lekker scheten laten tijdens Studio Sportquote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef chufi het volgende:
Hier het eten inmiddels weer achter de kiezen.. Oughhh best wel pittig die bonenschotel a la con carne a la Sjoef
Kijk geen Studio Sport.. Meeste al gezien vandaagquote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker scheten laten tijdens Studio Sport
quote:Op zondag 4 november 2012 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker scheten laten tijdens Studio Sport Rudolf's Bakery![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 00:09 schreef chufi het volgende:
Laatste keer dat ik meerdere buitenlandse dames over de vloer kreeg .... Is alweer een tijdje terug maar was wel gezellig
Spaanse peper?quote:
Vandaag geen spaanse pepers , alhoewel jalapeņos ook wel heerlijk pittig zijn in snel in elkaar geflanste vegetarische noedelsquote:
Ik ga Griekse Aardappelsalade eten, de piepers staan op !quote:Op maandag 5 november 2012 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag geen spaanse pepers , alhoewel jalapeņos ook wel heerlijk pittig zijn in een snel in elkaar geflanste vegetarische noedels
Smakelijk alvastquote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga Griekse Aardappelsalade eten, de piepers staan op !
En zeer giftige poffertjespapnnenquote:Op maandag 5 november 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen en dan komen ze weer .... Lampioenen, met schreeuwende kids ...
Hebben ze bij de Blokker ook nog elektrische lampions ...![]()
Waarschijnlijk met liedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |