Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik snap hem niet
erewoord !
Zie, je dus ik had gelijk ! Oké, ik snap hem dus welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder had geen ouders meer dus dat was toendertijd de beste oplossing .. Ze hadden al iets met elkaar..
Gaat ok, met jou?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Topperdepop Hoest met jou?
Dat is best heftig !quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En had nog 2 jongere broers ... Waar ze op haar 18e voor moest zorgen ...
Yup nog voor ik geboren wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best heftig !Kwamen haar broers dan bij haar inwonen?
Dus jouw ooms?
Die moest nog afstuderen volgens mij... Maar zo ben ik ook ooit begonnenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zware taak had ze danen je pa natuurlijk ook.
ja maar, ja maar... laat maarquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie, je dus ik had gelijk ! Oké, ik snap hem dus wel
Nah jah... mijn ouders hadden ook niet zo'n fantastische start, ik trouwens ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moest nog afstuderen volgens mij... Maar zo ben ik ook ooit begonnen
Maar goed voordat we straks allemaal depressief zijn........ en naar die psych van jou moetenquote:
Ik ben niet deprie en loop niet bij de psychiater of zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar goed voordat we straks allemaal depressief zijn........ en naar die psych van jou moeten
effe nog een leuk slaapliedje jij mag beginnen![]()
dan kan ik nog effe nadenken![]()
Die Ava had hij al eerder toch, die wisselt nogal eens van Ava volgens mij...quote:
Jaja, soms ben ik een kale neo-nazi.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die Ava had hij al eerder toch, die wisselt nogal eens van Ava volgens mij...
Toch Top? ben je er nog?
Kijk het antwoord / excuusquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zacht en harig.
Wil je me aaien?
Ik ook niet en dat zou ik graag zo willen houdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet deprie en loop niet bij de psychiater of zo
Ditto hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat zou ik graag zo willen houden
2 persoonlijkheden?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, soms ben ik een kale neo-nazi.
Hopenlijk wel, soms moet je je een beetje aanpassen, wel jezelf blijven maar soms aanpassenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me wel redelijk aanpassen ja. Maar dat heeft iedereen wel toch denk ik?
nee hoor, dank je welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben zacht en harig.
Wil je me aaien?
Ik ben altijd wel mezelf, maar als ik postbode speel dan zeg ik wel netjes goedendag steeds, en ''alstublief'' ''dankjewel'' ''tot ziens''quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hopenlijk wel, soms moet je je een beetje aanpassen, wel jezelf blijven maar soms aanpassen
da's normaal
Ik pas het heel soms aan, maar niet van lieve aai bare beer naar kale naziquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me wel redelijk aanpassen ja. Maar dat heeft iedereen wel toch denk ik?
Die kale neo nazi was uiteindelijk best wel lief.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik pas het heel soms aan, maar niet van lieve aai bare beer naar kale nazi
Dat zeg jij nu hierquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die kale neo nazi was uiteindelijk best wel lief.
Nee echt, hij werd vrienden met een donkere man in de gevangenis en was na afloop een heel goed persoon.quote:
Ah je verplaatst je gewoon in een andere persoonlijkheidquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee echt, hij werd vrienden met een donkere man in de gevangenis en was na afloop een heel goed persoon.
American history x .
Tot morgen Sasquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef sacha het volgende:
[..]
vind ik ook![]()
maar nu moet ik weg, toedeloe
Je zou je post ook kunnen lezen alsof jouw bestaan de reden voor hun trouwen wasquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de jongste van de 3 , anders zou ik al bijna gepensioneerd zijn, met nog 5 of 7 jaar te werken nog zo..quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou je post ook kunnen lezen alsof jouw bestaan de reden voor hun trouwen was
Nou weet ik dat dat niet zo was, maar een ander zou dat er zomaar uit kunnen opmaken
Ja, dan is dat wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben de jongste van de 3 , anders zou ik al bijna gepensioneerd zijn, met nog 5 of 7 jaar te werken nog zo..
Op zich zou ik er voor tekenen
Ja iets meer maar ja iddquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, nog een maandje.... ben je weer een jaar verder.
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Karzai het volgende:
Nou geen kind gezien, wel een lekker wedstrijdje van Ajax
Had beter gekund, Maar goed we hebben een uitpunt``quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef Karzai het volgende:
Nou geen kind gezien, wel een lekker wedstrijdje van Ajax
Nou wil je nu suggeren dat ze tot `24 uur langs kunnen komen ?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
u
[..]
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijker
Zondag is inderdaad een hele slechte dag ik wil niet gestoord worden tijdens studio sport dan hebben ze een probleemquote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sint Maarten is dan ook zondag pas, maar ik kan me voorstellen dat zaterdagavond gekozen wordt om langs de deuren te gaan.... dat is uitslaaptechnisch ook een stuk makkelijker
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou wil je nu suggeren dat ze tot `24 uur langs kunnen komen ?
Nou lijkt me niet, dit was het maximalequote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Had beter gekund, Maar goed we hebben een uitpunt``
rquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zondag is inderdaad een hele slechte dag ik wil gestoord worden tijdens studio sport dan hebben ze een probleem
Normaliter komen ze na het eten om een uur of 7 inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.
Zelfs hier in de grote stad is 20:00 wel de limietquote:Op woensdag 7 november 2012 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar voor een 5-jarige is 21.00 uur ook al geen geschikte bedtijd als de volgende dag een schooldag is.
Dat bedoel ik maar, en na zo'n lampionnenoptocht is het al snel 21.00 uur voor een kind in bed ligt.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs hier in de grote stad is 20:00 wel de limiet
Nee, voor een broodje aap is het nog wat te nieuw. Als we het verhaal over tien jaar nog steeds vertellen, ja, dan misschien.quote:
ook toevallig !quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
Of deze ...
Canonnen
En ik heb nooit een echte Opa gehad
Waar maak je reclame voor dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik gebruik het waar het voor gemaakt is, reclame
goed zo, want dat krijg je ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik verwacht niet eens antwoord
Dat wist ikquote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef sacha het volgende:
[..]
goed zo, want dat krijg je ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat daar de verklaring van je reclame-activiteiten onder zou staan![]()
verwachtingsvolle- of tegenstrijdige zenuwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb ik twee keer in mijn leven over heen gepiestMet de zenuwen in mijn lijf
Best wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef sacha het volgende:
[..]
verwachtingsvolle- of tegenstrijdige zenuwen?
Nog niet, test is negatief.. Maar ongesteld moet ze nog steeds wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal het wel meevallen, de tests zijn tegenwoordig zo gevoelig dat je niet overtijd negatief test terwijl je wel zwanger bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet, test is negatief.. Maar ongesteld moet ze nog steeds worden
Maar als die relatie op en aan blijft gaan .... zal het de komende maande wel eens raak kunnen zijn... Volgens hem heeft ze teveel issues en is onbetrouwbaar .... Geen geld maar geeft haar moeder elke maand vele Euros... Hij wil er vanaf, maar blijkbaar er ook wel weer op ..quote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, de tests zijn tegenwoordig zo gevoelig dat je niet overtijd negatief test terwijl je wel zwanger bent.
Een vals-positief is een grotere kans dan een vals-negatief.
Puur toeval idd ... Wel jammer, ze was een leuke persoonlijkheidquote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook toevallig !
http://www.telegraaf.nl/p(...)ia__overleden__.html
'Zuster Klivia' is ook al niet meer![]()
Mannenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als die relatie op en aan blijft gaan .... zal het de komende maande wel eens raak kunnen zijn... Volgens hem heeft ze teveel issues en is onbetrouwbaar .... Geen geld maar geeft haar moeder elke maand vele Euros... Hij wil er vanaf, maar blijkbaar er ook wel weer op ..
Vrouwen
Vertel dat een haantjequote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen
Dan moet hij voorkomen dat ze zwanger wordt, zeker als hij haar toch al niet vertrouwt.
Er waren net fragmentjes bij DWDDquote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Puur toeval idd ... Wel jammer, ze was een leuke persoonlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |