Kleine viezerik, daar ben je mee in de warquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaarddaar had ik als kind nachtmerries van, zo eng vond ik hem
ik ben niet in de warquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kleine viezerik, daar ben je mee in de war
Ik weet niet wat ik vroeger van hem dacht eigenlijk maar nu vind ik hem helemaalquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef sacha het volgende:
Leen Jongewaarddaar had ik als kind nachtmerries van, zo eng vond ik hem
Je psych is gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niet in de war![]()
dat zegt mijn psych ook altijd
Hebben ze die daar.of moet je dan eerst naar het vaste land voor consult?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niet in de war![]()
dat zegt mijn psych ook altijd
Die ene was al dood voor ik er erg in had en die andere ging ook snel doodquote:
er heeft er zich onlangs een gevestigdquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze die daar.of moet je dan eerst naar het vaste land voor consult?
Ben jij psych? Of die vent van je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
er heeft er zich onlangs een gevestigd
neenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij psych? Of die vent van je?
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)quote:
Huh?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)
ow zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een echte. niet een later aangetrouwde die niet de vader van mn vader was... Die van mn moeder waren al overleden voor mijn bestaan (de reden dat mn ouders trouwden btw)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh?
je ouders trouwden omdat je opa dood was?
2 x lezen is zijn quotequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
whut?zit ik er naast dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |