Waar maak je reclame voor dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik gebruik het waar het voor gemaakt is, reclame
goed zo, want dat krijg je ook nietquote:Op woensdag 7 november 2012 17:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik verwacht niet eens antwoord
Dat wist ikquote:Op woensdag 7 november 2012 17:25 schreef sacha het volgende:
[..]
goed zo, want dat krijg je ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 7 november 2012 17:28 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat daar de verklaring van je reclame-activiteiten onder zou staan![]()
verwachtingsvolle- of tegenstrijdige zenuwen?quote:Op woensdag 7 november 2012 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar heb ik twee keer in mijn leven over heen gepiestMet de zenuwen in mijn lijf
Best wel tegenstrijdigquote:Op woensdag 7 november 2012 17:35 schreef sacha het volgende:
[..]
verwachtingsvolle- of tegenstrijdige zenuwen?
Nog niet, test is negatief.. Maar ongesteld moet ze nog steeds wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal het wel meevallen, de tests zijn tegenwoordig zo gevoelig dat je niet overtijd negatief test terwijl je wel zwanger bent.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet, test is negatief.. Maar ongesteld moet ze nog steeds worden
Maar als die relatie op en aan blijft gaan .... zal het de komende maande wel eens raak kunnen zijn... Volgens hem heeft ze teveel issues en is onbetrouwbaar .... Geen geld maar geeft haar moeder elke maand vele Euros... Hij wil er vanaf, maar blijkbaar er ook wel weer op ..quote:Op woensdag 7 november 2012 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen, de tests zijn tegenwoordig zo gevoelig dat je niet overtijd negatief test terwijl je wel zwanger bent.
Een vals-positief is een grotere kans dan een vals-negatief.
Puur toeval idd ... Wel jammer, ze was een leuke persoonlijkheidquote:Op woensdag 7 november 2012 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook toevallig !
http://www.telegraaf.nl/p(...)ia__overleden__.html
'Zuster Klivia' is ook al niet meer![]()
Mannenquote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar als die relatie op en aan blijft gaan .... zal het de komende maande wel eens raak kunnen zijn... Volgens hem heeft ze teveel issues en is onbetrouwbaar .... Geen geld maar geeft haar moeder elke maand vele Euros... Hij wil er vanaf, maar blijkbaar er ook wel weer op ..
Vrouwen
Vertel dat een haantjequote:Op woensdag 7 november 2012 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen
Dan moet hij voorkomen dat ze zwanger wordt, zeker als hij haar toch al niet vertrouwt.
Er waren net fragmentjes bij DWDDquote:Op woensdag 7 november 2012 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Puur toeval idd ... Wel jammer, ze was een leuke persoonlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |