Ja 6 novemberquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:23 schreef Karzai het volgende:
Ow is het vandaag st maarten, helemaal vergeten
ja wtf het is altijd op de 11e?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 6 novemberZondag officieel, maar in KWB bijvoorbeeld mag dat niet op zondag en vragen ze of het op zaterdag kan dmv een poster voor je raam
In augustus is het nog licht en zien we de lampioennetjes niet door het zonlicht heen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wtf het is altijd op de 11e?
Als we zo gaan beginnen kunnen ze het beter in augustus doen. Het is nu donker en het regent.
Dat kan je die arme kindjes toch niet aan doen
Dit is in Gouda en daar lopen de kindertjes niet ouderloos los.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Loop je dan niet de kans dat als je geen ''poster'' voor je raam hebt hangen dat ze dan
juist met horde tegelijk aan je deur komen?![]()
Of zijn ze daar te braaf voor die kindertjes in S'veen?
Ow jah... er is natuurlijk altijd iemand bijquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is in Gouda en daar lopen de kindertjes niet ouderloos los.
Maar nee, dat gaat altijd heel netjes.
Nah... is toch leuheuk voor dat apiequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef sacha het volgende:
ik stond afgelopen vrijdag () in een f*cking hagelbui met flinke onweersklappen met mijn aap liedjes te zingen voor de deuren
veel kinderen huilen en schuilen, 'help onweer' mama ik wil naar huisquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... is toch leuheuk voor dat apie
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was het nou écht Sint Maarten vandaag, want ik heb geen hond kind gezien!
Aap is een held !quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
veel kinderen huilen en schuilen, 'help onweer' mama ik wil naar huis![]()
mijn Aap liep te joelenhoera het ont weer, kijk mam, wat een mooie flitsen
ja, dat dacht ik dus ook ! Maar omdat ze zeiden dat het vandaag was, niet dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:42 schreef sacha het volgende:
11 november is de dag,
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje,
11 november is de dag,
dat mijn lichtje schijnen mag.
De snickers had je al op waarschijnlijk.. Mag je zaterdag of zondag weer kopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik had nog wel snel een zak van die kleine marsjes gehaald
daarom plaats ik hem nu, hoef ik het vannacht niet te doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vorige keer ben ik de hele nacht opgebleven, maar dat ga ik niet redden ik zie
het morgen wel
Nee, ik heb expres géén snickers genomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
De snickers had je al op waarschijnlijk.. Mag je zaterdag of zondag weer kopen
Niks mee met dit nummer.. Dan zie ik liever dezequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks mee met dit nummer.. Dan zie ik liever deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |