quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet weer het hele verhaal opnieuw vertellen... Gaat om een collega van me met relatie trobbels
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]waar was je, Fann zei dat ik vaaaaaaaaaaaaaaaaaag was
Sorry ik werk overdag en FoK daar niet , vroeger wel maar nu heb ik echt werk...quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:53 schreef sacha het volgende:
[..]waar was je, Fann zei dat ik vaaaaaaaaaaaaaaaaaag was
Waarschijnlijk zwanger.. Hij had een test gekocht maar nog niet uit laten voeren volgens mij .. Morgen meer ..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ow... wacht, ik weet het weer !
![]()
Was ik alweer vergeten![]()
Dus de moslima is zwanger?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry ik werk overdag en FoK daar niet , vroeger wel maar nu heb ik echt werk...
ow........ spannendquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zwanger.. Hij had een test gekocht maar nog niet uit laten voeren volgens mij .. Morgen meer ..
beetje last van OPSquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was ik alweer vergeten![]()
Ja gedoe is nooit leuk .. Maar je komt er vast wel weer overheenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd![]()
gedoe enzo...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gedoe is nooit leuk .. Maar je komt er vast wel weer overheen
okéquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... ik heb gewoon een beetje veel aan mijn hoofd![]()
gedoe enzo...
Jah... en 200 lurkersquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als je het kwijt wilt ? Je weet, je hebt hier een luisterend/meelevend SC
Niks moet , maar meestal koop ik dan meestal idd van die mini dingen en zo , Voor het geval ik wel open doequote:Op dinsdag 6 november 2012 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh... ik moet dus snoepgoed in huis gaan halen voor sint maarten begrijp ik,
ik zal maar geen snickers in huis halen anders vreet ik ze zelluf op
Die koop ik ook altijd voor Sint Maartenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks moet , maar meestal koop ik dan meestal idd van die mini dingen en zo , Voor het geval ik wel open doe
Dat was balen jah.. of een appelquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef sacha het volgende:
mandarijnen, daar worden ze heel blij van
Die kregen ze altijd bij mij thuis.. In een tandartshuis hoor je geen snoep te geven, dus ik kwam nooit voor mn eigen deur zingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:14 schreef sacha het volgende:
mandarijnen, daar worden ze heel blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |