' mama ik wil naar huisquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... is toch leuheuk voor dat apie
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was het nou écht Sint Maarten vandaag, want ik heb geen hond kind gezien!
Aap is een held !quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
veel kinderen huilen en schuilen, 'help onweer' mama ik wil naar huis![]()
mijn Aap liep te joelenhoera het ont weer, kijk mam, wat een mooie flitsen
ja, dat dacht ik dus ook ! Maar omdat ze zeiden dat het vandaag was, niet dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef sacha het volgende:
11 november is de dag,
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje,
11 november is de dag,
dat mijn lichtje schijnen mag.
De snickers had je al op waarschijnlijk.. Mag je zaterdag of zondag weer kopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik had nog wel snel een zak van die kleine marsjes gehaald
daarom plaats ik hem nu, hoef ik het vannacht niet te doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vorige keer ben ik de hele nacht opgebleven, maar dat ga ik niet redden ik zie
het morgen wel
Nee, ik heb expres géén snickers genomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
De snickers had je al op waarschijnlijk.. Mag je zaterdag of zondag weer kopen
Niks mee met dit nummer.. Dan zie ik liever dezequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks mee met dit nummer.. Dan zie ik liever deze
Kleine viezerik, daar ben je mee in de warquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaarddaar had ik als kind nachtmerries van, zo eng vond ik hem
ik ben niet in de warquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kleine viezerik, daar ben je mee in de war
Ik weet niet wat ik vroeger van hem dacht eigenlijk maar nu vind ik hem helemaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaarddaar had ik als kind nachtmerries van, zo eng vond ik hem
Je psych is gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niet in de war![]()
dat zegt mijn psych ook altijd
Hebben ze die daar.of moet je dan eerst naar het vaste land voor consult?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niet in de war![]()
dat zegt mijn psych ook altijd
Die ene was al dood voor ik er erg in had en die andere ging ook snel doodquote:
er heeft er zich onlangs een gevestigdquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze die daar.of moet je dan eerst naar het vaste land voor consult?
Ben jij psych? Of die vent van je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
er heeft er zich onlangs een gevestigd
neenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij psych? Of die vent van je?
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)quote:
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)
ow zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh?
je ouders trouwden omdat je opa dood was?
2 x lezen is zijn quotequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
whut?zit ik er naast dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |